تولید کنندگان سیم مفتول نازک

سیم مفتول نازک یکی از پرفروش ترین و پراستفاده ترین کابل هایی است که در حوزه صنعت مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه شاهد به کار بردن آن توسط مشاغل مختلف هستیم. این سیم دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد و تولید کنندگان داخلی سعی کرده اند تا تولید آن را به مقدار انبوه انجام دهند. بازرگانی فروش سیم مفتول آرماتوربندی برای آنکه بتواند محصولات خود را به مشتریان عرضه کند سعی کرده تا در کنار فروش حضوری، اقدام به پخش سیم مفتول روکش دار به صورت غیر حضوری به مشتریان نماید.

تولید کنندگان سیم مفتول نازک

3 مورد از مزایای سیم مفتول گالوانیزه

3 مورد از مزایای سیم مفتول گالوانیزه

سیم مفتول استیل دارای خاصیت چکش پذیری بالایی می باشد و همین موضوع سبب شده تا امروزه بتوان از این سیم ها در کاربردهای مختلف بهره گرفت. علاوه بر این مقاومت سطحی سیم مفتول استیل بسیار بالا می باشد و همین امر موجب شده تا بتوان از آن در مواردی که نیاز به مقاومت بالا می باشد استفاده کر.د برای تولید سیم مفتول استیل از متریال مقاوم و با کیفیت استفاده شده و همین موضوع سبب شده تا این سیم نسبت به سایر سیم های موجود در بازار عملکرد بهتری داشته باشد.

اگر بخواهیم ۵ ویژگی مهم سیم مفتول استیل را عنوان کنیم می‌ توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  1. خاصیت چکش پذیری بالا
  2. مقاومت سطحی بالا
  3. مقاومت در برابر ضربه

این سیم توسط تولیدکنندگان مختلفی تولید و به بازار ارائه شده است و هر تولید کننده قیمت متفاوتی را برای عرضه این سیم در نظر گرفته است. دلیل این امر این است که تولیدکنندگان مختلف از آلیاژ های گوناگون با درجات کیفی مختلف برای تولید سیم های خود بهره گرفته اند و تولیدکنندگانی که از آلیاژهای با کیفیت تری برای تولید سیم های خود استفاده کرده‌اند قیمت بالاتری را برای عرضه سیم مفتول به مشتریان در نظر گرفته اند.

سیم مفتول روکش دار چه مشخصاتی دارد؟

سیم مفتول روکش دار چه مشخصاتی دارد؟

شاید به جرات بتوان گفت که یکی از با کیفیت ترین انواع سیم مفتول روکش دار موجود در بازار سیم روکش دار pvc می باشد که شاهد استفاده از آن برای کاربردهای مختلف هستیم. این سیم یک سیم تک رشته‌ ای است که دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد و همین امر موجب شده تا طول عمر این سیم ها بسیار بالا باشد.

جنس فلز به کار گرفته شده برای این سیم‌ ها از فلز مس است و به همین خاطر رسانایی سیم های فوق بسیار بالا است. از آنجایی که برای تولید این سیم‌ ها از pvc که یک پلیمر قدرتمند می باشد بهره گرفته شده است، در نتیجه سیم های فوق بسیار منعطف و نرم هستند و به راحتی می توانید آن را در مکان‌ های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

این سیم نسبت به سایر سیم هایی که در بازار وجود دارد قیمتش گران بها تر می باشد. دلیل این امر هم این است که فلز مس نسبت به سایر فلزات موجود در بازار نظیر فلز آلومینیوم از قیمت بیشتری برخوردار است و همین موضوع سبب افزایش قیمت سیم های فوق شده است. البته رسانایی سیم های مسی در مقایسه با سیم هایی که دارای جنس آلومینیومی هستند بسیار بالاتر است و به همین خاطر تا افرادی که کیفیت را سرلوحه انتخاب خود قرار می دهند از قیمت بالای این سیم ها چشم پوشی کنند.

باکیفیت‌ترین انواع سیم مفتول مسی کدامند؟

باکیفیت‌ترین انواع سیم مفتول مسی کدامند؟

سیم مفتول گالوانیزه به سیم هایی گفته می شود که برای تولید آنها از مفتول سیاه بهره گرفته شده است. برای انجام این کار طی فرآیند گالوانیزاسیون، مفتول سیاه را تبدیل به مفتول هایی می کنند که معمولاً از آنها در جاهایی که رطوبت در آنها بالاست استفاده می‌شود. مفتول های گالوانیزه در دو نوع گرم و سرد به بازار ارائه شده اند.

سیم های مفتولی گالوانیزه گرم سیم‌ هایی هستند که برای به دست آوردن آنها اقدام به قرار دادن مفتول سیاه در یک وان مذاب می‌ کنند و عمل گالوانیزاسیون را در این وان بر روی این سیم ها انجام می دهند. اما در فرآیند گالوانیزاسیون سرد تولید سیم توسط روشی که الکترولیز نام دارد انجام می شود.

3 نکته مهم که در مورد سیم مفتول گالوانیزه می‌ توان عنوان کرد موارد زیر می باشد:

  1. این سیم ها مناسب ترین سیم ها برای استفاده در جاهای مرطوب می باشند.
  2. سطح سیم های گالوانیزه گرم یکپارچه و براق است ولی سطح سیم های سرد یکپارچه نیست.
  3. کیفیت سیم های گالوانیزه سرد نسبت به گالوانیزه گرم به مراتب پایین تر است و همین موضوع سبب شده تا قیمت این سیم‌ ها در بازار پایین تر باشد.

به طور کلی تولید کنندگان سیم مفتول در ایران برای آنکه بتوانند سیم های با کیفیت و یکپارچه تری را تولید کنند سعی کرده اند تا از متدهای روز دنیا برای تولید سیم های خود بهره ببرند. امروز تولید سیم در کشور ایران بر حسب استانداردهای روز دنیا انجام می‌ شود و همین موضوع سبب افزایش سطح کیفی سیم های تولیدی در ایران شده است.

به نحوی که امروزه شاهد صادرات حجم گسترده‌ای از سیم های مختلف به سایر نواحی دنیا می باشیم و از راه فروش سیم مفتولی درآمد بسیار زیادی عاید تولیدکنندگان می گردد که با این درآمد می توانند کسب و کار خود را رونق و گسترش بیشتری ببخشند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تولیدکنندگان ایرانی سعی کرده اند تا از دستگاه های به روز و پیشرفته ای که برای تولید سیم در دنیا مورد استفاده قرار می‌ گیرند را تهیه نمایند و به این ترتیب بتوانند علاوه بر بالا بردن سطح کیفی محصولاتشان، سرعت تولید خود را نیز افزایش دهند.

فروشگاه عرضه سیم مفتول نازک

فروشگاه عرضه سیم مفتول نازک

وب سایت ما به عنوان پخش کننده سیم مفتول مسی آرماتوربندی از طریق فروش آنلاین این محصول به مشتریان اقدام به ارائه خدمات بسیار خوب به آنها می نماید. در نتیجه افرادی که تمایل به خرید سیم مفتول استیل اعلاء و با کیفیت با قیمت مناسب دارند می ‌توانند با مراجعه به وب سایت ما و مشاهده برند های مختلف ارائه شده توسط مجموعه ما، اقدام به خرید این محصول و ثبت سفارش به صورت غیرحضوری نمایند.

ما به مشتریان مان این تعهد را می ‌دهیم که کیفیت سیم های ما بسیار خوب و مناسب باشد و آنها پس از دریافت محصول متوجه این موضوع خواهند شد. چه بسا بسیاری از مشتریان ما پس از مشاهده کیفیت سیم از نزدیک اقدام به ثبت سفارش مجدد محصول نموده اند.

لیست تصاویر محصولات جدید و تازه تولید شده در بخش گالری محصولات موجود بوده و شما می توانید با مراجعه به این سایت، از تنوع بی نظیر و کیفیت چشمگیر انواع سیم دیدن نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما