خرید مستقیم کابل آلومینیومی 2*10

همانطور که میدانید انواع کابل آلومینیومی 2*10 یکی از مهمترین و کاربردی ترین کابل های برق محسوب می شود. بنابراین خریداران در کشور باید با کیفیت ترین نوع آن را از بازار فروش در ایران به صورت عمده خریداری کنند. این کابل ها دارای کاربردهای گسترده ای هستند و دارای انواع مختلفی مانند زره دار، زمینی، خودنگهدار و… می باشند. شما خریداران عزیز می توانید برای خرید نوع مرغوب این کابل ها با کیفیت بالا و به صورت عمده، از طریق این سایت اقدام نمایید.

خرید مستقیم کابل آلومینیومی 2*10

کیفیت جنس کابل آلومینیومی اصل

کیفیت جنس کابل آلومینیومی اصل مهم ترین کاربرد کابل برق در سیم کشی ساختمان است و در سایزهای مختلفی طراحی و ساخته می شوند، پس در هنگام خرید آن ها باید به سایز آن ها دقت نمایید. انواع سیم و کابل‌های برق از تجهیزات بسیار پرکاربرد و مهم می‌باشند که عضو جدایی ناپذیر شبکه‌ها و مدارات برق قدرت هستند. سیم و کابل نقش بسزایی در زندگی روزمره ما دارند. از سیم‌کشی خانه گرفته تا پخش کننده‌ی MP3 در همه جای زندگی ما کابرد دارند.

یکی از انواع کابل‌های برق، کابل زمینی است. طراحی کابل زمینی به گونه‌ای است که مناسب برای استفاده در محیط‌های داخلی و مکان‌های ثابت است. این کابل نباید در مکان‌هایی که تحرک کابل زیاد است استفاده شود. برای تغذیه انرژی در زیر خاک، داخل آب، داخل کانال، جهت شبکه توزیع تاسیسات برقی و جایی که احتمال ضربه مکانیکی وجود نداشته باشد کاربرد دارد.

ضخامت متنوع کابل آلومینیومی

مراکز و کارخانه های تولیدی کابل آلومینیومی از پیشرفته ترین و به روز ترین تجهیزات و قطعات خود استفاده میکنند تا کابل برق با کیفیت و مرغوب ای را تولید کنند و آنها را آماده فروش به بازار کنند، در ادامه قصد داریم مراحل تولید این کابل‌ها را در کارخانه های تولیدی به صورت مختصر برای شما شرح دهیم.

مرحله اول مرحله رسانا کردن یا هادی سازی سیم و کابل ها در داخل دستگاه های مخصوص می باشد که در این دستگاه با کشیدن و ناز کردن مفتول‌ها به سیمهای سایز کوچک‌تر توسط دستگاه هایی که سری الماسی دارند انجام می‌شود، در مراحل بعدی سیم‌ها و کابل‌ها را طی یک عمل و فرایندی بسیار خاص توسط دستگاهی مخصوص به نام استرندر دارای رسانا و هادی کرده و آماده برای مراحل بعد می‌کنند.

در مرحله دوم یک لایه میانی و عایق روکش برای این سیم ها مورد استفاده قرار می گیرد که در جریان خاص به صورت آرام آرا این مواد جذب شده و مانند یک خمیر دور تا دور سیم ها را پر کرده و خشک می شوند و در مرحله بعد دستگاهی به نام جت پرینتر تمام اطلاعات مخصوص به این سیم ها مانند مشخصات فنی، سال تولید، شرکت ساخت را روی آن چاپ می کند.

در مرحله آخر روکش های پلاستیکی و پلی اتیلن بر روی این کابل ها برای محافظت بیشتر کشیده می‌شود و آنها را قرقره کرده و بعد از بسته‌بندی آماده فروش می‌کنند. کابل آلومینیومی عمده به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات در حرفه توزیع شبکه های برق مورد توجه قرار می گیرد. این محصولات در قیاس با کابل های مسی مزیت ها و ویژگی های منحصر به فرد را به خود اختصاص می دهند که مهم ترین آنها عبارت است از:

  • این نوع کابل ها ارزان قیمت تر و قابل دسترسی تر هستند و تولید آنها در تعداد بسیار زیاد به صورت گسترده انجام می پذیرد.
  • این نوع کابل ها مقاومت بالاتری در برابر عوامل جوی مختلف دارند در حالی که کابل های مسی هزینه بالاتر و مقاومت کمتری نسبت به این محصولات به خود اختصاص می‌دهند.
  • این کابل ها خطر سرقت کمتری دارند و به راحتی می توان در محیط های مختلف از جمله تیر های چراغ برق از این محصولات استفاده کرد.
  • کابل های آلومینیوم وزن سبک تری در قیاس با کابلهای مسی به خود اختصاص می‌ دهند و به همین دلیل حمل و نقل و جابجا کردن آنها راحت‌تر انجام می‌شود.

موارد گفته شده جزو مزایای استفاده از انواع کابل آلومینیوم است که تمامی آنها باعث گرایش و تمایل مصرف کنندگان به استفاده از آنها در پروژه‌ های مختلف کرده است. تنوع کابل های آلومینیومی نیز بسیار زیاد است و این محصولات در نمونه های کابل زمینی، کابل هوایی، کابل خود نگه دارنده به عنوان استاندارد ترین تجهیزات معرفی می‌ شوند و در صنایع و منازل مسکونی در زمینه انتقال برق بیشترین کاربرد را دارند.

ویژگی های کابل آلومینیومی چیست؟

ویژگی های کابل آلومینیومی چیست؟ کابل های آلومینیومی از بهترین موارد برای انتقال جریان برق می باشد که تقریباً امروزه در بسیاری از کشورها در سراسر دنیا از این محصول برای جریان برق بین شهری استفاده می‌کنند و همچنین کیفیت این محصولات بسیار مناسب بوده و قیمت ارزان آن باعث شده است که خرید کابل نیز مورد استقبال قرار بگیرد مرکز توزیع کابل آلومینیومی برقی این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه ارائه می دهد تا بتواند رضایت بیشتر مشتریان را جذب نماید زمانیکه واسطه از میان برود قطعاً قیمت نهایی نیز کاهش خواهد یافت

مزایای کابل خودنگهدار آلومینیومی:

در گذشته برای انتقال جریان برق در تمامی کشورها از کابل مسی استفاده می‌شد اما یکی از مشکلات استفاده از این محصول قیمت بالای آن می باشد مس در سراسر دنیا قیمت بسیار بالایی در از این رو تولید کنندگان اقدام به تولید انواع کابل های خودنگهدار از جنس آلومینیوم نموده اند برخی از مرکز انواع کابل را به صورت تمام آلومینیوم تولید می نمایند و همچنین برخی از مراکز نیز از مس همراه آلومینیوم در فرایند تولید محصولات خود استفاده می‌کنند بنابراین قیمت های نهایی آنها نیز متفاوت می باشد البته استفاده از فلز آلومینیوم باعث شده است که از ایجاد دزدی و سرقت کابل ها نیز جلوگیری بشود.

معایب کابل خودنگهدار آلومینیومی:

قطعاً تمامی کابل های تولید شده از جنس آلومینیوم نسبت به کابل های مسی کیفیت پایین‌تری دارد و همچنین این محصولات را برای انتقال برق شهری استفاده می‌شود بنابراین در ارتباط بسیار مستقیمی با حرارت آفتاب بوده و گاهاً در برخی از موارد به دلیل کیفیت پایین باعث ایجاد پارگی نیز می‌شود البته اگر شما از بهترین برند این محصول را خریداری کنید تاثیر بسیاری بر طول عمر آن خواهد داشت همچنین نصب این محصولات نیز حتماً باید توسط مهندسان و همچنین کارشناسان فرمی خوب صورت بگیرد تا از ایجاد ابتلا به خطرات جانبی نیز جلوگیری شود.

قدرت رسانایی بالای کابل آلومینیومی

کابل آلومینیومی دارای تفاوت‌های بی نظیر با سایر کابل ها از جمله کابلهای مسی و همچنین کابلهای افشان می باشد که در این مقاله تصمیم داریم چندین مورد از تفاوت های اصلی این محصول با سایر محصولات را توضیح می دهیم و آنها را بررسی کنیم تا مشتریان به صورت دلخواه بتوانند هر کدام از این محصولات را بر اساس سلایق خود تهیه کرده و از آنها به راحتی در موارد گوناگون استفاده کنند.

از جمله تفاوت های اصلی کابل آلومینیومی با محصولات دیگر می‌توانیم به این مورد اشاره کنیم که معمولاً کابل آلومینیومی رسانه‌های بیشتری نسبت به محصولات دیگر دارد به همین جهت برای نصب برق کشی در کوچه و خیابان و همچنین برای تیر چراغ برق معمولاً از کابل آلومینیومی استفاده می‌کنند چرا که هیچگونه منبع انرژی درون اینگونه کار باقی نمانده و به صورت کلی جریان الکتریسیته از طریق این کابل منتقل به منازل مسکونی میشود.

همچنین کابل آلومینیومی معمولا دارای روکش های قوی و محکم می باشد که این روکش ها با استفاده از مواد پلاستیکی فشرده در کارخانه ها و شرکت های بزرگ قالب ریزی می شوند و بعد برای روکش کردن انواع کابل آلومینیومی استفاده می گردند که باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به کابل شده و همچنین باعث می شود که بتوان از کابل آلومینیومی حتی در محیط هایی که دارای رطوبت بالا هستند و در معرض آب قرار دارند نیز به راحتی استفاده کرد به عنوان مثال برای نصب انواع و اقسام چراغ های ضد آب درون استخر از کابل آلومینیومی استفاده می کنند.

قیمت فروش کابل آلومینیومی 2*10

قیمت فروش کابل آلومینیومی 2*10 کابل آلومینیومی کیلویی که امروزه در کارخانه ها و شرکت های بزرگ به میزان انبوه تولید می‌گردد معمولاً در موارد گوناگون از جمله برق کشی ساختمان و همچنین خود را مورد استفاده قرار گرفته که مدل های متفاوت با ابعاد و اندازه های گوناگون دارد و از لحاظ کیفیت و رتبه بالایی قرار می‌گیرد.

شرکت پخش کیلویی کابل آلومینیومی معمولاً محصولات خود را در متراژ بالا و همچنین به صورت توپی درون بسته بندی های کارتونی و همچنین نایلونی به بازار پخش می کند که همگی محصولات آن دارای نشان استاندارد و نشان طلایی هستند که خبر از اورجینال بودن و همچنین با کیفیت بودن محصولات به مشتریان می دهد.

صادرات کابل برق آلومینیوم کیلویی به کشورهای خارجی امروزه رونق پیدا کرده است چرا که این محصول به علت قابلیت های متعددی که دارد دارای طرفداران بی شماری در خارج از کشور از جمله کشورهایی مانند عراق و عربستان است که درخواست های خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی برای فروشندگان و صادرکنندگان ارسال کرده و همین جهت محصولات به صورت کلی با استفاده از وسایل حمل و نقل مخصوص به این کشورها صادر می‌ شوند.

صادرکننده کابل آلومینیومی مرغوب از بیشترین تنوع این نوع محصولات استفاده می نماید تا در نهایت در بازار های هدف با قدرت بیشتری به جلب توجه متقاضیان و خریداران این نوع کالاها بپردازد. همان طور که اشاره کردیم کابلهای برق آلومینیومی دارای تنوع بسیار زیادی هستند که بیشترین تفاوت آنها از نظر ضخامت و نوع روکش های مورد استفاده در طراحی این محصولات می باشد. در راستای همین موضوع در پروژه های مختلف با هدف انتقال برق مورد استفاده قرار می‌گیرند. کابل آلومینیومی باکیفیت در این سایت برای قروش موجود است.

صادر کننده بهترین انواع کابل آلومینیومی برق همچنین ارائه این محصولات را در قیمت های رقابتی در بازار های هدف جزو اولویت های اصلی خود قرار می‌ دهد و از آنجایی که همیشه خرید این محصولات را به صورت عمده و گسترده به انجام می رساند، همیشه سود حاصل از فروش آن در بازار های صادراتی بسیار زیاد می باشد.

فروشنده کلی کابل آلومینیومی

ایران بزرگ ترین تامین کننده کابل آلومینیومی اصل در جهان شناخته شده است که در زمینه تولید و تامین کابل آلومینیومی بسیار مشهور است. همانطور که می دانید در داخل و خارج از کشور، شرکت های تامین کننده کوچک و بزرگ زیادی وجود دارند که در حال فعالیت هستند. بسیاری از شرکت های تامین کننده تحت نظارت بزرگترین و معتبرترین شرکت های صادراتی به کار خرید و فروش و صادرات کابل آلومینیومی مشغول هستند. این نظارت و هماهنگی سبب می شود از افزایش بی دلیل قیمت کابل ها در بازارهای داخلی و خارجی جلوگیری شده و صادرات این محصول به کشورهای دیگر به دور از هر گونه مشکلی صورت گیرد. فروشنده کابل آلومینیومی در این سایت حضور دارد.

معتبرترین شرکت ها، به صورت مستقیم بر تغییرات قیمت این محصول نظارت کرده و کانال مناسبی را برای فعالیت سایر شرکت ها ایجاد می نماید. صادرات این نوع کابل ها در ایران به دلیل وجود تولید کنندگان زیاد، بسیار پر رونق می باشد. صادرات این محصول باعث ارز آوری برای کشور می شود و برای اقتصاد کشور بسیار مفید می باشد. نوع کابل و شکل بسته بندی آن، کیفیت، قطر کابل، برند و …. در صادرات این محصول بسیار مهم است و روی قیمت نهایی آن تاثیر بسزایی دارد.

شرکت های بسیار زیادی انواع کابل‌ خودنگهدار آلومینیومی را تولید می‌نمایند که همین موضوع باعث ایجاد رقابت بین شرکت‌ها شده است و تمامی شرکت‌های تولیدکننده این محصول درصدد می‌باشند که بهترین نوع آن را تولید نمایند هرچه کیفیت آنها بالاتر برود قطعاً خرید کلی کابل‌ خودنگهدار آلومینیومی از آن برند نیز بیشتر خواهد بود.

در این مجموعه از بهترین مهندسان کارآمد در فرآیند تولید محصولات خود استفاده می نماییم و همچنین دائماً در حال به روزرسانی اطلاعات خود می باشیم تا بتوانیم بهترین نوع کابل های برق را از جنس آلومینیوم تولید نماییم‌.

تمامی فروشگاه‌ها و همچنین فروشندگان در سراسر کشور می‌توانند خرید کلی کابل آلومینیومی با کیفیت را از این شرکت معتبر انجام بدهند نوع برند این محصول نیز تاثیر بسیار عالی و کیفیت نهایی آن خواهد داشت این مجموعه چندین سال در زمینه تولید ارائه انواع کابل های آلومینیومی فعالیت داشته و کیفیت محصولات ما مورد تایید مشتریان نیز می باشد.

بازار صادرات کابل آلومینیومی 2*10

بازار صادرات کابل آلومینیومی 2*10 کابل آلومینیومی درجه یک ، نوعی کابل رسانای برق است که وظیفه آن انتقال و جابجایی جریان الکتریسته می‌باشد که برای برق‌کشی ساختمان، خطوط انتقال نیرو و توزیع برق محلی مورد استفاده قرار می گیرد، در واقع این کابل ها از جمله محبوب ترین و پرمصرف ترین کابل های موجود در کشورمان می‌باشد که به دلیل داشتن قدرت بالا و محافظت فراوان از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار است و به همین منظور مراکز فروش کابل آلومینیومی کیلویی آن را به خریداران خود به صورت عمده و جزئی به فروش می رسانند. قیمت کابل آلومینیومی بسیار مناسب است.

همانگونه که اشاره کردیم کابل‌های برق مسی و آلومینیومی از پرمصرف‌ترین و پرکاربردترین لوازم برای برق‌کشی ساختمان‌های مسکونی، شرکتی و کارخانه ها می‌باشد که علاوه بر اینکه رسانای برق بالایی دارند از مقاومت الکتریکی خوبی نیز برخوردار می باشد و از قیمت بسیار خوبی نیز بهره مند هستند که باعث شده استفاده آن در مکان های مختلف بیشتر شود، و از بازار فروش فراوانی نیز داشته باشد. کارخانه های تولیدی با عرضه کلی کابل‌های آلومینیومی به نمایندگان و مراکز فروش خود در سراسر کشور آنها را در دسترس خریداران خود قرار می‌دهند.خریدارن می‌توانند برای خرید آسان به مراکز فروش و نمایندگی‌های کابل‌های آلومینیومی در سراسر کشور مراجعه کنند و محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما