فروشگاه سیم مفتول نازک طلایی

سیم مفتول نازک به نام یا سیم سیم خشک نیز شناخته می شود و این سیم مفتول روکش دار کاملا حالت تک رشته ای دارد و برای پوشاندن سطح آن از روکش فلزی مس و یا ورق گالوانیزه استفاده می شود و خارجی ترین لایه این سیم حالت عایق دارد و جنس روکش خارجی پی وی سی می باشد.

سیم مفتولی علاوه بر این که انعطاف پذیری زیادی دارد و به سادگی خم و راست می شود و از استحکام فوق العاده ای برخوردار است و به همین دلیل از این سیم در حوزه صنعت بسیار استفاده می شود.

فروشگاه سیم مفتول نازک طلایی

مزایای سیم مفتول نازک فنری

مزایای سیم مفتول نازک فنری مزایای استفاده از سیم مفتولی بی شمار هستند و به همین دلیل از این سیم ها در صنعت برق کاری و ساخت وسایل برقی در صنعت استفاده می شود و در این بخش از مطلب به بررسی کامل مزایای سیم های مفتولی خواهیم پرداخت.

یکی از مزیت های مهم سیم مفتولی تنوع مدل در ساخت این سیم ها می باشد و این دسته از سیم ها هم به صورت منعطف و هم به صورت خشک تولید می شوند و از هر دو نوع آنها در ساخت وسایل صنعتی استفاده می شود.

از دیگر مزایای سیم های مفتولی می توان به قابلیت استفاده کردن از این سیم ها در برق کشی های صنعتی اشاره کرد زیرا این سیم ها در ضخامت های بسیار مختلف تولید می شوند و می توانند انواع ولتاژهای کم و زیاد را از خود عبور دهند.

در ساخت روکش سیم های مفتولی خشک معمولا از ورق های گالوانیزه استفاده می شود و به این ترتیب ولتاژ عبوری از این سیم ها هرگز دچار اختلال نمی شود و این سیم ها برای استفاده در کابل های برق کشی اصلی مناسب هستند اما در ساخت روکش سیم مفتول های منعطف معمولا از مس استفاده می شود و به همین دلیل این نوع سیم ها برای کابل های اصلی مناسب نیستند و در ساخت وسایل بیشتر از آنها استفاده می شود.

راهنمای خرید سیم مفتول نازک

راهنمای خرید سیم مفتول نازک برای خرید بهترین نوع سیم مفتولی ابتدا لازم است که با خصوصیت های سیم های مفتولی مرغوب به طور کامل آشنا شوید و به همین دلیل در این بخش از مطلب راهنمای خرید سیم مفتول نازک را در اختیارتان قرار می دهیم.

سیم مفتول های باکیفیت معمولا داری روکش یا هادی از جنس مسی می باشند زیرا مس یک فلز گران قیمت است که می تواند در کسری از ثانیه جریان برق زیادی را از خود عبور دهد بنابراین اگر قصد ساخت و یا تعمیر وسیله ای دارید که برای کار کردن نیاز به جریان برق بالایی دارد بهتر است که از این نوع سیم مفتول ها استفاده کنید.

سیم های مفتول نازک هر اندازه که مرغوب تر و باکیفیت تر باشند به مراتب قابلیت بیشتری نیز خواهند داشت و به همین دلیل شکل پذیری بهتری نیز دارند و خم کردن آنها تاثیری در میزان جریان عبوری و یا ولتاژ خروجی از آنها نخواهد داشت.

سیم مفتول های نازک معمولا در متؤازهای بلند تولید می شوند و به همین دلیل از این سیم مفتول ها می توان برای سیم کشی مسافت های طولانی و کوتاه استفاده کرد و رنگ روکش خارجی این سیم ها به رنگ سفید و یا مشکی می باشد که در محیط های آفتاب گیر و بسته بهتر است از رنگ های روشن و در محیط های بسته از رنگ های تیره استفاده شود.

قیمت سیم مفتول نازک روکش دار

قیمت سیم مفتول نازک روکش دار قیمت سیم مفتول نازک روکش دار به ضخامت سیم مفتول و ولتاژ خروجی از سیم بستگی دارد و هر اندازه که ضخامت سیم بیشتر باشد و ولتاز بالاتری از سیم مفتولی عبور کند این سیم ها به قیمت گرانتری به فروش می رسند البته قیمت سیم مفتول تا حدودی به جنس روکش آن نیز بستگی دارد و برای اطلاع دقیق از قیمت این سیم ها و خرید سیم مفتول نازک به وب سایت فروش سیم مفتول روکش دارد مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما