قیمت عمده کابل برق 1.5*2

کابل برق یکی از وسیله هایی است که در صنعت برق برای انتقال جریان برق از آن استفاده می شود. این وسیله انواع متنوعی دارد که یکی از آنها کابل برق 1.5*2 می باشد. این نوع کابل ها یکی از پرطرفدارترین کابل در برق تک فاز و فشار برق ضعیف می باشد.

فروش کابل برق در کلاف 100 متری و قرقره ی 1000متری انجام می گیرد. قیمت این نوع کابل ها به نام برند تولید کننده، کیفیت این کالا، میزان خرید و حتی میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد.

قیمت عمده کابل برق 1.5*2

ویژگی های کابل برق 1.5*2

ویژگی های کابل برق 1.5*2

کابل های برق 1.5*2 دارای ویژگی هایی می باشد که سبب افزایش تقاضا و خرید این نوع کابل برق خشک شده است. در ادامه به ویژگی های این نوع کابل می پردازیم.

  1. سایز این کابل 2 در 1.5 میلی متر می باشد.
  2. این کابل دارای قابلیت انعطاف بالا می باشد.
  3. دارای روکش PVC است. بنابراین عایق بسیار مناسبی می باشو.
  4. جنس مغزی این نوع کابل از مس می باشد.
  5. دارای خلوص بالا می باشد.
  6. خاصیت محافظت کنندگی بالایی دارد.
  7. از مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده است.
  8. دارای ولتاژ 25 آمپر در دمای 30 درجه سانتی گراد
  9. قابلیت پشتیبانی از ولتاژ 750. بنابراین می توان از این کابل ها در انواع وسیله برقی استفاده کرد.
  10. دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه

بیشتر بخوانید: قیمت سیم ارت افشان روکشدار

این کابل ها دارای علائم اختصاری NYY می باشد که بر روی کابل حک شده است. N به معنای این است که جنس مغزی کابل از نوع مس می باشد. Y به معنای روکش PVC کابل و Y آخر به معنای روکش کلی کابل می باشد.

به طور کلی برای خرید کابل استاندارد و مورد اعتماد باید به ویژگی های بالا و به خصوص علامت اختصاری توجه ویژه نمود.

کاربرد کابل برق 1.5*2 چیست؟

کاربرد کابل برق 1.5*2 چیست؟ این نوع کابل دارای ولتاژهایی با فشار های ضعیف ، متوسط و قوی می باشد که هر کدام دارای کاربرد های مختلفی می باشد. اما عمده ی کاربرد این نوع کابل ها درون ساختمان و وسایل برقی می باشد.

بیشتر بخوانید: کابل برق ضد حریق

به طور کلی از این کابل ها برای انتقال جریان برق به لوازم خانگی متوسط و بزرگ مانند لباسشویی و یخچال، انتقال برق به لامپ ها و چراغ های روشنایی چه به صورت روکار و چه به صورت توکار و چه داخل لوله استفاده می شود. کابل فشار قوی در محیط هایی مانند دریا، خاک، صنایع خودرویی و… به کار می رود.

نکته ای که در استفاده از این کابل ها مهم می باشد، این است که از کابل مناسب هر وسیله و محیطی باید استفاده شود. خلاف این امر سبب آسیب های جبران ناپذیری برای جان و مال افراد می شود.

فروش کابل برق کامپیوتر 1.5*2 ارزان

فروش کابل برق کامپیوتر 1.5*2 ارزان همانطور که قبلا ذکر شد، کابل برق 1.5*2 دارای ویژگی و کاربرد های متفاوت می باشد. از این رو افراد می توانند به شیوه های گوناگون این کالا را خریداری کرده و به کار برند. امروزه بیشتر افراد این نوع کابل را برای انتقال جریان برق به کامپیوتر به کار می برند.

یکی از روش های خرید کابل برق کامپیوتر، به صورت حضوری می باشد. همچنین می توان به صورت آنلاین این محصول را از سایت های معتبر مراکز خرید کابل های برق، خریداری کرد و به کار برد.

بیشتر بخوانید: سیم مسی نازک بدون روکش

همانطور که قبلا گفته شد یکی از عوامل موثر بر قیمت کابل برق، میزان خرید و تقاضاست. از این رو برای خرید کابل برق ارزان و مقرون به صرفه بهتر است این کالا را به صورت عمده خریداری کرد. همچنین خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی های این نوع کابل سبب کاهش هزینه ی مصرفی می شود.

همچنین برای خرید این نوع وسیله حتما باید از مراکز و فروشگاه های معتبر اقدام کرد. زیرا خرید کابل برق غیر استاندارد سبب خسارت جانی و مالی به افراد خریدار می شود. از این جهت که کابل برق غیراستاندارد نمی تواند ولتاژ مورد نیاز برق را تامین کند از این رو سبب داغ شدن سیم های برق شده که خطر آتش سوزی را افزایش می دهد.

  • تبلیغات: 
    1. تولید بهترین سیم خاردار خطی
    2. خرید و فروش کابل افشان برق در بزرگترین فروشگاه کابل برق
    3. مفتول pvc روکش دار گالوانیزه توری
    4. فروش عمده طناب باربند ضخیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما