مراکز پخش کابل برق 1.5*2

وقتی بیشتر دقت میکنیم می بینیم کابل های برق زندگی ما را احاطه کرده اند، از تولیدات صنعتی گرفته تا منازل مسکونی و خیابان ها و تاسیسات و… همگی به کابل های برق نیاز دارند. این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز تولید و پخش کابل برق 1.5*2 و دیگر کابل های صنعتی است که تولیدات خود را با مناسب ترین قیمت و به شرط ضمانت به بازار عرضه می کند. برای آشنایی بیشتر و دسترسی آسان ما را دنبال کنید.

مراکز پخش کابل برق 1.5*2

آشنایی مختصر با کابل برق سه فاز

آشنایی مختصر با کابل برق سه فاز تاسیسات سه فاز آنهایی هستند که توسط سه جریان متناوب مختلف تشکیل می شوند که تاسیسات را به چندین قسمت تقسیم می کنند که با یک توان ثابت به آنها می رسد. توان استاندارد آنها با ولتاژ 400 ولت تطبیق داده شده است. سه فاز چهار سیم دارد: سه اکتیو (به نام فاز) و یک نول. سیم نول در تابلو برق ارت می شود.

سیستم های برق کابل برق سه فاز واحدهایی هستند که از برق (AC) با جریان متناوب استفاده می کنند. تفاوت اصلی بین کابل های تک فاز و کابل های سه فاز ثابت بودن تحویل است.کابل های سه فاز سه هادی خاکستری، قهوه ای و سیاه (هر سه فاز) چهار هادی خاکستری، قهوه ای و سیاه (سه فاز) و آبی (خنثی) دارند.

برای همین نصب را می توان با شروع از کابل های تک هسته ای (با استفاده از دو، سه، چهار یا پنج) یا از کابل های چند هسته ای با غلاف بیرونی (2x، 3x، 4x یا 5x) انجام داد. هادی ارت معمولاً سرب ارت نامیده می شود. ترمینال ارت نصب را به الکترود ارت یا به ترمینال ارت ارائه شده توسط شرکت تامین برق متصل می کند.

اندازه هادی ارت باید با مقررات استاندارد جهانی مطابقت داشته باشد. اندازه نهایی انتخاب شده باید بر اساس سطح مقطع هادی خط باشد. آیا در مورد سطح مقطع کابل به کمک نیاز دارید؟ با پشتیبانی فنی ما در این مجموعه تماس بگیرید تا شما را برای شناخت بیشتر کابل ها و مصارف آنها راهنمایی کند.

از خصوصیات کابل برق صنعتی چه می‌دانید؟

از خصوصیات کابل برق صنعتی چه می‌دانید؟ کابل برق صنعتی حداقل دو هادی دارد و دارای غلاف بیرونی باکیفیت برای محافظت خواهند بود. کابل‌های صنعتی با کیفیت بالا که ولتاژ بالا را حمل می‌کنند، همانطور که در این نوع کابل‌ها معمول است، دارای سپرهای محافظی هستند که آنها را در بر می‌گیرد. کابل های برق و صنعتی در مواد مختلفی تولید می شوند. هادی ها معمولا از مس ساخته می شوند. روکش روی این کابل ها اغلب یک پلیمر مصنوعی است.

کابل‌های خانگی به اندازه کابل‌های صنعتی مقاوم نیستند و نیازی به استحکام آنقدر بالا ندارند زیرا ولتاژ کمتری تحمل می کنند. کابل محرک یا کابل حسگر که بسیاری به آن اشاره می‌کنند، نوع خاصی از کابل الکتریکی است که برق را تامین می‌کند و توانایی ارسال یا دریافت سیگنال‌های سنسور از محرک را دارد. کابل های محرک الکتریکی می توانند سیگنال های برق یا کنترل را به محرک تامین کنند.

کابل های محرک مکانیکی، که زیرمجموعه ای از این کابل ها هستند، ورودی دستی اپراتور را به مکانیزم هایی که از محرک ها استفاده می کنند، منتقل می کنند. کابل ها معمولاً بین سه تا چهار کابل هسته سنگین دارند که کابل تک محرک را تشکیل می دهند. آنها نیروی محرک فوق الذکر را تامین می کنند. کابل های منبع تغذیه سه هسته ای اغلب با منبع تغذیه تک فاز استفاده می شوند، در حالی که کابل های چهار هسته ای برای منابع تغذیه سه فاز بهترین هستند.

نوعی دیگر از کابل صنعتی کابل زره دار است که دارای یک غلاف فلزی محافظ است که آن را می پوشاند. سیم ها دارای یک لایه عایق پلاستیکی هستند که روی آنها می رود و سپس غلاف فلزی روی آنها می رود و لایه محافظ یا زره اضافی را اضافه می کند. زره محافظ سیم های داخلی را از آسیب فیزیکی و سایش در امان نگه می دارد. فلزی که کابل را احاطه کرده است، در واقع به دور کابل می پیچد، بنابراین تا حدودی شبیه به یک فنر محکم پیچیده به نظر می رسد.

مختصری درباره فرآیند تولید کابل برق مسی

مختصری درباره فرآیند تولید کابل برق مسی روند تولید کابل برق مسی از فرآوری هادی شروع می شود و لایه به لایه عایق، محافظ، کابل کشی و روکش در قسمت بیرونی هادی اضافه می شود و سپس انواع سیم و کابل مسی تولید می شود. رایج ترین سیم و کابل مس و میله آلومینیومی است، از دستگاه سیم کشی برای کاهش سطح مقطع، افزایش طول، افزایش استحکام استفاده شده و پارامتر اصلی فرآیند چیدمان قالب های کشش سیم است.

برای سیم مسی نیز باید از آنیل استفاده کنیم تا از اکسید شدن سیم مسی جلوگیری کنیم. رشته سیم هادی به منظور افزایش انعطاف پذیری سیم و کابل برای نصب آسان است و هسته سیم هادی از رشته های چند سیم ساخته شده است که به رشته های معمولی و رشته های نامنظم تقسیم می شود. به منظور کاهش مساحت اشغال شده سیم و کاهش اندازه هندسی کابل، از روش فشرده سازی هنگام رشته دادن هادی ها برای ایجاد تغییر دور معمولی به شکل نیمه گرد استفاده می گردد.

یکی دیکر از الزامات در تولید کابل مسب الزامات فنی اصلی اکسترود در عایق پلاستیک است. درجه خروج از مرکز، مقدار انحراف ضخامت عایق اکسترود مشخص کننده سطح تکنولوژیکی اکسترود است. سطح لایه عایق باید صاف باشد، زبری، سوختگی و ناخالصی مجاز نیست. سطح مقطع لایه عایق اکسترود کننده باید متراکم و محکم باشد، سوراخ یا حباب قابل مشاهده مجاز نیست.

کابل کشی یکی دیگر از نکات مهم برای تولید کابل مسی است، برای اطمینان از درجه شکل گیری کابل چند هسته ای و کاهش مشخصات کابل، معمولاً هسته سیم باید کابل کشی شود تا کابل گرد بزرگتر باشد. کابل کشی مشابه سیم رشته است و معمولاً همراه با پر کردن و اتصال پردازش می شود. پوشش داخلی برای محافظت از هسته سیم عایق شده و حفاظت مناسب ضروری است.

قیمت انواع کابل برق 1.5*2

قیمت انواع کابل برق 1.5*2 در این مجموعه انواع کابل برق 1.5*2 با کیفیت عالی و برای کاربردهای گوناگون تولید می شود و برای رفاه حال مشتریان و کمک به چرخه ی صنعت داخلی قیمت کابل برق در این شرکت از هر برند دیگری مناسب تر بوده و با کمترین میزان سود به دست مشتری می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خریدی آسان و مقرون به صرفه بستری آنلاین برای شما در نظر گرفته شده

تا بتوانید با کارشناسان این مجموعه مشورت نموده و کالای مورد نظرتان را با کسب آمار و اطلاعات دقیق ارزیابی نموده و خریداری کنید. کیفیت بالا و قیمت مناسب را با تولیدات مرغوب و درجه یک ما تجربه خواهید کرد، کار با کیفیت و ایمنی بیشتر شعار ما در این شرکت با تجربه و قدرتمند است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما