خرید عمده سیم آلومینیومی لاکی

سیم آلومینیومی لاکی را از کجا می توان تهیه کرد ؟سیم آلومینیوم یکی از انواع سیم برق بوده که در تولید آن از هدایت گری از جنس آلومینیوم استفاده گردیده است. این سیم در دو نوع با روکش و بدون روکش تولید گشته و در بازار موجود می باشد. هر کدام از این دو نوع، کاربردهای مخصوص به خود را دارا می باشند. ما در اینجا قصد داریم به معرفی سیم آلومینیومی بدون روکش و کاربردهای مختلف آن بپردازیم.

خرید عمده سیم آلومینیومی لاکی

ابعاد مختلف سیم آلومینیومی

ابعاد مختلف سیم آلومینیومی این سیمها دارای انواع و مدل های مختلف و گوناگونی می باشند. برای نمونه می توان به چهار نوع هوایی، زمینی، زره دار و خودنگهدار اشاره نمود. هر کدام از این مدلها با موارد مفید و خصوصیات مختص به خود تجهیز گشته اند. مدل زره دار سرتاسر از پوششی زره مانند تشکیل گردیده که به شکل مدفون در زیر زمین به کار برده می شود. بدلیل اینکه ممکن است در زیر زمین دچار پوسیدگی و فرسودگی گردد، قابلیت های خاصی در ساختار آن در نظر گرفته شده است. همچنین این مدل به دلیل عایق بندی ویژه و منحصر به فردی که دارد، دارای استقامت و مقاومت فراوانی در برابر حرارت می باشد.

مدل خودنگهدار نیز عموما در برابر حرارت و یا آتش سوزی مقاومت می نماید. این مدل بیشتر در سیستم های خانگی، تولیدی و صنعتی، به شکلهای سه فاز و یک فاز مورد استفاده قرار می گیرد. مدل هوایی نیز دارای خاصیت ضد حریق بوده و خاصیت کششی بسیار بالایی را دارد. در ساختار آنها نوعی مفتول فولادی در هم پیچیده قرار دارد که با طول مشخص در آن کار گذاشته شده است.

سیم آلومینیومی نازک و معمولی در برابر حرارت آنچنان تحملی ندارد.به همین منظور در سری دستاوردهای جدید دانشمندان و متخصصین، با بکار گیری یکسری از مواد نانو، این سیمها را در برابر حرارت مقاوم می گردانند. از موادی نانوئی از جنس مس، زیرکنیوم و منگنز بدین منظور استفاده می کنند و با تزریق آنها به این سیمها، باعث تحمل پذیری قابل توجه و بالایی در زمینه حرارت در این محصولات می گردند. سیمی که از این طریق درست می شود در برابر چهارصد درجه گرما دارای مقاومت می باشد.

حتی از این ترکیب علاوه بر استفاده در سیم، می توان در قسمتهای تشکیل دهنده بدنه انواع هواپیما و قطار و همچنین انواع ریل قطار استفاده نمود و با این کار علاوه بر کیفیت محصول نهایی، قیمت و هزینه ساخت آنها را نیز تا حد قابل توجهی پایین آورد.

مشخصه های سیم آلومینیومی اصل

به دلیل مقطع بزرگ و انتقال سربار، دارای خاصیت ضد اکسیداسیون بوده و از نظر مکانیکی بسیار مستحکم می باشد. از دیگر مشخصه های بارز آن می توان به خاصیت ولتاژ بالای برق مصرفی آنها اشاره نمود. سطح مقطع آن زیاد بوده و با توجه به وزن مناسب و کمی که دارند بیشتر از سایر سیمها مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر مشخصه های آن می توان به میزان مرغوبیت آلیاژهای آن نام برد. خاصیت های فیزیکی آلیاژها بالا بوده و هدایت الکتریکی از طریق هادی های آن، به خوی صورت می پذیرد. دارای افت ولتاژ نگردیده و ظرفیت آمپری بالایی را دارا می باشد.

سطح مقطع زیادی داشته و برای عبور یک توان ثابت و غیر متغیر الکتریکی ،مناسب می باشد. هدایت الکتریکی یک اندازه و یکسان از موارد مهم و بارز می باشد. مقاومت بالای الکتریکی یکی دیگر از این مشخصه ها محسوب می گردند. میزان مقاومت بالا خصوصا در مورد کابل های برق بشدت تعیین کنده و حائز اهمیت می باشد. ضریب انبساط حرارتی کم را می توان بعنوان مشخصه بعدی نام برد. این پارامتر تمایل یک ماده را به منظور تغییر وزن بر مبنای تابعی از میزان دما برآورد نموده و اندازه گیری می کند. پایین بودن این ضریب نشان دهنده میزان تخریب پذیری و آسیب می باشد.

سطح مقطع آنها بطور تقریبی 10 میل به بالا بوده و هادی های رشته ای با قطری کم و کوچک در آن جریان داشته و دارای سطح انقباض و انبساط متغیر در درجه دمای متفاوت می باشند. این سیم باید با انواع فلزات با خصلت الکترومکانیک، سازگاری کامل داشته و در پردازش و تکنولوژی اتصال دارای امکان بهتری باشد. اگر قصد استفاده در ولتاژهای پایین الکتریکی مد نظر باشد باید شدت ولتاژ حدود ۰.۶ تا ۱ کیلو ولت و بصورت چهار رشته سطح مقطع باشد.

مقاومت در برابر ضربه و صدمات فیزیکی از دیگر مشخصه ها می باشد. نوع “زره دار” این محصولات علاوه بر مقاومت در برابر ضربه، در برابر پرتوهای مختلف از جمله فرابنفش و در برابر آتش سوزی و تغییرات شیمیایی و نفتی مقاوم می باشد. رشته های موجود در داخل این سیم همگی توسط پلی اتیلن عایق بندی گردیده اند. سپس اکسترود شده و در میزان حرارت بالا توسط بخار آب کراسلینک گردیده و سپس برای مصرف عرضه می گردند.

ضخامت متنوع سیم آلومینیومی

ضخامت متنوع سیم آلومینیومی این سیم دارای کاربردهای فراوانی بوده و از آن در موارد بسیار زیادی استفاده می نمایند. بعنوان مثال از آنها به منظور استفاده در انواع تیرهای چراغ برق و دکل های برقی بهره می برند. عموما این دسته از سیمها برای استفاده به 3 دسته ولتاژ پایین، ولتاژ متوسط نسبتا بالا و در نهایت ولتاژ قوی تقسیم می گردند. یکی دیگر از مدلهای این سیمها به عنوانخودنگهدار معروف می باشد که برای برقهای تک فاز و سه فاز از آنها استفاده می کنند. برای استفاده در برق تک فاز از 3 یا 4 رشته و برای استفاده در سه فاز از 6 رشته بهره می برند.

یکی دیگر از مواردی که از این محصول در آنجا استفاده می کنند نیروگاههای مختلف می باشند که عموما از مدل فشار قوی آن بهره می جویند. ولتاژ مدل فشار قوی آن بیش از سی کیلو ولت بوده و در برابر آتش سوزی مقاوم می باشد. از نوع ولتاژ پایین آن نیز برای انتقال برق با ولتاژ پایین و ضعیف استفاده می گردد. سطح مقطع آن حدود شانزده میل بوده برای انتقال جریان الکتریسیته در مسیرهای کم عملکرد بسیار خوبی دارد.

از کاربردهای دیگر آن می توان به توزیع برق در خانه های مسکونی، خطوط انتقال نیرو، خطوط محلی، خطوط نیرو، استفاده در سیم کشی برخی از هواپیماها و … نام برد. با توجه به وزن سبکی که این سیمها دارند، امکان ساخت و راه اندازی خطوط نیرو نیز به راحتی هر چه تمام تر ممکن می گردد.
همچنین این محصول بطرز گسترده ای در ساخت وسایلی چون: انواع اجاق برقی، انواع تلویزیون، اجاق های مایکرویو، یخچال، فریزر، انواع کمپرسورهای تهویه، بالستیک، خودروسازی، ساخت زیردریایی، انواع ترانسفورماتور و سایر لوازم الکتریکی، مورد استفاده قرار می گیرد.

راهنمای انتخاب بهترین سیم آلومینیومی

از جمله موارد تشخیص آن می توان به خاصیت غیر مغناطیسی آن اشاره نمود. ممکن است در شرایطی خاص مجبور به نصب سیستمی باشید که به نیروی مغناطیس حساس می باشد و به همین منظور از خاصیت غیر مغناطیسی این نوع سیم استفاده می گردد. از دیگر مشخصه های آن می توان به قابل بازیافت بودن آن اشاره نمود. این محصول به طور کامل قابل بازیافت می باشد. گفتنی ست زمانی که مراحل بازیافت خود را طی می نماید از نیرو و انرژی کمی نیز استفاده می کند.

نوع اصل آن در برابر پوسیدگی مقاوم بوده و هسته داخلی آن در برابر خوردگی و ساییدگی دارای استحکام می باشند که می تواند در مقابل عناصر و مواد زیادی تاب بیاورد. در برابر حرارت های با درجه کم و متوسط مقاوم بوده و گزینه ای بسیار عالی برای استفاده در انواع تهویه هوا، راکتور هسته ای و کندانسور محسوب می گردد. وزن سبک و قابلیت حمل آسان آن، از دیگر مشخصه ها و مزایای استفاده می باشد. بخاطر وزن کمی که دارد گزینه ای ایده آل برای مصارف تاسیساتی از راه دور قلمداد گردیده و وزن کم آن باعث تخلیه انرژی آسان تر آن می گردد.

یکی دیگر از مواردی که می توان به آن اشاره نمود غیر سمی بودن آن می باشد. علاوه بر این دارای تشعشعات رادیو اکتیو نیز نمی باشد. با توجه به پتانسیل بسیار زیادی که در زمینه هدایت الکتریسیته دارا می باشد بعنوان بهترین گزینه برای جایگزینی با مس می باشد. در زمینه دکل های برقی هر چقدر وزن هادی بکار رفته در آن بالاتر باشد، هزینه نگهداری و قیمت دکل نیز بالاتر می رود. به همین منظور می توان از وزن سبک آن بعنوان گزینه بسیار عالی نام برد.

عایق و روکش این محصول نیز باید از مواد با کیفیت و مرغوب تهیه شده باشند تا باعث کوتاه نمودن ماندگاری آن نگردیده و همچنین خطرات احتمالی را موجب نگردند. باید توجه داشته باشید هنگام تهیه این سیمها بر روی بدنه و سطح آنها اثرات خوردگی یا قطع شدگی وجود نداشته باشد. عموما برای ساخت عایق این محصولات از پی وی سی استفاده می گردد که می تواند عمر و ماندگاری و همچنین ایمنی آن را تا حد قابل توجهی بالا ببرد.

انعطاف پذیری سیم یکی دیگر از نکته های قابل توجه در این زمینه محسوب می گردد. سیم های خشک و غیر قابل انعطاف عموما اصل نمی باشند و همچنین عموما از مواد بی کیفیت و غیر استاندارد در ساخت آنها استفاده گردیده است. معمولا حتی با دیدن ظاهری این سیمها نیز می توان به بی کیفیت بودن آنها پی برد و دقت و تخصص خاصی را طلب نمی نماید. نکته دیگر اینکه این سیمها بسیار سبک بوده و به راحتی قابل جابجایی می باشند.

بازار فروش سیم آلومینیومی لاکی

بازار فروش سیم آلومینیومی لاکی سیم آلومینیومی باکیفیت لاکی یکی از بهترین انواع سیم موجود در بازار است، این سیمها در دو دسته روکش دار و بدون روکش موجود می باشند. در دسته روکش دار هادی با روکش و در دسته بدون روکش، هادی جریان الکتریسته بدون روکش ساخته می شود. این روزها در بازار ایران، خرید نوع بدون روکش آن بشدت رونق داشته و این محصولات در انواع پروژه های کلان و مهم ساخت خطوط حیاتی انرژی بصورت هوایی و زمینی در ولتاژهای مختلف، مورد استفاده قرار می گیرند.

از این مدل سیم های بدون روکش عموما در جهت احداث خطوط هوایی استفاده می گردد. امتیازات ویژه ای که این کار دارد عبارتند از :

  • ساخت بسیار آسان و بدون دردسر انواع شبکه توزیع برق
  • به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی در مقایسه با ساخت شبکه زیرزمینی
  • عیب یابی و تعمیر آسان در خطوط هوایی بدون وجود عایق و محافظ
  • عدم نیاز به حضور افراد متخصص و رفع مشکل به راحتی و با قیمتی ارزان
  • راحتی عملیات انشعاب در مقایسه با مدل عایق دار زمینی در مقرون به صرفه ترین حالت ممکن

    قیمت خرید سیم آلومینیومی

    سیم آلومینیومی ضخیم در قیمت های مختلفی عرضه می شود که بهترین و مقرونه به صرفه ترین آنها در این فروشگاه عرضه میشود، انواع سیم آلومینیومی به دلیل پر کاربرد بودن و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که نسبت به سایر سیمها خصوصا سیم مسی داشته، بیش از پیش مورد توجه صنعتگران و خریداران داخلی و خارجی قرار گرفته است. از این محصول در موارد بسیار زیادی استفاده می گردد از جمله این مواد می توان به : ساخت انواع سیم پیچ فرکانس بالا مخصوصا سیم پیچ های ترانسفورماتور، ساخت انواع کویل الکترومغناطیسی، انواع موتورهای میکرو، ساخت سیمهای الکترومغناطیسی مخصوص کویل صدا و …

    قیمت خرید سیم این محصول از تمامی فروشگاه های مشابه بسیار پایین تر می باشد، بهترین سیم آلومینیومی، سیم های مقاوم ما میباشد. سیم آلومینیومی مقاوم بر روی انواع قرقره هایی از جنس فلز قرار می گیرند. برای جلوگیری از آسیب های احتمالی از پوششی کارتنی به منظور قرار گرفتن در جداره داخلی آنها استفاده می گردد. این سیمها در سایزها و اندازه های مختلف با کیفیتی مطلوب، به مشتریان و متقاضیان عرضه می گردد. نحوه تحویل این محصولات بر روی قرقره یا غیر از آن با توجه به نظر خریدار ممکن می باشد. گفتنی ست این محصول در دو نوع با روکش و بدون روکش موجود می باشد. این سیمها یکی از لوازم پر مصرف در صنایع برقی بوده که بطور گسترده از سمت تولیدکنندگان وارد بازار می گردد و قیمت فروش آنها ارتباط کاملا مستقیمی با کیفیت آنها دارد.

    این محصولات در مسافت های گوناگون و مختلف، امپراژهای متفاوتی را ارائه داده و کاربردهای بسیار زیادی را در سراسر کشور دارا می باشند. توزیع و فروش بدون واسطه این محصولات باعث پایین آمدن قیمت خرید و همچنین بالا رفتن کیفیت معامله خواهد شد. شما می توانید قبل از خرید محصول مورد نظر خود، از متخصصان و مهندسین مربوطه از طریق آنلاین و یا بصورت تلفنی، مشاوره رایگان دریافت نموده و پس از آن با خیالی راحت اقدام به خرید نمایید.

    شرکت عرضه سیم آلومینیومی لاکی

    شرکت عرضه سیم آلومینیومی لاکی عرضه سیم آلومینیومی در این مجموعه هب صورت تمام وقت می باشد، توزیع کننده سیم آلومینیومی مرغوب و با کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت صورت می پذیرد. فروش سیم آلومینیومی اصل به دو روش حضوری و اینترنتی مقدور می باشد. شما متقاضی گرامی برای خرید سیم آلومینیومی می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه، با صرف کمترین هزینه و زمان اقدام به خرید محصول مد نظر خود نمایید. شما خریداران محترم علاوه بر امکان خرید به صورت آنلاین، امکان مشاوره تخصصیی و رایگان را با مهندسین ما در زمینه محصولات مورد نظر دارا می باشید.

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

    تماس با ما