عرضه مستقیم کابل برق سه شاخه

کابل ها دارای کاربردهای بسیاری در دنیای امروز هستند و شاهد استفاده از آنها برای مصارف صنعتی، خانگی و غیره هستیم. عرضه مستقیم کابل برق سه شاخه موجب شده تا مشتریان بتوانند کابل برق سه فاز را با پرداخت هزینه کم تری خریداری کنند و به این ترتیب در هزینه های خود صرفه جویی نمایند. قیمت فروش کابل برق صنعتی در خرید مستقیم بسیار مناسب تر می گردد. تولید کابل برق در داخل کشور سبب کاهش قیمت تمام شده آن برای مشتریان داخلی شده است.

عرضه مستقیم کابل برق سه شاخه

خصوصیات مهم کابل برق سه فاز

خصوصیات مهم کابل برق سه فاز از جمله خصوصیات مهم کابل برق سه فاز می توان به استفاده از فلز مس برای تولید این سیم کابل اشاره کرد. به همین خاطر این کابلها از رسانایی ‌بسیار بالایی برخوردار می باشند. علاوه بر این شاهد استفاده از فلز آلومینیوم به صورت تلفیقی جهت تولید این کابل ها نیز هستیم. با توجه به استفاده از دو فلز با خصوصیات متفاوت جهت تولید این کابل ‌ها، قیمت آن ها با یکدیگر متفاوت است و هر یک از خصوصیات متفاوتی برخوردار می باشند.

معلاً درصد رسانایی کابل های آلومینیومی کم تر از کابل‌ های مسی است. اما میزان وزن کابل های سه فاز مسی بالاتر است و همین امر سبب شده تا کار جابجایی و حمل نقل آنها با سختی مواجه باشد. لازم به ذکر است که قیمت کابل های سه فاز مسی به مراتب گران تر از کابل های سه فاز آلومینیومی است و همین موضوع سبب شده تا برای کاربردهای معمول استفاده از کابل های آلومینیومی رواج پیدا کند.

جنس عایقی که برای تولید کابل های برق سه فاز به کار گرفته شده است از نوعی پلیمر مخصوص می باشد. این روکش در بخش خارجی کابل قرار دارد و در برابر عوامل مختلفی نظیر سایش از کابل ها محافظت می نماید. کابل های نام برده شده دارای مقاومت بالایی در برابر شعله و دمای بالا هستند.

مزیت‌های قابل توجه کابل برق صنعتی

مزیت‌های قابل توجه کابل برق صنعتی کابل برق صنعتی به کابل هایی گفته می ‌شود که امکان انتقال برق فشار قوی را دارا می باشند و امروزه استفاده از این کابل ها در صنایع مختلف بسیار مرسوم و رایج شده و شاهد تولید آنها در سطح بسیار وسیع و گسترده هستیم. از جمله مزایای قابل توجه کابل برق صنعتی می توان به قابلیت انتقال جریان برق با سرعت بسیار بالایی اشاره کرد.

دلیل این امر هم این است که عموماً برای تولید این کابل ها از فلز مس که رسانای بسیار قوی جریان برق می باشد استفاده شده است. برای تولید این کابل ها چند رشته سیم مسی را به دور هم می پیچند و پس از اینکه با استفاده از پلیمر ‌های مخصوص آنها را روکش کردند، جهت عرضه به مشتریان به بازار ارائه می نمایند.

نکته مهمی که در خصوص این کابل ها می توانیم به آن اشاره کنیم قیمت کابل ها میباشد. برای محاسبه قیمت کابل برق صنعتی معمولاً درصد خلوص فلز به کار رفته برای تولید این کابلها اندازه‌گیری می‌شود .هر چه درجه خلوص این فلزات بالاتر باشد، قیمت کابل افزایش پیدا خواهد کرد. لازم به ذکر است که امروزه از نوعی روکشهای نویزگیر برای تولید این کابل ها استفاده می شود.

استفاده از این کابل ها می تواند از بروز اختلال در کابل های شبکه پیشگیری به عمل بیاورد. علاوه بر این برخی تولید کنندگان کابل های برق صنعتی از عایق ‌های آرموردار برای تولید کابل های خود بهره می ‌برند. این عایق‌ ها از جویده شدن کابل توسط موش و سایر جوندگان پیشگیری به عمل می ‌آورد و طول عمر کابل را بالا می برد.

مختصری درباره فرآیند تولید کابل برق

مختصری درباره فرآیند تولید کابل برق فرآیند تولید کابل برق شامل شش مرحله می‌گردد که این مراحل عبارتند از : نازک کاری، آنیل کاری، بانچ، عایق کاری ،روکش زنی و بسته‌بندی.

در مرحله نازک کاری مفتول هایی که از جنس مس یا آلومینیوم هستند توسط دستگاه های مخصوصی که به دستگاه نازکن شهرت دارند به قطر ۱.۳۸ میلی متر نازک می ‌شوند. سپس مفتول های نازک شده به وسیله دستگاه مخصوصی که فاین نام دارند به کوره جهت آنیل کاری تحویل داده می شوند.

پس از این مرحله مفتول های به دست آمده از آنیل توسط دستگاهی که بانچ نام دارد تابانده می‌ شوند و بر روی قرقره های مخصوصی سوار می گردند. تعداد قرقره و قطر قرقره بر مبنای استانداردهای مخصوصی تعیین شده است. البته استاندارد این ابعاد می‌ تواند بر مبنای سفارش مشتری تغییر پیدا کند.

در مرحله بعدی رشته های مسی که به یکدیگر تابانده شده اند به وسیله گرانول های عایق، عایق کاری می شوند. سپس این رشته ها به وسیله دستگاه اکسترودر پیچیده می ‌شوند و جهت انجام کارهای نهایی تحویل واحد بسته بندی می گردند. لازم به ذکر است که دستگاه اکسترودر کار عایق کاری را با سرعت و دقت بسیار بالایی انجام می دهد.

مواد اولیه ای که در این مرحله مورد استفاده قرار می‌گیرند پودر تالک و گرانول میباشد. در مرحله آخر نیز محصولی که طی ۵ مرحله قبلی فرآوری شده در متراژ مشخص و معینی که مشتری سفارش داده است آماده سازی و بسته بندی می شود. این به نظر خود مشتری وابسته است که بخواهد کابل را به صورت کلافی یا به صورت قرقره ای تحویل بگیرد.

چنانچه مشتری بسته بندی کلافی را انتخاب کند، کار بسته بندی توسط نایلکس های مخصوصی انجام می گردد و کلاف ها به صورت وکیوم شده تحویل مشتری می شوند. قیمت کابل های تولیدی به وسیله کارخانجات مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد و دلیل این امر هم استفاده از مواد اولیه با درجات کیفی مختلف برای تولید این کابل ها است.

بازرگانی فروش کابل برق سه شاخه

بازرگانی فروش کابل برق سه شاخه وب سایت ما بازرگانی فروش کابل برق سه شاخه می باشد که کار فروش کابل برق به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام می دهد. از انجایی که مجموعه ما برای عرضه کابل برق به مشتری دقت خاصی را به خرج داده و با استخدام کارشناسان زبده و کارآزموده همواره به بررسی کیفی این کابل ها می پردازد، در نتیجه خیال مشتریان را از بابت کیفیت محصولی که به آن ها ارائه می کند راحت نموده است.

مجموعه ما با دریافت سفارش از مشتریان کار بسته بندی و ارسال آن را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد تا کابل برق مورد نظر مشتریان در اسرع وقت به دست آن ها برسد. سیاست مجموعه ما همواره راضی نگه داشتن مشتری از کیفیت محصول و ارائه خدمات خوب و مناسب به مشتریان بوده است.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت آهن و میلگرد آنلاین روز
    2. فروش فوق العاده الکترود جوشکاری بدون برق
    3. صادرات الکترود با مفتول نیکلی به ترکیه
    4. بازار پخش میلگرد ساده در کشور

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما