عرضه کابل برق فشار قوی زمینی

کابل های فشار قوی معمولاً از هسته فولادی و غلاف آلومینیومی ساخته می شوند. اگرچه آلومینیوم چهارمین فلز رسانا بعد از طلا، نقره و مس است، اما به تنهایی برای کابلهای برق مناسب نیست. آلومینیوم بیش از حد انعطاف پذیر است و می تواند تحت وزن خود کشیده شود. برای حل چنین مشکلاتی در تولید کابل های برق فشار قوی، از یک هسته فولادی برای ثابت نگه داشتن شکل کابل ها استفاده می شود. از این رو شرکت ما با عرضه کابل برق فشار قوی زمینی به بازار توانسته فروش خوبی داشته باشد.

عرضه کابل برق فشار قوی زمینی

مزیت های کابل برق فشار قوی زمینی

مزیت های کابل برق فشار قوی زمینی با توجه به افزایش مصرف برق، خطوط انتقال برق به طور مداوم در حال گسترش است. زیرا مهمترین و اساسی ترین تبادل انرژی در شبکه های ملی از طریق خطوط انتقال انرژی با ظرفیت بالا صورت می گیرد. انتقال از راه دور با ظرفیت بالا، که ناشی از تبادل نیرو بین کشورهاست مستلزم استفاده از کابل های قوی فشار قوی در مناطق شهری یا برای عبور از زیر زمین یا دریا است. امروزه ولتاژ کاری کابل های برق فشار قوی تولید شده به 500 کیلو ولت افزایش یافته است.

بدون شک، رساناها مهمترین اجزای هر شبکه انتقال انرژی هستند و مسیر جریان از طریق آنها ایجاد می شود. تمام ترتیبات در طراحی یک خط فشار قوی فقط برای انتقال صحیح و مطمئن انرژی الکتریکی از طریق هادی ها انجام می شود. هادی کابل فشار قوی قسمت اصلی کابل فشار قوی است که وظیفه هدایت قدرت را بر عهده دارد. جنس این هادی ها معمولاً از مس یا آلومینیوم ساخته می شوند.

انواع کابل برق فشار قوی می تواند به صورت گرد و میلی ثانیه باشد. عایق کابل فشار قوی پس از رسانا، یک لایه عایق بر روی هادی کابل فشار قوی اعمال می شود که هادی کابل را از یکدیگر و محیط اطراف جدا می کند. در ابتدای صنعت کابل سازی از کاغذ آغشته به روغن برای عایق کاری کابل ها استفاده می شد. از آنجا که روغن مورد استفاده در کابل ها و سایر تجهیزات باعث آلودگی محیط زیست و در برخی موارد آتش سوزی می شود، عایق های دیگر نیز به همین دلیل استفاده شده است.

سیمها و کابل برق عمده نقش بسیار مهمی در کیفیت انتقال نیرو و انرژی الکتریکی دارند. به همین دلیل استفاده از کابل های باکیفیت توصیه می شود. در ادامه، روش های ارزیابی کیفیت این کابل ها را مرور می کنیم. نوع هادی مورد استفاده: معمولاً از آلومینیوم یا مس به عنوان رسانا در کابل ها استفاده می شود.

حداکثر توان: این پارامتر برای انواع کابل های برق متفاوت است. همچنین بر اساس شدت جریان مورد استفاده قرار می گیرد. مواد عایق: پوشش نیز ممکن است متفاوت باشد. متداول ترین مواد عایق پلاستیک فشرده، تخته سه لا و PE هستند. تعداد لایه ها: یکی دیگر از عوامل کیفیت کابل های فشار قوی تعداد لایه ها می باشد.

انواع کابل برق فشار قوی چیست؟

انواع کابل برق فشار قوی چیست؟ کابلهای برق به طور کلی به دو دسته زیر تقسیم می شوند: کابل برق گاز SF6 کابل برق پررنگ کابلهای گاز SF6 به چهار دسته زیر تقسیم می شوند: کابل فشار داخلی و لوله آلومینیومی کابل فشار داخلی و لوله فولادی کابل فشار خارجی و لوله فولادی کابل گاز کپسولی پر از گاز SF6 کابل های برق روغن نیز به دو دسته کابل های روغن فشار ضعیف و کابل های روغن فشار قوی تقسیم می شوند.

کابل روغن فشار کم در این نوع کابل، کابل با کاغذ آغشته به روغن رقیق عایق بندی می شود. توان الکتریکی کابلهای روغن حدود 2 تا 3 برابر نوع روغن کم آنها است. کابل فشار قوی روغن کابل های روغن فشار قوی یکی از رایج ترین کابل های فشار قوی هستند. در این کابل ها، هر سیم در روغن ضخیم مخلوط با کاغذ فرو می رود. سپس، برای جلوگیری از خروج روغن و ورود هوا، هر سیم پیچ را با نوار مسی و پلاستیکی محکم کنید.

قیمت کابل برق فشار قوی عمده

قیمت کابل برق فشار قوی عمده نکته مهمی که شرایط قیمت کابل برق یا پیشنهاد قیمت کابل فشار قوی را در بخش فروش در مجموعه ما جدا می کند، اغلب به دلیل تفاوت در ساختار این کابل ها و نحوه تولید آنها است. توجه داشته باشید که اجزای یک کابل فشار قوی بزرگتر از یک کابل با همان اندازه در سطح فشار پایین است.

از سوی دیگر، تولید هادی ها یا عایق کابل های فشار قوی شامل چندین نکته فنی خواهد بود. کنار هم قرار دادن این نقاط منجر به تفاوت در مکانیسم منشور می شود. جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت کابل برق فشار قوی عمده به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما