فروش عمده سیم مسی متری

سیم نیمه افشان یا کابل: که برای انتقال و توزیع انرژی الکتریکی استفاده می شود ، کابل برق نامیده می شود. کابل برق شامل دو یا چند رسانای الکتریکی است که با یک غلاف روی هم وصل شده اند که از آن برای انتقال ولتاژهای اضافی در محلی که استفاده از خطوط هوایی غیرممکن است مانند دریا ،عبور از فرودگاه و غیره استفاده می شود ،اما کابل زیرزمینی در مقایسه با کابل هوایی با همان ولتاژ که یکی از اصلیترین کابل برق بشمار میرود ساخت کابل برق عمدتا از سه جزء اصلی ، یعنی هادی ، دی الکتریک و غلاف تشکیل شده است: هادی در کابل مسیر هدایت جریان را فراهم می کند. سیم مسی متری مدل زیادی دارد

فروش عمده سیم مسی متری

مشخصه های ظاهری سیم مسی

مشخصه های ظاهری سیم مسی عایق یا دی الکتریک در برابر ولتاژ سرویس مقاومت می کند هادی از اجسام دیگر جدا می کند غلاف موجود بر روی سیم مسی نیم افشان مانع از نفوذ رطوبت می شود و کابل ها را از هرگونه تماس خارجی مانند نفوذ مواد شیمیایی یا الکتروشیمیایی ، آتش سوزی و غیره محافظت می کند. اجزای اصلی کابل های برق در زیر به تفصیل توضیح داده شده است. هدایت کننده: مس و سیم آلومینیومی به دلیل رسانایی الکتریکی بالا به عنوان مواد رسانا در کابل ها مورد استفاده قرار می گیرند. سیم های جامد یا تعدادی از مس یا آلومینیوم برای ساخت کابل برق استفاده می شود.

برای هادی که بیش از سه سیم دارد ، سیم در اطراف یک سیم مرکزی چیده شده است به طوری که در لایه اول شش عدد ، در لایه دوم دوازده ، در لایه سوم هجده و غیره وجود دارد. تعداد سیم ها در هادی ها 7 ، 19 ، 37 ، 61 ، 91 و غیره است. اندازه هادی با 7/A ، 19/B ، 37/C و غیره نشان داده شده است ، عایق بندی رایج ترین دی الکتریک در کابل های برق کاغذ آغشته ، لاستیک بوتیل ، کابل پلی وینیل کلراید ، پلی اتیلن ، پلی اتیلن متقاطع است. بیشتر کابلهای عایق کاغذی ترجیح داده می شوند زیرا ظرفیت حمل فعلی آنها زیاد است ، به طور کلی قابل اعتماد هستند.

بیشتر بخوانید: قیمت کابل افشان استاندارد

و عمر طولانی دارند. ترکیب دی الکتریک مورد استفاده برای کابل باید دارای خواص زیر باشد. عایق باید چه ویؤگی داشته باشد: عایق باید دارای مقاومت عایق بالایی باشد باید دارای مقاومت دی الکتریک بالایی باشد تا اجازه ندهد جریان نشتی از آن عبور کند. مواد باید از استحکام مکانیکی خوبی برخوردار باشند. مواد دی الکتریک باید بتوانند در دمای بالا کار کنند. باید مقاومت حرارتی پایینی داشته باشد. باید ضریب توان پایینی داشته باشد.

کابلهای مورد استفاده برای خاک زیر آب و مرطوب باید از دی الکتریکهای مصنوعی مانند پلی وینیل کلراید ، پلی اتیلن و غیره استفاده کنند. این مواد نسبتاً سبک تر بوده و دی الکتریک خارج نمیشودو همچنین ، چنین نوع مواد دی الکتریک دارای قدرت دی الکتریک خوب و اتلاف توان و مقاومت حرارتی کم است. غلاف داخلی برای محافظت از کابل در برابر رطوبت که بر عایق تأثیر می گذارد ، استفاده می شود. غلاف کابل از آلیاژ سرب تشکیل شده است و این استحکام ها فشارهای داخلی کابل های تحت فشار را تحمل می کنند. موادی که برای غلاف داخلی استفاده می شود باید مواد غیر مغناطیسی باشد

غلاف آلومینیومی در کابل برق نیز استفاده می شود زیرا ارزان تربوده و از نظر وزن و قدرت مکانیکی بالاتری نسبت به غلاف سربی است. در کابل ها و تلفن های روغنی ، از کابل های آلومینیومی بدون درز بدون سیم استفاده می شود زیرا دارای خاصیت خم شدن بهتر ، کاهش ضخامت و وزن کمتر است. پوشش محافظتی کابل های غلاف سربی هنگامی که مستقیماً روی زمین گذاشته می شوند در اثر خوردگی و الکترولیت آسیب می بینند.

برای محافظت از کابل ها در برابر لایه های خوردگی مواد فیبری مانند کاغذ ، هسیان و غیره یا پلی وینیل کلراید استفاده می شود. لایه هایی از مواد فیبری که با ترکیب ضد آب به بیرون کابل برق پخش شده اند سروینگ نامیده می شود. آرماتور آرموراسیون فرایندی است که طی آن لایه هایی از سیم های فولادی گالوانیزه یا دو لایه نوار فلزی بر روی غلاف برای محافظت از آن در برابر آسیب های مکانیکی اعمال می شود. سیم های فولادی معمولاً برای زره ​​پوش استفاده می شوند

زیرا دارای استحکام طولی بالا هستند. آرمورینگ برای زمین کابل نیز استفاده می شود. هنگامی که خطا در کابل رخ می دهد (به دلیل خرابی عایق) جریان خطا از طریق زره عبور می کند و به زمین متصل می شود روی غلاف مقاومت مکانیکی را به کابل ها می بخشد. از کابل در برابر صدمات کلی مانند رطوبت ، خوردگی ، خاک ، گرد و غبار و غیره محافظت می کند. مواد ترموست یا ترموپلاستیک برای ساختن روی غلاف استفاده می شود

کاربرد های فراوان سیم مسی

سیم مسی قابلیت تحمل فشارهای قوی را داشته در نتیجه برای کارخانه های صنعتی که از توان بالای برق استفاده می کنند بسیار پرکاربرد بوده و جریان برق را به خوبی از خود عبور می دهند و دلیل آن به کار بردن مس در این سیم ها می باشد که از ویژگی بسیار مهم آن به شمار می آید، سیم مسی خالص از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند. یکی دیگر از شاخصه سیم مسی این بوده که مانع از سایش و خورندگی شده و همچنین انعطاف بسیار بالایی دارد که آن را در برابر شکنندگی محافظت نموده در نتیجه باعث افزایش طول عمر آن نیز می شود در ساختار مولکولی مس شامل پیوند قوی بین آن می باشید.

بیشتر بخوانید: عرضه کابل ضد حریق ایرانی

که به کار بردن آن در انواع سیم ها باعث ایجاد ویژگی های خاص و منحصر به فرد شده است. در نتیجه از گفته های بالا به این نتیجه می رسیم که از این محصول هم در فضای داخل و هم خارج می توان استفاده نمود که هم برای سیم کشی لوازم روشنایی و هم برای ساختن انواع پیچ و مهره و خیلی از موارد کاربرد داشته و از آن به عنوان هدایت جریان الکتریکی نیز یاد می کنند که با انتخاب این محصول از نظر سیم کشی اطمینان خاطر داشته باشید.

قدرت بالای رسانایی سیم مسی

قدرت بالای رسانایی سیم مسی همانطور که گفته شد از فلز مس در تولید سیم استفاده می شود که به آن نوع سیم ها سیم مسی گفته می شود. مس هادی خوبی برای جریان الکتریکی است و ماهیتا بسیار منعطف و شکل پذیر است. مس مقاومت کمتری به نسبت هادیهای دیگر دارد و در نتیجه کمترین انرژی را مصرف می کند. نصب و راه اندازی راحتی دارد. همچنین مقاومت مکانیکی زیادی دارد. همین امر باعث شده است که تنش های بیشتری را تحمل کرده و در اثر هرگونه خم شدن یا چرخش سیم براحتی نشکند و آسیب نبیند. ظرفیت بار سیم مسی فلت چندین برابر انواع سیمهای دیگر است. در برابر هرگونه خوردگی مقاومت بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: سیم مسی نازک بدون روکش

و عمر بادوامی دارند. سیمهای مسی دارای انواع استاندارد جهانی و ایزو میباشد. مس زنگ نمیزند ولی ممکن است دچار خوردگی شود. مس رنگ قهوه ای دارد و زمانیکه خورده میشود دارای سایه ها و هاله های رنگ سبز میشود.

سیم مسی مقاوم در برابر عوامل محیطی

سیم مسی از فلز مس و یک روکش محکم ساخته شده است، این سیم کاربرد های زیادی دارد. از ویژگی های سیم مسی می توانیم به این اشاره کنیم که رسانای خوبی برای جریان برق می باشد. در تولید این سیم از مس خالص استفاده کرده اند و چون ناخالصی ندارد، رسانای خیلی خوبی است. سیم مسی نازک نرم است و انعطاف دارد که این عوامل موجب شده که از آن در سیم کشی وسایل برقی و،،، استفاده شود. سیم مسی دچار فرسایش و خوردگی نمی شود، چون مقاومت بالایی در برابر رطوبت، اکسیژن و عوامل دیگر دارد و به همین دلیل طول عمر آن زیاد می باشد.

بیشتر بخوانید: کابل مسی بافته شده افشان

این سیم دامنه ی استفاده ی گسترده ای دارد و یکی از پر مصرف ترین سیم ها می باشد. این سیم در اندازه های مختلفی وجود دارد که دارای استاندارد می باشد و برای ولت های مختلف از اندازه های مختلف آن استفاده می کنند. سیم های مسی مقاومت الکتریکی کمی دارند و جریان برق را به خوبی عبور می دهند، این سیم ها از نظر هزینه هم بسیار مقرون به صرفه هستند، در میان فلز های رسانای برق مانند طلا، نقره و مس این فلز قیمت ارزان تری دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. نقطه ی ذوب فلز کس بسیار بالا می باشد و در مقابل حرارت دوام بالایی دارد. این فلز چکش خوار است و به راحتی شکل می گیرد.

بازار خرید سیم مسی متری

بازار خرید سیم مسی متری در مدارهای الکتریکی همیشه یک سیم اضافی به اسم ارت یا سیم اتصال به زمین می گذارند که از مدار محافظت کرده باعث افزایش ایمنی شود. سیم ارت، در واقع یک رسانای فلزی هست که در وقوع نشتی، جریان نشتی حاصل از تجهیزات الکتریکی را به زمین انتقال می دهد. همچنین ؛ برای همین از برق گرفتگی جلوگیری می کند. سیم اتصال به زمین یا ارت را از خروجی وسیله الکتریکی به زمین وصل می کنند. این سیم موظف است.

بیشتر بخوانید: سیم مفتول گالوانیزه اصفهان

خطرات ناشی از جریان های ناخواسته را خنثی کند. و همچنین ، سیم ارت سیمی هست که از یک طرف به بدنه وسیله برقی ما وصل می شود و از طرف دیگر به زمین. وظیفه آن نیز انتقال الکتریسیته ساکن جمع شده در دستگاه برقی به زمین است. چون الکتریسیته ساکن در وسایل برقی باعث برق دار شدن بدنه آن شده و ما را به تعمیرکار یخچال نیازمند می کند. برای همین باید به وسیله سیم ارت، دستگاه را به زمین متصل کرد. باید توجه داشت که ، هنگام شستشو وسایل برقی باید مراقب سیم های ارت بود در غیر این صورت اگر آب به آن برسد باعث برق گرفتگی و سوختن وسیله های برقی مورد نظر شده و خرابی های به بار می آید. همان طور که گفته شد سیم ارت به زمین وصل می شود ، اگر سیم ارت نبود هر ساله تلفات زیادی بابت برق گرفتگی افراد زیادی توسط دستگاه های برقی به وجود می آمد ، پس سیم ارت یکی از مهم ترین اجزای زندگی بشر تا کنون بوده است و خواهد بود.

پخش کننده سیم مسی

شاخصه های بارز سیم مسی رسانا بودن آن است و به راحتی جریان برق را انتقال می دهد و در بسیاری از سیم کشی ها با نوع روکش های نسوز و عایق به کار می رود و این نوع محصولات از نوع فلز های گرانبها می باشند. سیم مسی دارای شاخصه های بارز بسیار فراوانی می باشد و امروز به دلیل ویژگی های بسیاری که دارد به صورت فراوان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد.

بیشتر بخوانید: فروش کابل برق کامپیوتر 3 متری

از این محصولات در سیم کشی تیر برق های بزرگ نیز استفاده می شود. حتی در سیم کشی برق مخابراتی برای تولید برق و انتقال آن به کار می رود این نوع محصولات دارای رنگی مسی مانند می باشند و نوع اصلی و فرعی هم دارند که نوع اصلی بسیار گران قیمت تر می باشند. حتی این گونه سیم ها از ولتاژ های بسیار گوناگونی تشکیل شده اند که این گونه ولتاژ ها بر حسب اندازه آن ها بالا و پایین می شود و دارای کاربرد و متراژ گوناگونی با توجه به نوع کارایی دارند.

سیم مسی اصل مدل زیادی دارد سیم مسی نازک کارایی زیادی دارد سیم مسی روکش دار مدل زیادی دارد سیم مسی ایرانی بسیار زیبا است تولید سیم مسی راحت است پخش سیم مسی بسیار رونق دارد

تولید کننده سیم مسی متری

تولید کننده سیم مسی متری برای خرید سیم مسی ٤ می توانید به روش های مختلفی اقدام نمایید که راه های زیادی برای تهیه آن وجود دارد که یکی از ان ها مراجعه به مراکز خرید های خاص بوده که هم در فروشگاه ها و هم مغازه ها یافت شده و حتی نمایشگاه های خاصی نیز در کشور دایر می باشند که به تبلیغ و فروش آن پرداخته و شما با مراجعه به آنها علاوه بر خرید اطلاعات کامل را در مورد محصول کسب می نمایید. سایت ما نیز در این زمینه توانسته اقداماتی را به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: فروش سیم مسی صادراتی

و با راهنمایی مشتریان توسط کارشناسان و مشاوران توانسته خدمات خوبی را به مشتریان ارائه دهد به گونه ای که در طول شبانه روز مشغول به فعالیت بوده و خرید اینترنتی بسیار خوب و پر فروشی را داشته است.سیم مسی خشک در انواع مختلفی وجود دارد که باید با توجه به نیازتان آن را خریداری کنید. خرید سیم مسی ارت را می توانید از طریق فروشگاه های حضوری انجام دهید و با رفتن به این فروشگاه ها سیم مسی را خریداری نمایید، مشکلی که خرید حضوری دارد این است که آن ها سیم مسی را از واسطه ها خریداری می کنند و خودشان به صورت مستقیم با تولید کننده در ارتباط نیستند.

و قیمت سیم گران می شود. خرید بدون واسطه باعث می شود که سیم را به صورت مستقیم از تولید کننده دریافت کنید و آن را با قیمت تولیدی و کیفیت بالا تهیه کنید. خرید بدون واسطه از طریق سایت های آنلاین انجام می شود و شما با مراجعه به سایت ها می توانید سیم مسی ارت را خریداری نمایید. سایت ما یکی از سایت های معتبری است که بدون محدودیت زمانی به فروش سیم مسی ارت می پردازد و آن را درب آدرس به شما تحویل می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما