قیمت خرید کابل مسی برق

کابل مسی برق از بهترین انواع کابل با کیفیت صادراتی است، صادرات انواع کابل مسی سفید مخابرات امروزه از رونق بسیار ایده آلی برخوردار می باشد. کابل مسی سفید یکی از ضروری ترین ابزار آلات در جهت گسترش فضای شبکه می باشد. دلیل اصلی بالا بودن حجم فروش انواع کابل مسی سفید مخابرات در بازار خارجی، کیفیت بسیار ایده آل این اجناس در بازار می باشد.

صادرات از اصلی ترین پایه های اقتصادی یک کشور می باشد و زمانی که صادرات یک کشور از رونق خیلی خوبی برخوردار شود، طبیعتا اقتصاد آن مملکت نیز به طور کامل متحول خواهد شد.

قیمت خرید کابل مسی برق

انواع مختلف کابل مسی موجود در بازار

انواع مختلف کابل مسی موجود در بازار همان طور که به آن اشاره شد،کابل مسی مقاوم دسته ای از کابل های ضخیم هستند که از مس به عنوان هادی جریان برق در آنها استفاده می شود.

کابل اصطلاحا به سیم های ضخیم گفته می شود که ضخامت آنها از سیم های معمولی بیشتر است. به مس از فلزات دیگری نیز مانند نقره، فولاد، سرب، و آلومینیوم نیز در ساخت کابل استفاده می شود اما فلز مس در بین فلزات نام برده شده از مصرف و مزیت های بیشتری برخوردار است.

از مهمترین مزایای استفاده از کابل مسی روکش دار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • غلطک پذیری آسان و قابل ساخته شدن به شکل سیم نازک
  • رسانایی بالا و بهترین رسانا، طراحی خطوط مناسب، کاهش میزان آسیب دیدگی و پارگی
  • عدم خوردگی و اکسید شدن، نگهداری و سرویس آسان،
  • احتمال کم قطع شدن و اتصال و دارا بودن انرژی الکتریکی مناسب
  • قیمت مناسب و ارزان، قابل استفاده در وسایل برقی، سیم کشی ساختمان و تابلو های برقی، خطوط انتقال فشار ضعیف و سیستم های روشنایی
  • تولید بر اساس استاندارد های ملی ایران

مزایای ذکر شده تا از کابل های مسی که با استفاده از استاندارد های موجود ساخته می شوند و دارای سطح ایمنی قابل قبولی هستند در سیم کشی و اتصال جریان برق به طور گسترده استفاده شود.

راهنمای انتخاب بهترین کابل مسی

کابل مسی ایرانی در انواع مختلف تولید می شوند و هر یک از آنها نیز نقش مهمی را در صنعت مخابرات ایفا می نمایند. این کابل ها در انواع ژله فیلد خاکی، ژله فیلد کانالی، ایرکور کانالی، هوایی مهاردار و ساده تولید می شود.

اصلی ترین کاربرد کابل مسی در مخابرات، در جهت گسترش شبکه در کلیه مناطق می باشد. کابل مسی به دلیل انعطاف پذیری بالا و همچنین مقاومت زیادی که دارد باعث می شود تا با استفاده از آن، تا سالیان متمادی گسترش شبکه در مخابرات به بهترین شکل ممکن انجام شود.

در گذشته به جای کابل مسی از نوع آلومینیوم استفاده می‌شد، که به دلیل شکنندگی و عدم انعطاف پذیری آلومینیوم، مصرف آن متوقف گشت و مس جایگزین آن شد. کاربرد کابل مسی در مخابرات به قدری مهم و حیاتی می ‌باشد که امروزه گسترش صنعت مخابرات بدون وجود کابل مسی با اختلال جدی مواجه می شود.

ابعاد‌ مختلف کابل مسی موجود در بازار

ابعاد‌ مختلف کابل مسی موجود در بازار انواع مختلف کابل مختلف از موجود می باشد، کابل ابزاری است پرکاربرد که از کنار هم قرار گرفتن چند رشته سیم تشکیل می شود و سیم های مورد نظر نیز هادی شان داز جنس مس و یا آلومینیوم می باشد. اما در این بین باید گفت که کابل های مسی به سبب اینکه در عبور جریان برق قوی تر هستند بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

تنوع در بین کابل های مسی می دانیم که بسیار است و هر کدام در زمینه خاصی کارایی دارند. در اینجا می خواهیم در مورد کابل مسی قلع اندود بگوییم که از نظر کارایی در سطح عالی قرار دارد. زیرا این محصولات با وجود قله در ساختار خود مزیت هایی دارند که دیگر کابل ها دارا نمی باشند.

قلع اندود شدن کابل ها سبب می شود این محصولات در برابر خوردگی و ضربه مقاوم باشند و این امر طول عمر شان را نیز افزایش می دهد.

سیم های مورد نظر اغلب از دو روکش به جنس های سیلیکون و فایبرگلاس ساخته می شوند که همین امر سبب بالا رفتن مقاومت شان می شود.

کابل های مسی قلع اندود مزایای بسیار دارند که در ادامه مطلب ذکر می کنیم:

  • طول عمر بالا
  • تحمل درجه حرارتی زیاد
  • قابلیت انعطاف پذیری
  • مقاوم در برابر روغن های شیمیایی
  • مقاوم در برابر اسید

سالانه درصد بالایی از مس استخراج شده در معادن، برای تولید کابل های مسی مورد استفاده قرار می گیرد. این کابل ها نقش مهمی در توزیع برق داشته و به عنوان یک هادی الکتریکی، در انتقال الکتریسته مورد استفاده هستند.

کابل های مسی مجموعه ای از سیم ها را در بر می گیرند که در یک غلاف به هم متصل هستند. این کابل ها با داشتن ضریب رسانایی مناسب، دارای هدایت الکتریکی بالایی بوده و با برخورداری از خواص فیزیکی بسیار عالی، به عنوان هادی برق بسیار مورد استفاده هستند.

کابل مسی در مقایسه با سایر کابل ها، دارای خواص و ویژگی های متفاوتی است. از جمله این تفاوت ها می توان به کاربری بهتر این کابل ها اشاره کرد. به طور مثال، در هنگام استفاده از کابل مسی، بهره وری انرژی بسیار بالا می رود. ویژگی که سایر کابل ها از آن محروم هستند

کابل مسی مقاوم در برابر حرارت

برای خرید کابل مسی روکش دار ارزان توصیه می شود که خریداران به خرید عمده بپردازند. این امر به ویژه زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که ساخت پروژه های عظیم عمرانی در پیش روی باشد.

در این صورت خرید جزئی مقرون به صرفه نیست و صاحبان این پروژه ها نیازمند خرید عمده می باشند. به این منظور مقدار مورد نظر از کابل تخمین زده شده و پس از آن سفارش خرید آن به فروشنده ارائه می شود.

خرید کابل مسی ارزان بر اساس نوع کاربری در انواع لاکی، بدون روکش و روکش دار صورت می گیرد که هر کدام قیمت خرید خاص خود را دارد.

نوع کاربری این سیم ها توسط کارشناسان این رشته به اطلاع کسانی که تجربه کمی در این زمینه دارند رسیده و مشاوره های لازم در زمینه خرید کابل مناسب به آنها ارائه می شود.

این نوع سیم یک سیم تک رشته ای هادی است که از عایق پلیمر P.V.C نوع C پوشیده شده است. همانطور که گفته شد سیم مسی داری انعطاف بیشتری نسبت به سیم مفتولی است. به همین دلیل در جاهایی که نیاز به حرکت سیم است از این کابلهای مسی استفاده میشود. کابلهای مسی دارای انواع مختلفی است. یکی از مسایل مهمی که در رابطه با سیم و کابل در این صنعت وجود دارد این است محصول اصلی و استاندارد خریداری شود. برای تشخیص محصول استاندارد باید به نکاتی در خصوص کابل مسی توجه داشت.

معیار اصلی برای تشخیص کابلهای مسی مقاومت هادی آن است که در این نوع کابل فلز مس بعنوان هادی کاربرد داشته است. در کابلهای غیراستاندارد خلوص مس کمتر از حد معمول است. حتی امکان اینکه در آن بجای مس C.C.A استفاده شود زیاد است. توجه داشته باشید که حتما روی بدنه سیم ISIRI نوشته شده باشد.

به ضخامت روکش کابل توجه نمایید. برای این کار با یک سیم چین قسمتی از روکش را جدا کنید و قطر آن را اندازه گیری نمایید. اگر ضخامت بیشتر از حد استاندارد باشد سیم شکسته و جریانی را عبور نمیدهد.

بازار خرید کابل مسی برق

بازار خرید کابل مسی برق کابل به سیم هایی با ضخامت گفته می شود که کار انتقال جریان برق در وسایل و تجهیزات برقی و همچنین شبکه های برق رسانی را بر عهده دارند.

هر نوع کابل دارای هادی یا همان فلز رساناست که انتقال جریان برق به وسیله آن صورت می گیرد. از فلزات مختلفی مانند مس، آلومینیوم و نقره به این منظور استفاده می شود که بهترین و با کیفیت ترین آنها فلز مس است که از خاصیت رسانایی بالایی برخوردار می باشد.

کابل ها در انواع روکش دار، بدون روکش و لاکی ساخته می شوند که کابل آرموردار یا کابل مسی زره دار دسته ای از این کابل هاست که دارای لایه محافظتی و مکانیکی مقاوم است که استحکام کابل را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

از این کابل ها عمدتا در مکان هایی که امکان وجود ضربه ها و عوامل خارجی در آن است به کار می رود. این کابل ها زمانی که در زمین قرار می گیرند به دلیل خصوصیتی که دارند در صورت وجود ضربات احتمالی احتمال آسیب بسیار کمی در آنها وجود دارد. این امر سبب شده است تا کابل های انتقال فشار قوی برق با یک لایه زره دار عایق شده و استحکام لازم به آنها بخشیده شود.

کابل برق آلومینیومی نمونه محصولات که کاربردهای فراوانی دارد کابل برق آلومینیومی به دلیل رسانه های بالای جریان برق از آن برای تمام وسایل های برقی که بسیار حساس هستند.

استفاده می کنند زیرا از وارد شدن برق ها با ولتاژ های مختلف که موجب سوزاندن محصول می‌شود جلوگیری می کند و همچنین همانند این محافظ عمل می کند.

کابل مسین افشان نمونه کابلی است که به تازگی وارد بازار شده است وزن کابل های مسی بسیار بهتر بوده و به راحتی جریان برق را از خود عبور می دهد به همین دلیل جز بهترین کابل ها در سراسر دنیا به شمار آمده فروشی محصول بسیار بالا رفته است و خواهان زیادی در سراسر دنیا دارد.

برای روکش کابل مسین افشان از پلاستیک استفاده می شود زیرا از برق گرفتن افراد جلوگیری می‌کند و سبک بوده و حمل و نقل آن بسیار راحت است و همچنین موجب زیبایی این محصول می‌شود که می‌توانند آن را با سیم های مختلف ست کنند .

همچنین این محصول در سایزها و ابعاد مختلف طراحی شده که مناسب برای استفاده در تمامی نقاط بوده است همین دلیل موجب شده فروشان بسیار بالا برود. و علاوه بر اینها در بسته بندی های مختلف قرار گرفته که متناسب با سلیقه ای است و به هر میزانی که افراد می‌خواهند می‌توانند آن را خریداری کنند.

صادر کننده کابل مسی

فروشگاه کابل مسی برق، این کالای با کیفیت را زیر قیمت بازار به فروش می رساند. خریداران می توانند بهترین کابل مسی را از این فروشگاه خریداری کنند. زیر قیمت بودن این نوع از کابل ها دلیل بر کیفیتی نیست بلکه این فروشگاه به صورت مستقیم از تولید کننده این محصول را خریداری میکند و توانسته است با حذف واسطه ها قیمت را بسیار پایین بیاورد.
این فروشگاه محصولات خود را به صورت حضوری و همچنین اینترنتی به فروش می رساند. خریداران می توانند با مراجعه به این سایت و ب ارتباط بودن با اپراتور ها این محصول را ثبت کنند.
محصول ثبت شده در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد. قیمت کابل مسی بسیار مناسب می باشد.

همان طور که قبلا اشاره کردیم کابل های مسی تولید شده در واحد تولیدی شهر همدان از طریق نمایندگی فروش مستقیم این محصولات در سراسر کشور به مشتریان معرفی می‌ گردد.

کابل مسی صادراتی همدان دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد است که تمامی آنها مدنظر مشتریان قرار می‌گیرد و این ویژگی ها و قابلیت ها دلیل اصلی خرید و فروش عمده این محصولات می باشد.

از مهمترین مزایای انواع کابل مسی همدان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای هزینه پایین در زمان توسعه
  • دارای قابلیت دوام و پایداری بالا
  • پایین بودن مخازن نگهداری
  • قابل استفاده در سیستم های آنالوگ و دیجیتال
  • دارای قابلیت اعتماد بالا
  • دارای ظرفیت بالای انتقال حداکثر پهنای باند تا ۳۰۰ مگاهرتز

جالب است بدانید کابل های مسی به کمک رشته های متفاوت تولید میشوند و با نام های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که تفاوت اصلی آن ها در میزان انتقال قدرت و فرکانس دیده می شود

فروشنده اصلی کابل مسی برق

فروشنده اصلی کابل مسی برق صادر کننده کابل ای ن محصول را برای اولین بار در بازار داخلی عرضه کرده است، کابل های مسلح، آرموردار یا زره دار به صورت تک رشته یا چند رشته تولید می شوند. علت این امر کاربری متفاوت این کابل ها و مکان نصب آنها می باشد.

فروشنده کابل مسی محصول خود را در این سایت به صورت مستقیم عرضه کرده است، پخش کابل مسی زره دار به کمک نرم افزار های پخش در سیستم ها و شبکه های گسترده صورت می گیرد. این نرم افزار ها دارای برنامه جامع مدیریت توزیع بوده و به راحتی می توانند فهرست کاملی از فعالیت های در دست انجام و فعالیت های آینده و گذشته را گزارش نمایند.

عرضه کننده کابل تک رشته توسط شبکه پخش عمده به عمده فروشان و سپس خرده فروشان توزیع می شود. در این زنجیره عموما عمده فروش با خریدار نهایی سر و کار ندارد و فقط با واسطه های فروش در تماس است.

خرده فروشان با خرید از این مرکز پخش عمده به تامین کابل مسی این کالا پرداخته و هر واحد خرده فروشی بنا به میزان تقاضا و فروش خود خرید متفاوتی دارد.

در گذشته، کابل های مسی 6*3 را از کشور های خارجی خریداری کرده و سپس به کشور ما وارد می کردند ، اما امروزه؛ کشور مان در تولید کابل مسی به خود کفایی رسیده است و توانسته تولید انبوه کند. همچنین توانسته برای افراد زیادی اشتغال زایی و درآمد زایی کند که بسیار حائز اهمیت می باشد.

امروزه به دلیل نیاز روز افزون مردم در صنایع مختلف به این نوع از سیم ها، باعث شده است که مراکز زیادی به وجود آیند و وظیفه پخش کابل مسی را بر عهده بگیرند و این نوع کابل ها را عرضه کنند.

  • تبلیغات: 
    1. تولید بهترین سیم خاردار خطی
    2. خرید و فروش کابل افشان برق در بزرگترین فروشگاه کابل برق
    3. مفتول pvc روکش دار گالوانیزه توری
    4. فروش عمده طناب باربند ضخیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما