قیمت عمده سیم نسوز سیلیکونی

بازار سیم های سیلیکونی نسوز بسیار پر رونق است و افرادی که با خرید و فروش این محصول کار می کنند از درآمد حاصل از فروش این محصول راضی هستند. سیم کابل سیلیکون نسوز طرفداران و مشتریان زیادی در بازار دارد و بسیاری از مردم این محصول را به صورت عمده و به طور کلی خرید خواهند کرد. از این رو بهتر است برای اطلاع از قیمت عمده سیم نسوز سیلیکونی به وب سایت ما مراجعه کنید.

قیمت عمده سیم نسوز سیلیکونی

سیم نسوز سیلیکونی چه کاربردی دارد؟

سیم نسوز سیلیکونی چه کاربردی دارد؟ امروزه بسته به نوع سیم مورد استفاده، انواع مختلفی از سیم های نسوز تولید و روانه بازار می شود. با ما همراه باشید تا انواع سیم های نسوز را به شما معرفی کنیم. کابل با روکش PVC: این کابل دمای بالای 180 درجه سانتیگراد را تحمل نمی کند و برای محیط های بسیار گرم مناسب نیست. سیم سیلیکون نسوز: این سیم می تواند دمای بین 200 تا 250 درجه سانتیگراد را تحمل کند. در صورت افزایش دما ؛ احتمال احتراق وجود دارد.

دو سیم نسوز: این سیم مقاومت حرارتی بالایی دارد و تا دمای 750 درجه سانتیگراد را تحمل می کند. بسته به نوع کاربر، می توانید سیم را انتخاب کنید و از مقاومت در برابر حرارت راحت باشید. حتماً قبل از تهیه خط پوشش دمای محیط را اندازه گیری کرده و نوع سیم را بر اساس آن انتخاب کنید. برای خرید سیم حتما از مراکز معتبر درخواست کنید تا از کیفیت و مواد آن راحت باشید. بنابراین سیم های سیلیکونی روکش دار کاربردهای زیادی در مکان های مختلف صنعتی و خانگی و غیره دارند.

برای استفاده و تولید روکش های سیلیکونی استفاده می شود. و سیم ها و کابل های مختلف توسط این پوشش سیلیکونی محافظت می شوند. مقاوم در برابر انواع گرما، هوازدگی و مواد شیمیایی و غیره. بنابراین، استفاده از این نوع سیم کشی در مراکز و مکان های مختلف در برابر مشکلات و خطراتی که به دلیل استفاده از سیم کشی معمولی می تواند این مکان ها را تهدید کند، محافظت می کند.

یکی دیگر از مزایای سیم روکش سیلیکونی که می توان به آن اشاره کرد انعطاف پذیری این سیم ها است که به راحتی می توان از آنها در مکان های مختلف استفاده کرد و به دلیل متفاوت بودن آنها به راحتی می توان از آنها استفاده کرد. اگرچه این سیم ها گرانتر از سیم های معمولی هستند، اما به دلیل کیفیت و مزایای زیادی که دارند، این قیمت بسیار پایین در نظر گرفته می شود و ارزش آسیب زدن به محیط و مکانی که از سیم استفاده می کنیم را ندارد.

سیم های سیلیکون هنوز می توانند دمای ما بین 200 تا 250 درجه را تحمل کنند و همچنین می توانند بسیاری از مواد شیمیایی که باعث واکنش می شوند را تحمل کنند. بنابراین، روکش های سیلیکونی می توانند مقاومت بالایی برای سیم های داخل پوشش ایجاد کنند.

بهترین برند سیم نسوز سیلیکونی

بهترین برند سیم نسوز سیلیکونی بهترین سیم نسوز برند شرکت ما می باشد که در گروه سیم های مقاوم در برابر حرارت است. این موضوع دارای دو نوع تقاضای بالا با عناوین تک و دو لایه است. عایق و غلاف مورد استفاده در طناب غلاف دوگانه باعث افزایش پایداری حرارتی می شود. محصولات رقابتی ایرانی در مجموعه محصولات ما گنجانده شده و به مشتریان ارائه می شود.

نکات برجسته در هر نوع سیم یا کابل یکی از مواردی است که برای نامگذاری آنها استفاده می شود. به عنوان مثال، همان طناب نسوز. نام این محصول به وضوح نشان دهنده توانایی مقاومت در برابر درجه حرارت بالا است.

در این سیم، علاوه بر یک لایه عایق سیلیکونی، از پوشش فایبرگلاس برای آخرین پوشش استفاده شده است. پوشش دوم حد بالایی دمای کاری سیم را افزایش می دهد. به عنوان مثال، در نمونه های این محصول، حداکثر دمای کار برای یک نوع پوشش 200 درجه سانتیگراد تعریف شده است. با این حال، این ویژگی برای دو نوع پوشش 300 درجه است.

خرید سیم روکش نسوز سیلیکونی

خرید سیم روکش نسوز سیلیکونی با تماس مستقیم با فروشنده سیمهای نسوز سیلیکونی، می توانید محصول مورد نظر خود را با توجه به نیاز خود خریداری کنید و همچنین از تخفیفات ویژه ای که فروشندگان گاهی برای قیمت و قیمت محصولات خود هزینه می کنند، استفاده کنید. شرکت سیم سیلیکون دارای شعب متعدد و معتبر در سراسر کشور می باشد که می توانند در اقصی نقاط کشور به این مراکز مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

این محصول به صورت عمده و جزئی فروخته می شود و خرید و فروش عمده کالا به نفع هر دو طرف معامله یعنی فروشنده و خریدار است و افراد می توانند محصولات مورد نیاز خود را خریداری و استفاده کنند. از این رو برای خرید سیم نسوز سیلیکونی به سایت ما مراجعه کنید و با قیمت مناسبی آن را خریداری کنید.

  • تبلیغات: 
    1. تولید بهترین سیم خاردار خطی
    2. خرید و فروش کابل افشان برق در بزرگترین فروشگاه کابل برق
    3. مفتول pvc روکش دار گالوانیزه توری
    4. فروش عمده طناب باربند ضخیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما