مرجع خرید سیم مفتولی گالوانیزه

مرجع خرید سیم مفتول گالوانیزه را مستقیما به بازار جهت فروش عرضه می کند. هدف از فروش مستقیم کاهش قیمت ها و دسترسی سریع تر خریداران به این محصول کاربردی می باشد. سیم مفتولی گالوانیزه در صنایع مختلف و به شکل های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

مرجع با هدف عرضه بهتر، فروش انواع سیم گالوانیزه در سایزهای مختلف را به صورت غیرحضوری هم انجام می دهد تا خریدارانی که امکان مراجعه حضوری ندارند بتوانند در کوتاه ترین زمان نیاز خود را بی واسطه و با قیمت مناسب تامین نمایند.

مرجع خرید سیم مفتولی گالوانیزه

کاربرد های سیم مفتول فلزی ضد زنگ

کاربرد های سیم مفتول فلزی ضد زنگ

سیم مفتول یا همان مفتول گالوانیزه یکی از مهمترین مواد اولیه در تولید انواع محصولات فلزی از جمله توری های فلزی محسوب می شود. از این محصول پرکاربرد می توان به شکل های مختلفی استفاده کرد. در ادامه مطلب به برخی از کاربردهای مفتول ضد زنگ اشاره خواهیم نمود.

یکی از کاربردهای مهم سیم مفتول ضد زنگ در صنعت ساختمان سازی می باشد. این نوع سیم به دلیل مقاومت و استحکام بسیار بالایی که دارد به عنوان بست مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه انواع توری های مرغی، انواع فنس و حصار و توری های گابیون با استفاده از سیم مفتولی گالوانیزه تولید می شوند. همچنین از این نوع سیم های مفتولی برای ساخت حصار برای پوشش دیوار ساختمان ها برای بالا بردن امنیت هم استفاده می کنند.

سیم مفتولی گالوانیزه در رنگ های سیاه و سفید تولید می شود و ضخامت آن متفاوت است. در صنایع مختلف بسته به اینکه قرار است چه محصولی تولید شود یا برای چه کاری قرار است از این سیم استفاده کنند، ضخامت سیم مفتول انتخابی متفاوت است.

شرکت تامین سیم مفتولی گالوانیزه

شرکت تامین سیم مفتولی گالوانیزه

شرکت تامین سیم مفتولی گالوانیزه را به صورت عمده به مشتریان خود عرضه می نماید. با گسترش فضای مجازی و رونق کسب و کارهای اینترنتی، سیم مفتولی ضد زنگ هم به صورت آنلاین به فروش می رسد.

شرکت ما به عنوان یکی از تامین کنندگان عمده در این حوزه توانسته است با عرضه انبوه این محصول رضایت حداکثری خریداران را جلب کند. فروش از طریق سایت انجام می گیرد و مشتریان محترم در هر کجای کشور که حضور دارند می توانند به صورت آنلاین ثبت سفارش کنند.

با فروش بی واسطه و حذف دلالان از بازار نرخ گذاری، قیمت ها هم کاهش پیدا کرده است. این را می توانید از مقایسه نرخ سایت با قیمت بازار آزاد به دست آورید. فروش آنلاین همانطور که از نامش پیداست به صورت 24 ساعته بوده و خریدار می تواند هر زمان از روز که نیاز و فرصت برای خرید داشت، اقدام به ثبت سفارش نماید.

  • تبلیغات: 
    1. سیم بکسل آسانسور ماشین روکش دار
    2. قیمت بهترین سیم مسی عایق دار
    3. خرید انواع کابل آلومینیوم و مسی
    4. سیستم روشنایی خورشیدی | بازار فروش انواع تجهیزات انرژی خورشیدی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما