مرکز تولید سیم افشان نازک رنگی

نمایندگی سیم افشان نازک رنگی در کشور به بهترین نحو در خدمت شما عزیزان ارزشمند است و می توانید بهترین نمونه را در این مکان ببینید. سیم های ریز به دلیل تطبیق پذیری و کارایی خود طرفداران بی شماری را در بازار به دست آورده اند. مفتول های ریز با توجه به کاربردهای خود از فروش بالایی برخوردار بوده و امروزه شاهد تولید روزافزون آنها هستیم. برای خرید می توانید به مرکز تولید سیم افشان نازک رنگی شرکت ما مراجعه کنید.

مرکز تولید سیم افشان نازک رنگی

نکات مهم در انتخاب سیم افشان تک رشته

نکات مهم در انتخاب سیم افشان تک رشته ظرفیت کابل مورد نظر ولتاژ محاسبه شده افت ولتاژ مجاز حفاظت از مدار بار اتصال کوتاه مورد نیاز یا مجاز شرایط مکانیکی شرایط محیطی (دمای محیط، فشار و کشش روی کابل، رطوبت محیط و اثرات خوردگی نصب کابل) مشخصات فنی مشخص شده از جمله عوامل فوق باید به جریان مورد نیاز مصرف کننده، تحمل کابل در برابر جریان و افت ولتاژ مجاز برای تعیین سطح مقطع کابل توجه ویژه ای داشته باشیم.

جریان مجاز سیم های مسی غیر عایق سیم های بدون عایق مورد استفاده در شبکه های سقفی باید دارای استحکام مکانیکی کافی برای تحمل وزن خود و همچنین فشار باد، یخ و برف باشند. بنابراین سیم های کوچکتر از 6 میلی متر مربع معمولا در سیم کشی های سقفی استفاده نمی شوند.

جریان مجاز سیم مسی با عایق پی وی سی این سیم ها با توجه به کاربرد و موقعیت نصب به سه گروه سیم در لوله ها، سیم های چند لایه در هوا و چندین سیم تک لایه در هوا تقسیم می شوند. جریان مجاز سیم و کابل آلومینیومی جریان مجاز هادی های آلومینیومی کمتر از هادی های مسی است زیرا مقاومت آنها 1/65 برابر مس است.

ولتاژ محاسبه شده ولتاژی که تمام یا بخشی از یک تاسیسات الکتریکی برای کار با آن طراحی شده است. ولتاژ عملیاتی واقعی تجهیزات در حین کار ممکن است تغییرات قابل قبولی نسبت به ولتاژ نامی داشته باشد.

افت ولتاژ در طراحی تاسیسات الکتریکی لازم است افت ولتاژ از منبع تا موقعیت بار محاسبه شود. افت ولتاژ بالا می تواند اثرات نامطلوبی بر عملکرد تجهیزات داشته باشد، مانند: در موتورها: از آنجایی که گشتاور موتور با مجذور ولتاژ ترمینال نسبت مستقیم دارد، افت ولتاژ باعث کاهش گشتاور راه اندازی و حداکثر گشتاور می شود. 3 در از 3 درب روزانه موجود است. در لامپ های رشته ای: افت ولتاژ باعث کاهش نور لامپ و افزایش طیف قرمز می شود.

مختصری درباره فرآیند تولید سیم افشان

مختصری درباره فرآیند تولید سیم افشان فرآیند تولید سیم افشان تک رشته و کابل شامل مراحل زیر است: “کشش، رادیاتور، اکسترودر، بسته بندی” 1- کشش این مرحله با نازک شدن سیم‌های مسی با قطر 8 میلی‌متر یا سیم‌های آلومینیومی با قطر 9.5 میلی‌متر شروع می‌شود و در صورت نیاز با خروجی‌هایی از قطر 1.38 تا 3.55 میلی‌متر قابل ماشین‌کاری است. قطر سیم 0.1 میلی متر با توجه به ابعاد ورودی و خروجی سیم، انواع کششی به طور کلی به سه دسته میله ای، متوسط ​​و ریز تقسیم می شوند.

برای ایجاد نرمی در سیم کشیده شده می توان آنیل را همزمان یا بعد از کشش در فر انجام داد. 2- رادیاتورها برای ایجاد انعطاف و انعطاف بیشتر در کابل ها می توان تعداد سیم ها را در هر رشته هادی افزایش داد که در این صورت باید سیم ها پیچ خورده باشند. برای کابل هایی که مسطح نیستند، نوارهای عایق نیز باید خم شوند. انواع رادیاتور در صنعت سیم و کابل را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

الف بنچر برای پاشش فیلامنت های اسپری و نیمه اسپری (در مقطع کوتاه) ب – بندر برای صیقل دادن رشته های رسانای لخت در هادی های نیمه هادی با سطح مقطع بالا و همچنین برای پرداخت رشته های عایق با مقطع کم ج – کابل برای چرخاندن رشته های عایق شده با مقطع بالا 3- اکسترودر انواع مواد پلیمری در استانداردها با استفاده از اکسترودر روی اجزای کابل اعمال می شود. این مواد عمدتاً شامل موارد زیر است:

PVC: پلی وینیل کلراید رایج ترین عایق مخصوصا در کابل های فشار ضعیف است. این ماده عایق که عموماً به صورت گرانول استفاده می شود از چهار ماده رزین پی وی سی، کربنات کلسیم، روغن نرم کننده (معمولاً DOP) و تثبیت کننده های حرارتی تشکیل شده است که بسته به کاربرد و خواص مکانیکی، حرارت و انعطاف پذیری را فراهم می کند. ترکیب و درصد این مواد کامپوزیتی ممکن است در فرمولاسیون های مختلف گرانول PVC متفاوت باشد.

از این پلیمر به عنوان عایق و پوشش کابل های مختلف استفاده می شود. XLPE: پلی اتیلن متقاطع یکی دیگر از مواد عایق مناسب است که بیشتر در کابل های فشار متوسط ​​و بالا استفاده می شود. این پلیمر در مقایسه با PVC دارای خواص عایق بالاتر (مقاومت عایق بیشتر)، دوام بیشتر، مقاومت در برابر دمای بالاتر، مقاومت در برابر سایش و مقاومت شیمیایی بالاتر است.

انعطاف کم این نوع مواد استفاده از آن را به خصوص در مورد سیم های انعطاف پذیر (جت وایر) محدود می کند. لاستیک ماشین: کاربرد مهم این نوع مواد عایق در مواردی است که انعطاف پذیری بسیار بالایی برای سیم ها و کابل ها لازم است. علاوه بر این یکی از کاربردهای مهم دیگر این نوع عایق زمانی است که کابل در معرض دمای بالا (فر و …) قرار می گیرد.

آشنایی با سیم افشان مسی

آشنایی با سیم افشان مسی سیم افشان مسی یکی از انواع سیم های برق با کاربردهای متفاوت در زمینه تجهیزات برق و برق و الکترونیک می باشد. به این گونه سیم ها، سیم هایی گفته می شود که دارای تعداد زیادی پیچ رسانای نازک هستند. این نوع سیم دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و سیم آن از مس می باشد. یکی از توانایی های منحصر به فرد سیم پخش کن این است که به دلیل پیچ خوردن رشته های سیم داخل، شاهد افزایش طول این سیم ها هستیم.

این تضمین می کند که این نوع سیم از مقاومت الکتریکی بالایی در سراسر واحد برخوردار است. اندازه و قطر این نوع سیم در بازار با توجه به کاربردهای مختلف متفاوت است. بسیاری از کاربردهای این سیم شامل سیم کشی ساختمان های مسکونی و تجاری می باشد. تعداد زیاد سیم های مسی ریز در سمپاش باعث می شد که انعطاف سیم های سمپاش بیش از حد بالا باشد. NYAF مخفف Spray Wire است.

مراکز پخش سیم افشان نازک رنگی

مراکز پخش سیم افشان نازک رنگی خرید سیم پخش کن رنگی نازک در کشور توسط خریداران از بازار انجام می شود. سیم های اسپری نرم و بسیار انعطاف پذیر هستند زیرا از سیم های مسی نازک تابیده زیادی تشکیل شده اند، بنابراین در کابل های ساختمانی استفاده می شوند. ولتاژ نامی این سیم های پاشش 450/750 ولت است و در مقاطع مختلف با توجه به جریان جریان موجود می باشند. از این رو مشتریان گرامی برای خرید می توانند به مراکز پخش سیم افشان نازک رنگی شرکت ما مراجعه کنند.

5

  1. سیم های افشان رو در بازار با قیمت های مختلف می توانید ببینید اما چیز مهمی که هست اینه که باید از لحاظ کیفیت بررسیش کنیم تا بهترین محصول رو خریداری کنیم با تشکر

  2. سیم های افشان در ولتاژ های بسیار متفاوتی موجود می باشد و بهترین نوع اش بسته به نیاز شما و مقدار ولتاژی که از اون دستگاه نیاز دارید

  3. سلام در سیم های افشان عملیاتی عامل تفاوت این هست که در سیم های خانگی بسیار ضعیف تر هستن تا سیم های عملیاتی که بسیار قوی هستن و عملکرد خوبی دارند

  4. سلام … جزییات بیشتری درباره قیمت و مزیت رقابتی محصولتون و شاخص های انتخاب یک محصول مناسب در اختیا ما قرار بدید… چون مشتری نیاز داره تو این بازار بدونه که صلاحیت متمایز این محصول چیه و به خریدشون اطمینان داشته باشند. مزیت رقابتی شامل کلیه خدمات پس از فروش میشه و وفاداری مشتری رو به دنبال داره و باعث جریان درآمدی ثابت و سود آوری دراز مدت میشه که ثبات بازار و بقای تولید کننده در صورت فشار و چانه زنی عوامل تولید خواهد شد. ممنون

  5. سلام و درود
    بابت این نوع سیم ها با انعطاف بینظیر که میتوان در چندین جا استفاده کرد
    ممنون میشم که مطالب آموزنده نظیر ابن بیشتر بذارید در سایت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما