مرکز پخش سیم افشان دو رشته

سیم افشان دو رشته از جمله پرکاربرد ترین و پرمصرف ترین و در عین حال با کیفیت ترین نوع سیم های ساختمان می باشد که دارای استاندارد بوده و ویژگی‌ها و مزیت‌های بسیار زیادی به همراه دارد. چنانچه قصد خرید سیم افشان استاندارد را دارید کافیست به وب سایت ما مراجعه نموده و این محصول را با بهترین کیفیت به صورت تضمینی با مناسب ترین و به صرفه ترین قیمت به صورت عمده در سریع ترین زمان ممکن خریداری نمایید.

مرکز پخش سیم افشان دو رشته

معرفی انواع سیم افشان دو رشته

معرفی انواع سیم افشان دو رشته سیم افشان دو رشته چیست؟

بیایید در ابتدای این مطلب و معرفی سیم افشان بپردازیم سیم افشان در واقع همان سیم های برق می باشد که از رشته های بسیار زیادی تشکیل شده که جنس مس داشته و حالت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد.

این سیم ها معمولاً به هم پیچیده بوده و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد مقاومت الکتریکی بالای سیم افشان یکی از مزیت های مهم آن محسوب می شود. سیم افشان به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالایی که دارد جزء سیم های پرفروش و پر کاربرد در صنایع ساختمان سازی و صنایع صوتی و صنایع دیگر محسوب می شود.

این نوع سیم استاندارد انواع و اقسام مختلفی داشته که در این بخش می خواهیم به معرفی انواع سیم افشان استاندارد بپردازیم یکی از انواع این نوع سیم ها سیم افشان آلومینیومی می باشد که تولید آن از کابل های آلومینیومی به جای مس استفاده شده است مقاومت بالای این سیم یکی از مزیت های آن محسوب شده و باعث می‌شود در طول زمان به راحتی دچار سائیدگی و یا اکسید شدن نشود. نوعی دیگر از سیم افشان معمولاً در داخل لوله های خرطومی مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر در زیر گچ قرار می‌گیرد. یکی دیگر از انواع این سیم های پرکاربرد بیشتر در داخل وسایل برقی و به منظور حفاظت تا سیستم های روشنایی مورد استفاده قرار می گیرد این نوع سیم ها معمولاً در مکان های خشک مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای استفاده از سیم افشان دو رشته

مزایای استفاده از سیم افشان دو رشته سیم های افشان جزو پر کاربرد ترین متریالی هستند که در سیستم توزیع برق نقش مهمی را ایفا می کنند و با سایز های مختلفی ارائه می شوند که از میان آن ها سیم افشان دو رشته بیشترین کاربرد را دارد. جنس سیم افشان از فلز مس است که رسانای خوبی برای عبور جریان برق به حساب می آید که یکی از مزایای آن به شمار می رود. سیم افشان با توجه به میزان سایز و ضخامتش در مصارف گسترده ای استفاده می‌ شود.

دسته‌ ای از این سیم ها برای کابل کشی های زیرزمینی و یا تابلو های فرمان و ماشین‌ آلات مصرف می‌ شوند که انعطاف پذیری خوبی دارند و نسبت به سیم مفتول ها می توانند در مکان های مختلفی به صورت منعطف تر استفاده شوند. سیم افشان دو رشته در اتاق های خشک، در کلید ها و تجهیزات الکتریکی استفاده می شود که در این موارد می توانند برق را تا ولتاژ 750 انتقال دهند. همچنین از این سیم های افشان به دلیل انعطاف پذیری بالا در سیستم برق‌ رسانی وسایل و تجهیزات برقی و سیستم های روشنایی استفاده می‌ کنند. به همین جهت صنایع ساختمان سازی و تاسیسات بیشترین نیاز را به این سیم های افشان احساس می کنند.

قیمت سیم افشان دو رشته مسی

قیمت سیم افشان دو رشته مسی یکی از مزیت ها و ویژگی های سیم افشان مسی قیمت سیم افشان مناسب می باشد به طوری که انواع با کیفیت با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در میان مصرف کنندگان و خریداران محترم عرضه و توزیع می شود. اگر می خواهید از قیمت انواع با کیفیت این نوع سیم ها مطلع شوید تا به به وب سایت ما مراجعه نموده و از تمامی قیمت های به صرفه و مناسب محصولات درجه یک انواع استاندارد سیم بهره مند شوید. سایت ما با ارائه و توزیع انواع درجه یک محصولات خود بهترین و با کیفیت ترین نوع سیم را به صورت عمده طبق نیاز مصرف کننده و خریدار ارائه داده و با قیمت تولیدی تمامی محصولات خود را با بهترین برندهای روز دنیا در اختیار مصرف کنندگان و خریداران عزیز قرار می دهد.

3

  1. سیم های افشان در آنتن ها بکار می رود بیشتر و بعد از ان در سیم های تلفنی بکار می رود و در همه جایی ازش استفاده نمی کنند چون که مقدار ولتاژ مخصوصی داره و با دیگر سیم ها متفاوت هستند

  2. خسته نباشید می تونم این نوع رو صادرات کنم اگر شما اقدامات حمل و نقل و گمرگ رو انجام بدید ممنون میشم

  3. سلام خدمت تولید کننده محترم … در مقابل سیل واردات محصول مشابه بی کیفیت پر واضح است که در صورت ارائه کیفیت استاندارد می توان بازار داخلی را با قیمت و کیفیت مناسب اشباع کرد و صادرات ناشی از مازاد تولید باعث سود آوری و ارز آوری برای کشور خواهد شد. همچنین شبکه توزیع باید به نحو احسن دراطلاع رسانی و ارسال به موقع اقدام کنه تا رضایت حد اکثری مشتری رو فراهم بیاره. امیدوارم کم شدن قیمت تمام شده باعث کاهش کیفیت نشه … چون به شدت در دراز مدت باعث کم شدن حجم و ارزش فروش مجموعه میشه … رقابت در دنیای فعلی در واقع بر سر کیفیت و مزیت رقابتیه و قیمت در تجارت مدرن در رده های بسیار پایینی قرار گرفته … پیروز و سربلند باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما