بازار صادرات سیم برق زمینی

سیم های برق یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای صنعتی هستند که جهت تامین نور در ساختمانها متعدد مسکونی و تجار، پارکها و معابر شهری استفاده می‌شوند. یکی از بهترین راههای انتقال برق به مراکز مختلف استفاده از سیم برق زمینی است که جنس فوق فوق العاده عالی داشته و ضخامت متفاوتی دارند. کشور ما در زمینه تولید این محصول بسیار پرقدرت ظاهر شده به همین منظور در سالهای اخیر بخش عمده ای از این تولیدات بصورت صادراتی روانه بازارهای خارجی شده است.

بازار صادرات سیم برق زمینی

موارد مصرف انواع سیم برق

موارد مصرف انواع سیم برق سیم های برق به دو دسته روکش دار و بدون روکش تقسیم می‌شوند و انواع مختلفی دارند و استفاده های از آنها صورت می‌گیرد که در اینجا موارد مصرف سیم برق را بایکدیگر بررسی خواهیم کرد.

سیم برق معمولا بصورت رشته ای بوده و نامگذاری آنها براساس تعداد رشته، نوع هادی و شکلی که دارند انجام می‌شود به طور معمول به سه گروه مختلف می‌توان آنها را دسته بندی کرد.

  1. سیم برق هادی
  2. سیم برق عایق
  3. و سیم برق نیمه هادی

این سیم ها تقریبا در تمامی محیط‌ها قابل استفاده بوده ولی باتوجه به ضخامت و جنسی که دارند می‌توان بدین شکل از آنها در محیط مجزا استفاده کرد، بعنوان مثال:

سیمهای تک لایه روکش دار نیمه افشان و افشان کاربرد عمده ای جهت برق رسانی به ساختمانهای تجاری و مسکونی دارند، این سیمها برای مکانهایی که نیاز روشنایی کمتری دارند و ولتاژ برق ضعیف است بسیار مطلوب می‌باشد.

سیم برق روکش دار چند لایه که در برابر رطوبت و حرارت از مقاومت بالایی برخوردار است اغلب بمنظور تامین روشنایی در معابر شهری و پارکها مورد مصرف قرار می‌گیرد و از طول عمر مناسبی برخوردار هستند.

سیمهای برق چند رشته ای فاقد روکش برای انتقال سریع برق به منازل در شهرها و روستاها کاربرد دارند و اغلب بصورت هوایی می‌توان از آنها استفاده نمود. البته سیم برای این موضوع از سیم برق چند رشته ای روکش دار زمینی هم استفاده های زیادی صورت می‌گیرد که بسیار ایمن و با دوام هستند.

پخش مستقیم سیم برق زمینی

پخش مستقیم سیم برق زمینی فروش و پخش سیم برق به صورت تخصصی توسط این مجموعه به شکل مستقیم انجام می‌شود، برای خرید مستقیم انواع کابل برق زمینی از این مرکز در هر نقطه از کشور که هستید می‌توانید حضوری و یا غیرحضوری اقدام کنید و با قیمت عالی بهترین سیم برق زیر زمینی را در طیف های رنگی مختلف و سایزهای‌ متنوع خریداری کنید.

اگرچه ممکن است خرید شما بصورت جزیی باشد اما با سفارش عمده این محصول می‌توانید از مزایای بیشتری بهره مند شده و تا حد چشمگیری هزینه خرید خود را کاهش دهید. سفارشات عمده مشتریان در بسته بندیهای استاندارد و به شکل رایگان درب آدرسی که ارائه می‌کنند ارسال می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما