بازرگانی فروش کابل برق کامپیوتر 3 متری

با افزایش و گسترش صنعت تکنولوژی و راه های ارتباطی مجازی نیاز به سیم ها و کابل های برق بیش از پیش احساس خواهند شد به طوریکه بدون سیم ها و کابل های برق انجام هیچ از یک از کارهای روزانه و خدماتی که به ما ارائه می شود غیر ممکن خواهد شد. این وسایل وظیفه رساندن جریان و ولتاژ را به وسایل برقی دارند. کابل برق کامپیوتر 3 متری از جمله کابل های پرفروشی است که در اکثر ادارات از آن ها استفاده می شود بنابراین چون به صورت مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرند باید دارای کیفیتی عالی باشند تا بتوانند سال ها با خیالی راحت مورد استفاده قرار گیرند. کابل برق تک فاز و سه فاز از جمله کابل های پرمصرف هستند.

بازرگانی فروش کابل برق کامپیوتر 3 متری

5 ویژگی مهم کابل برق تک فاز

5 ویژگی مهم کابل برق تک فاز 1. مهم ترین ویژگی کابل تک فاز این است که تنها از یک هادی یا رشته سیم هایی از یک جنس در ساخت آن ها استفاده می شود.

2. کارایی نوع تک فاز بسیار بیشتر و بهتر از کابل های برق سه فاز است.

3.این کابل ها برای ساخت کابل هایی با متراژ های نسبتآ بالاتر مناسب تر هستند.

4.در اکثر موارد سیم ها و رشته های داخل سیم برق تک فاز از جنس مس است که بعد از طلا و نقره بهترین نوع رسانا می باشد.

5.نسبت به کابل های چند فاز و سه فاز قیمتی بسیار مناسب تر دارند. به هنگام خرید باید به کاربردی که به آن نیاز دارید و شرایط محیط و جوی و نیز ولتاژ مورد نظر دقت کنید. روکش آن ها نیز کاملا عایق است.

باکیفیت‌ترین انواع کابل برق خانگی کدامند؟

باکیفیت‌ترین انواع کابل برق خانگی کدامند؟ کابل برق خانگی تفاوتی با کابل برق هایی که در محیط های کار مصرف می شوند ندارند. هردو باید از رساناهای قوی چون فلز مس به عنوان هادی و سیم استفاده کنند تا جریان الکتریکی و ولتاژ به خوبی و در کسری از صدم ثانیه به سرعت نور انجام شود و دچار قطعی های مکرر نشود و به وسایل برقی آسیب نرساند. همانطور که سلیقه همگان ایجاب می کند باید هنگام استفاده از کابل ها باید آن ها را به گونه ای نصب کرد که بتوان آن ها را مخفی کرد، ممکن است آن ها را زیر فرش قرار دهیم یا پشت وسایل بگذاریم تا دیده نشوند.

بنابراین ممکن است که دچار تا خوردگی شوند.کابل ها دارای نوع فشار قوی و فشار ضعیف هستند. اگر در این باره اطلاعاتی ندارید که کدام نوع مناسب را باید خریداری کنید پس بهترین راه این است که از فروشنده ها بپرسید تا شما را راهنمایی کنند اما در بیشتر موارد برای استفاده های مراکز و ساختمان ها از کابل های فشار قوی استفاده می کنند و برای مصارف خانگی کابل های فشار ضعیف پیشنهاد می شوند. نوع خودنگهدار آن ها نیز قیمت مناسب تری دارند. کابل ها در نوع آلومینیومی نیز ساخته می شوند اما نوع مسی بهتر است. مسافت را نیز در نظر بگیرید تا از افت فشارهای احتمالی جلوگیری کنید.

کابل های تک فاز برای مصارف خانگی بسیار مناسب تر از کابل های سه فاز می باشند. زیرا کابل های سه فاز بسیار قدرتمند هستند و برای مصارف زیاد برای مثال در ساختمان های چند واحدی در بیرون از محیط کاربرد دارند. نوع خود نگهدار آن ها برای استفاده مناسب تر است و مقاومت بالایی دارد ضمن اینکه ارزان تر است. پس نکته قابل تامل این است که باید جنس رویی آن ها سخت و منعطف باشد و طراحی داخلی آن ها به گونه ای باشد که اگر مدت زمان زیادی تا خورده باشند دچار قطعی و افت فشار برق و حتی پارگی کابل و سیم ها نشود.

روکش ها باید کاملا عایق باشند و در برابر سایش و خوردگی مقاومت زیادی داشته باشند. بهتر است هنگام خرید دقت داشته باشید که اندازه دقیق محل اتصال کابل به نقطه مورد نظر را بدانید و حتی کابلی را انتخاب کنید که کمی هم بزرگ است تا دچار کشیدگی نشود. کابل ها دارای انواع خود نگهدار نیز هستند که بستگی به کاربرد و مصرف آن این شما هستید که باید نوع مناسب را انتخاب کنید.

3 نکته مهم در مورد کابل برق مسی

3 نکته مهم در مورد کابل برق مسی 1. کابل برق های مسی به دلیل اینکه از فلز مس در ساخت سیم های آن ها استفاده شده است بسیار بهتر از سایر سیم ها هستند زیرا همانطور که می دانید فلز مس از جمله رساناهای بسیار قوی است که می تواند جریان برق را به خوبی و بدون وقفه از خود عبور دهد به همین علت است که ممکن است قیمت بالاتری نسبت به سایر کابل ها داشته باشند به علاوه اینکه انعطاف پذیری خوبی دارد و به همین دلیل سیم های چند متری را از این جنس می سازند که در طول مسیر دچار افت ولتاژ و قطعی نشوند. در هنگام خرید توجه داشته باشید که فروشنده کابل های آلومینیومی را به جای کابل های مسی به شما نفروشند.

2. انواع مسی این سیم ها دارای مقاومت الکتریکی کم تری هستند. نوع بلند و چند متری آن ها را باید از جنس فلز مس تولید کنند تا جریان برق در کسری از صدم ثانیه صورت بگیرد و دچار اختلال نشود.

3. این فلز نسبت به سایر فلزات دیگر از عمر نسبتآ بالایی برخوردار است و استقامت مکانیکی بالایی دارد و همین موضوع باعث شده است که بسیار مورد استفاده قرار گیرند و نزد سازندگان محبوب باشند زیرا کیفیت و نتیجه کار را افزایش می دهند. بنابراین کابل برق مسی نسبت به سایر مدل ها بسیار پرفروش تر و محبوب تر می باشند و درصد خطاها و خرابی های آن ها نسبت به سایر مدل ها و فلزات کم تر گزارش شده است.

پخش کننده کابل برق کامپیوتر 3 متری

پخش کننده کابل برق کامپیوتر 3 متری شرکت فانوس با هدف تولید و عرضه محصولات متنوع در حوزه سیم و کابل فعالیت خود را در عرصه بین‌المللی گسترش داده است و در زمینه پخش کابل برق فعالیت دارد. این مجموعه با استفاده از دانش و تخصص روز دنیا و همکاری اساتید دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ ترین دستگاه‌های تولیدی در طراحی و ساخت محصولات متنوع و جدیدی گام برداشته است تا نیاز افراد و صنایع مختلف را به انواع محصولات سیم و کابل برطرف سازد. این مجموعه با داشتن سابقه طولانی در صنایع انتقال نیرو، موفق به کسب تاییدیه توانیر و گواهینامه‌های بین المللی، بهترین کیفیت و خدمات را به مشتریان خود ارائه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما