تولید کننده کابل نسوز سیلیکونی

کابل سیلیکونی نسوز کابلی است که در سال های اخیر در صنعت و بازار سیم و کابل ایران رواج بیشتری یافته است. دلیل این امر ممکن است ارتقای استانداردها و الزامات ایمنی صنعت ساختمان از یک سو و گسترش فعالیت های تحقیقاتی و تولیدی با مواد جدید و دانش بنیان از سوی دیگر باشد. از این رو شرکت ما که تولید کننده سیم کابل نسوز سیلیکونی می باشد این محصول را با قیمت خوبی روانه بازار می کند.

تولید کننده کابل نسوز سیلیکونی

انواع کابل نسوز سیلیکونی

انواع کابل نسوز سیلیکونی هزینه تولید انواع کابل نسوز سیلیکونی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. استفاده از عایق لاستیکی سیلیکونی به این معنی است که هزینه این محصولات با کابل های مشابه متفاوت است.

البته وقتی به خواص مختلف سیم سیلیکون نسوز نگاه می کنیم، طبیعتاً انتظار داریم که قیمت متفاوت باشد. برای جلوگیری از آسیب، هم از نظر کیفیت ساخت کابل سیلیکونی و هم از نظر هزینه ای که برای تهیه آن پرداخت می کنید، پیشنهاد می کنیم با اطلاعات کافی در این زمینه خرید کنید.

کابلی که قادر است در مدت زمان مستقیم گرمای مستقیم شعله را تحمل کند. کابل سیلیکونی 4 * 2 که در بازار کابل به نام کابلهای نسوز، ن آتش سوزی معروف است و در رده کابلهای فشار پایین قرار می گیرد. کابل دو رشته ای است که شامل یک هادی فاز، یک هادی خنثی و عایق سیلیکون است و می تواند به صورت ساده و محافظ عرضه شود.

این کابلها برای مکانهایی که به دلیل انعطاف پذیری بالا نیاز به سازگاری دارند بسیار مناسب است و از این نوع سیمها و کابلها می توان در سیستمهای اعلام حریق، سازه واگنها و راه آهن، مترو، صنایع پتروشیمی و پالایش، صنایع نظامی، صنعت هوانوردی، نفت استفاده کرد. سکوها، صنعت کشتی سازی صنایع غذایی که به دلیل تولید خط تولید نهایی خود گرمایش بالایی دارند و همه مکانهایی که حساسیت بالایی دارند.

برخی از مزایای کابل نسوز سیلیکونی

برخی از مزایای کابل نسوز سیلیکونی می توانید استفاده از سیم ها و کابل های نسوز در سیلیکون را مشاهده کنید: سیستم اعلام و اطفاء حریق برای خرید سیستم اعلام حریق به صفحه راندو مراجعه کرده و با نمایندگان اصلی تماس بگیرید.

صنایع پالایش و پتروشیمی ساخت واگن و راه آهن سکوهای نفتی ذوب کوره در فلز ریخته گری فلزات صنایع نظامی کشتی سازی و صنعت هوانوردی صنایع غذایی، دارویی مدارس، دانشگاهها، بیمارستانها، هتلها و مکانهایی با حساسیت بالا سیستم های تغذیه اضطراری انواع محافظ های کابل نسوز سپر نوار: سیمها و کابلهای نسوز سیلیکونی مجهز به این نوع محافظ دارای حفاظت الکترومغناطیسی عالی هستند.

زیرا این سپر پوشش 100٪ ایجاد می کند. سپر ترکیبی: کابل هایی که از این نوع سپر در سازه استفاده می کنند پوشش بهتر و انعطاف پذیری بیشتری دارند. زیرا پوشش نوار نازک می شود و یک لایه سپر بافته شده به آن اضافه می شود. اگر سپر نوار پاره شود، سپر بافته شده از اتلاف انرژی الکتریکی جلوگیری می کند. مزایای سیم و کابل نسوز سیمها و کابلهای نسوز سیلیکونی معمولاً عاری از گازها و مواد شیمیایی سمی و مضر هستند.

این محصولات در برابر شدت جریان زیاد و ولتاژهای بالاتر از حد معمول مقاوم هستند. این نوع سیمها و کابلها انعطاف پذیری و شکل دهی زیادی دارند. به همین دلیل، این تجهیزات را می توان در هر مکانی استفاده کرد.

تحمل دمایی این کابل ها و سیم ها زیاد است. به گونه ای که می توانند از منفی 60 درجه تا مثبت 250 درجه مقاومت کنند. سیم و کابل سیلیکون را می توان در شرایط مختلف آب و هوایی مانند رطوبت، هوای خشک، هوای سرد و … استفاده کرد.

این محصولات بیش از 250 درجه می سوزانند، اما هنوز دود بسیار کمی تولید می کنند و این دود سمی نیست. سیمها و کابلهای نسوز سیلیکونی در برابر اشعه مادون قرمز گاما و فرابنفش بسیار مقاوم هستند. از این کابل ها می توان در صنایع پزشکی و غذایی نیز استفاده کرد زیرا دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی هستند. این کابل مقاومت خوبی در برابر اسیدها، الکل ها و گریس نشان می دهد.

قیمت عمده کابل نسوز سیلیکونی

قیمت عمده کابل نسوز سیلیکونی عمده فروشی سیم ها و کابل های نسوز عایق سیلیکونی به دلیل تقاضای زیاد برای خرید برای استفاده در پروژه ها، به ویژه توسط تیم فنی آراد کابل. خریداران محترم از سراسر ایران می توانید جهت اطلاع از قیمت کابل نسوز عمده و نحوه سفارش خرید کابل می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

 

  • تبلیغات: 
    1. سیم جوش چدن ضعیف طلایی عالی
    2. عرضه کننده برتر پوشش فلاکس الکترود
    3. سیم بکسل نتاب + قیمت خرید فروش
    4. سیم بکسل هسته فیبری نازک نرم قوی
2

  1. سلام و درود
    ارسال سیم نسوز سیلیکونی به شهرستان هم دارید؟ بعد از چند روز به دستمون میرسه؟

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما