شرکت توزیع سیم حالت پذیر

سیم حالت پذیر بسته به نوع کاربردی که دارد در دو دسته تقسیم بندی می شود که یک نوع آن برای نصب داخل وسایل برقی و حفاظت سیستم های روشنایی مناسب است و نوع دیگر برای نصب درون لوله ها و قرارگیری در لوله های خرطومی مناسب می باشد البته به کارگیری این نوع سیم ها برای نصب مستقیم روی کابل برق و مخازن مجاز نیست.

شرکت توزیع سیم حالت پذیر

علت داغ شدن سیم برق چیست؟

علت داغ شدن سیم برق چیست؟ شاید برایتان پیش آمده باشد که زمان استفاده از وسایل برقی سیم برق که به آن متصل است داغ شده باشد آیا میدانید علت این موضوع چیست؟ و چگونه می توانیم از این داغ شدن سیم جلوگیری کنیم؟ مس ، آلومینیوم یا هر فلز رسانای دیگری که در ساخت سیم های برق به کار می‌رود دارای یک مقاومت الکتریکی مشخص است ان مواد به صورت ۱۰۰% ایده‌آل نیستند و تا حدودی در برابر عبور جریان از خود مقاومت نشان می‌دهند و همین باعث می‌شود که به دنبال جریان الکتریسیته در سیم اندکی از توان آن به شکل گرما خارج شود.

هر نوع عایق و روکشی که در سیم به کار رفته باشد دارای محدوده دمای مشخصی است تا عملکرد مناسبی داشته باشد مواردی باعث می شود تا این داغ شد سیم اتفاق نیفتد یکی این که شما باید به استاندارد سیم برق توجه کنید تا مناسب ترین سیم برق را خریداری کنید دومین مورد باید انتخاب سایز و توان گذرنده از آن نیز دقت داشته باشید همچنین طول سیم و دمای محیط که در اطراف سیم است در این موضوع بسیار موثر است.

باید حتماً برای جلوگیری از داغ شدن سیم اقداماتی را انجام دهید چون در مواردی دیده شده که این داغ شدن باعث آتش گرفتن سیم و کابل ها در محل اتصالات می شود البته ممکن است متعادل نبودن بار، مصرف بیشتر از حد آمپر مجاز و همچنین شل بودن اتصالات در این موضوع دخیل باشد.

سیم مسی برق  فشار قوی از کابل هایی است که برای انتقال انرژی الکتریکی در ولتاژ های بالا کاربرد دارد شکل ساختمان این کابل ها با توجه به کاربردی که دارند گوناگون است مشخصه های این کابل ها روی آنها به وسیله علایمی درج شده است.

بازار صادرات سیم حالت پذیر

بازار صادرات سیم حالت پذیر صادرات سیم برق یکی از پرمصرف ترین محصولات فولادی می باشد که امروزه کشورهای زیادی خواهان آن می باشند از جمله: عراق ، افغانستان، گرجستان ، ترکیه و…

یکی از دلایل آن با کیفیت بودن محصول است که بی شک در این مورد تولید کنندگانی با کارشناسان مجرب و باتجربه اهمیت بسیار دارند تا محصول تولید شده استاندارد های لازمه را داشته باشد و افراد با خیالی اسوده از آن بهره ببرند.

  • تبلیغات: 
    1. سیم جوش چدن ضعیف طلایی عالی
    2. عرضه کننده برتر پوشش فلاکس الکترود
    3. سیم بکسل نتاب + قیمت خرید فروش
    4. سیم بکسل هسته فیبری نازک نرم قوی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما