شرکت تولید کابل نیمه افشان گرد

کابل نیمه افشان گرد با کیفیتی عالی و مرغوب در کشور ما به طور وسیع و گسترده در حال تولید بوده و آماده ارائه به شما مشتریان گرامی در سراسر کشور پهناور اسلامی خواهد بود پخش کابل گرد در سراسر کشور در حال انجام بوده و شما عزیزان میتوانید از طریق مراکز فروش این کالای باکیفیت را خریداری نمایید.

خرید کابل گرد از طریق تمامی مراکز فروش ما و همچنین به صورت اینترنتی برای شما عزیزان فراهم بوده و می توانید با ثبت سفارش در سایت حال حاضر نیز به هر میزان که نیاز داشته باشید خریداری نمایید.

شرکت تولید کابل نیمه افشان گرد

منظور از کابل نیمه افشان چیست؟

منظور از کابل نیمه افشان چیست؟ کابل نیمه افشان گرد چیزی مابین کابل افشان و سیم تک مفتولی می باشد که در جاهایی که از کابل افشان نمی توان استفاده نمود این محصول به کار آمده و آن را مورد استفاده قرار می‌دهند چون این سیم تک رشته نیست و از مجموعه های مفتول های تابیده شده تشکیل می شود در بعضی جاها به کار آمده و مورد استفاده واقع میگردد.

این کالای بسیار مرغوب و کارآمد برای جاهایی که پیچ و خم ندارد و انعطاف پذیری بالا لازم نیست مورد استفاده واقع شده و آن را به کار گیری می نمایند مثلاً مانند سیم ازت در ساختمان مورد کاربرد واقع می شود چون در برابر دما مقاومت بالایی دارد و به همین علت می توان آن را برای این این منظور استفاده نمود.

کابل نیمه افشان گرد از جنس مس یا آلومینیوم می باشد و دارای سایزهای مختلفی بوده که با توجه به مکانی که قرار است مورد استفاده باشد می توان انواع گوناگون آن را به کارگیری نمود.

این محصول ارزشمند که توسط مجهزترین دستگاه های امروزی و زیرنظر ماهرترین مهندسان با تجربه تولید گردیده مشتریان زیادی را در در کشور دارا بوده که طالب خرید این محصول با ارزش هستند و ما روزانه آن را در سراسر کشور توزیع نموده و به دست آنها می رسانیم.

ویژگی های کابل نیمه افشان گرد

ویژگی های کابل نیمه افشان گرد اغلب ما در هنگام تهیه سیم و کابل تفاوت این دو را به اشتباه یاد گرفته ایم اما در واقع از یک قسمت رسانا و یک قسمت عایق تشکیل می‌شود، اما کابل از یک قسمت رسانا و دو قسمت عایق تشکیل شده است که هر عایق جنس متفاوتی دارد، همچنین منظور از افشان بودن یک کابل به تعداد قسمت رسانه های آن اشاره می کند، در واقع کابل های نیمه افشان چندین رسانای از نازک تولید می‌شود که بر هم تابیده شده است.

کاربرد کابل های نیمه افشان نسبت به سایر کابل ها بسیار بیشتر از سایر کابل ها در ساخت و ساز های برقی، محصولات الکترونیکی، لوازم خانگی، سیم پیچی و غیره استفاده می شود، این کابل ها در سایز های مختلف دارید می شود که شما بسته به نیاز و کاربرد خود می توانید سایز مورد نظرتان را سفارش دهید.

جنس قسمت هادی این کابل ها منعطف است و طول عمر بالایی دارد، در صورتی که شما کابل های بی کیفیت را خریداری کنید متوجه می شوید که قسمت‌ هادی آن ممکن است خشک شود و ترک بردارد و خطرات زیادی را ایجاد کند اما اگر شما کابلهای با کیفیت را خریداری کنید متوجه می شوید که قسمت خارجی کابل بسیار مقاوم است به هیچ عنوان ترک بر نمی دارد.

قیمت فروش کابل نیمه افشان گرد ارزان

قیمت فروش کابل نیمه افشان گرد ارزان سفارش خرید کابل نیمه افشان گرد در تمامی مراکز فروش کابل نیمه افشان پذیرفته شده این محصول مرغوب و کارآمد را در زمانی کوتاه در اختیارتان قرار خواهیم داد و و شما عزیزان میتوانید از طریق اینترنتی نیز خرید خود را انجام دهید و ثبت سفارش نمایید و به هر میزان که نیاز داشته باشید ما این کالای درجه یک را درب منزل شما یا هر مکانی که مشخص فرموده باشید تحویلتان خواهیم داد.

شما مشتریان گرامی که از طریق اینترنتی خرید خود را انجام می دهید چون به طور مستقیم خریداری کرده‌اید دست واسطه ها را از بازار کوتاه نموده و این محصول را با قیمت کابل نیمه افشان ارزان از بازار در اختیار خواهید داشت و این به نفع شما عزیزان خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما