صادرات کلی کابل پاور بدون دو شاخه

کابل پاور وسیله ای جهت ارتباط تجهیزات برقی و الکترونیکی با منبع تغذیه برق می باشد و این کابل ها با توجه به نوع وسیله ای که به برق متصل می‌شود می‌تواند انواع مختلفی داشته باشند و یکی از آنها کابل پاور بدون دو شاخه است که در داخل کشور به فراوانی تولید می‌شود و می‌تواند به کشورهای منطقه انجام شود و این کابل از بازار فروش بسیار مناسبی در خارج کشور برخوردار است به خصوص اینکه قیمت عرضه داخلی آن بسیار پایین است و می‌تواند در سایر کشورها فروش خوبی به همراه داشته باشد.

صادرات کلی کابل پاور بدون دو شاخه

شاخصه‌های بارز کابل پاور قوی

شاخصه‌های بارز کابل پاور قوی کابل پاور قوی از کابل هایی است که جهت اتصال تجهیزات با مصرف جریان برق زیاد به منبع تغذیه مورد استفاده قرار می گیرد و این کابل دارای رشته سیم های قوی است که از قدرت بیشتری نیز برخوردارند همچنین در این کابل از فلز مس با درجه خلوص بالا استفاده شده است که معمولاً دارای روکش سیلیکونی نسوز هستند.

این نوع کابل ها معمولا برای اتصال ماینر و تجهیزات شبکه یا پرینتر و اسکنر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و سطح مقطع آنها حداقل ۱۰ میلی متر است و این کابل ها می توانند با برق ۱۶ آمپر فعالیت کنند و حداکثر می‌توانند ۲۵۰ ولت را از خود عبور دهند.

در این نوع کابل ها معمولاً از سیم های افشان داخلی استفاده شده است و به علت جلوگیری از ذوب شدن پوشش پلاستیکی این کابل ها معمولا از روکش های سیلیکونی برای آنها استفاده می شود؛ این کابل فشار قوی نسبت به انواع کابل های دیگر از نظر ضخامت بسیار قدرتمندتر است و استفاده از آن برای دستگاه‌های با مصرف انرژی بالا بهتر است که برای فعالیت به جریان برق بیشتری نیاز دارند.

این کابل ها پوشش عایق بسیار ضخیمی دارند و این باعث می شود که طول عمر بسیار بالایی برای آنها را به توان انتظار داشته و امروز این کابل‌ها برای دستگاه های استخراج بیت کوین بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند زیرا باید تحمل جریان دایمی برق را داشته باشند در حالی که کابل های معمولی پس از چند ساعت کارایی خود را از دست داده و حتی ممکن است در اتصال به دستگاه هایی مانند ماینرها دچار آتش‌سوزی می‌شوند.

کابل پاور کامپیوتر چه ویژگی‌هایی دارد؟

کابل پاور کامپیوتر چه ویژگی‌هایی دارد؟ یکی از کابل هایی که هر روزه ما از آن استفاده می‌کنیم و در طول روز و شب با آن سر و کار داریم کابل پاور کامپیوتر است که این کابل باعث اتصال کیس به پریز برق می‌شود و می‌تواند مانیتور را به جریان برق متصل کند و از کابل های بسیار مهم و کلیدی برای محافظت از کامپیوتر به شمار می‌رود که می‌تواند کیس یا مانیتور را به برق شهری متصل کند.

ضخامت این نوع کابل ها زیاد است و می توانند به صورت دایمی و بدون گرم شدن جریان برق را به کامپیوتر برسانند و طول آنها معمولاً نزدیک به ۲ متر است و اغلب دارای طول ۱.۸ متری هستند و می‌توانند اغلب نیازها را تأمین می کنند؛ وزن این کابل ها معمولاً ۱۷۰ گرم است و کارایی فوق العاده ای در هدایت جریان برق به کامپیوتر دارند.

این کابل ها که به کابل برق پاور نیز معروف هستند مشکل داغ کردن را ندارند و معمولا علاوه بر مس در آنها از آلیاژهای آلومینیوم نیز استفاده شده است و این کابل برق به صورت ابعاد ۳*۰.۷۵ مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند دستگاه های ماینر را نیز به آنها را وصل کرد و مورد استفاده قرار داد.

در این نوع کابل ها عایق به رنگ مشکی است و در زیر این روکش معمولاً از سه رشته سیم استفاده شده است که می‌تواند جریان برق را به خوبی از خود عبور دهند و از ویژگی‌های این کابل می‌توان به نرم بودن آن اشاره کرد و به همین خاطر می توان آن را از مسیرهای مختلف به راحتی عبور داد.

مزیت‌های قابل توجه کابل پاور 16 آمپر

مزیت‌های قابل توجه کابل پاور 16 آمپر کابل پاور 16 آمپر یکی از رایج ترین کابل هایی است که می‌تواند برای کامپیوتر یا دستگاه های ماینینگ و استخراج بیت کوین مورد استفاده قرار بگیرد و این کابل می تواند برق با ولتاژ ۱۶ آمپر را به خوبی از خود عبور دهد و به همین خاطر است که تا ولتاژ ۲۵۰ ولت را تحمل می‌کند به همین خاطر می‌تواند برای دستگاه‌های قدرتمند استفاده قرار بگیرد.

از مزیت‌های قابل توجه این کابل می توان به قدرت زیاد پوشش عایق در آن اشاره کرد و این که ضخامت زیادی دارد و می‌تواند از رشته سیم های افشان داخلی به خوبی محافظت کند؛ این کابل طول های متفاوتی دارد اما معمولاً در طول های بیشتر از 2 متر ارائه نمی‌شود زیرا باعث افزایش مقاومت کابل در برابر جریان الکتریسیته می شود وبه این ترتیب ممکن است داغ شدن کابل رخ دهد و باعث آتش‌سوزی شود.

از مزیت های قابل توجه این کابل مخصوص می‌توان به رنگ ان اشاره کرد که اغلب مشکی است و ندرتاً به رنگ سفید تولید می گردد همچنین کیفیت فوق العاده عالی دارد و انعطاف پذیری مناسبی نیز از آن مشاهده می شود به طوری که به راحتی می‌توان آن را جمع کرد.

خرید مستقیم کابل پاور بدون دو شاخه

خرید مستقیم کابل پاور بدون دو شاخه انواع مختلف از کابل پاور بدون دوشاخه در قطرهای مختلف توسط فروشنده این محصول به مشتریان ارائه می شود و کسانی که قصد خرید این کابل را دارند می توانند به شکل مستقیم نسبت به خرید کابل پاور مذکور اقدام کنند و به این ترتیب این کابل بدون دوشاخه را با نازلترین قیمتی که امکان دارد به دست آورند.

خرید مستقیما انجام می گیرد و خریداران می توانند در زمان محدود به این کابل دسترسی داشته باشند؛ از طرف دیگر این کابل دارای قیمت تمام شده بسیار ارزانی است و با نرخ پایینی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت بنابراین انتظار می رود که مناسب برای صادرات باشد و بتوان از آن برای ارائه به کشورهای مختلف و بازارهای گوناگون استفاده کرد.

خرید به وسیله اینترنت و فضای مجازی و از همین جا انجام می‌گیرد و این امکان را به مشتریان ارائه می دهد تا بتوانند بسیار ساده و به شکل عمده این محصول را برای خود درخواست اند؛ در این نوع خرید امکان سفارش در تعداد بالا جهت ارائه در داخل کشور و صادرات به کشورهای همسایه وجود دارد و تولید کننده می تواند در اسرع وقت تعداد مورد نظر خریداران را در بسته‌بندی مناسب به دست آنها برساند همچنین کابل ها به صورت تضمینی و گارانتی دار به مشتریان ارائه می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما