صادر کننده سیم برق نسوز

صادر کننده سیم برق نسوز با اطلاعاتی که از بازار خارجی مورد نظر کسب کرده است تمام توان و تلاش خود را انجام می دهد تا مطابق با نیاز مشتریان خارجی کالا را صادر کند به همین دلیل توانسته ارزآوری خوبی را نصیب کشور کند سیم برق نسوز روکش هادی الکتریکی آن از جنس سیلیکونی می باشد و در برابر حرارت از مقاومت خوبی برخوردار است.

صادر کننده سیم برق نسوز

بهترین روش اتصال سیم برق به یکدیگر

بهترین روش اتصال سیم برق به یکدیگر بهترین روش برای اتصال سیم برق به یکدیگر به این صورت است که ابتدا باید جریان برق سیم را قطع کنید در مرحله دوم به اندازه 2.5 سانتی متر روکش سیم را در انتهای هر دو سیم جدا کنید یا سیم را لخت کنید برای این منظور می توانید از سیم چین، فندک، تیغ موکت بری یا چاقو استفاده کنید سپس وارنیش حرارتی به اندازه 8 سانتی متر و به اندازه سمیتان بِبُرید و داخل سیم دیگری کنید در واقع وانیش نوعی پلاستیک عایق می باشد که به عنوان روکش سیم استفاده می شود و با حرارت منقبض می گردد به همین دلیل خطر برق گرفتگی را کاهش می دهد و جایگزین چسب برق می باشد.

انواع سیم های برق چه سیم برق قوی چه سیم برق ضعیف را می توانید با این روش به هم متصل کنید تا ایمنی سیم های به هم متصل شده را افزایش دهید و از ایجاد آتش سوزی جلوگیری کنید استفاده از چسب برق برای متصل کردن سیم ها می تواند بعد از مدت ها که چسب پوسیده شد سیم به فلزی برخورد کند و باعث آتش سوزی شود در حالی که استفاده از وانیش ایمنی اتصال را افزایش می دهد.

مراکز پخش سیم برق نسوز

مراکز پخش سیم برق نسوز مراکز سیم برق نسوز انواع مختلف محصول را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار مشتریان می گذارند به همین دلیل همیشه از بازار پر رونقی برخوردار می باشد علاوه بر این پخش سیم برق نسوز در انواع مختلفی انجام می شود که این موجب گردیده مراکز پخش پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • سیم برق نسوز با پوشش PVC: حرارت کمی را تحمل می کند و در دمای 180 سانتی گراد به اشتعال نزدیک می گردد.
  • سیم برق نسوز سیلیکونی: در مدت طولانی و در مدت زمان کوتاهی در دمای 200 درجه سانتی گراد و 250 درجه سانتی گراد به ترتیب استفاده می شود.
  • سیم دو روکش نسوز: دارای پوشش ثانویه فایبرگلاس علاوه بر پوشش اولیه می باشد و تا دمای 750 سانتی گراد را می تواند تحمل کند و در محیط های با حرارت بالا قابل استفاده است و در رنگ های مختلفی تولید می شود.
4

  1. سلام و خسته نباشید سیم نسوز در صنعت اتو سازی بسیار کاربرد داره و اون روکش های سیم اتو در عدم اتصالی و آتش سوزی بسیار مفید عمل کرده و مفید واقع شده

  2. وانیش نوعی روکش می باشد که بر روی سیم ها کشیده می شود تا از رسانا بودن و خطر برق گرفتگی و هم آتش سوزی جلوگیری بکند و یکی از مواد پترروشیمی می باشد

  3. سلام و وقت بخیر. ارسال این محصول چند روز طول می کشه؟و حداقل خرید چه میزان میتواند باشد؟ اگر محصول مورد نظر مطلوب نظر ما نبود باید جه کاری انجام دهیم ؟ چون در شرایط خرید اینترنتی بایداستانداردهای لازم رو از نظر مشتری داشته باشه تا موجب ضرر و زیان احتمالی فروشنده و از بین رفتن اعتماد متقابل میشه. ممنون از پاسخگوییتون

  4. سلام ممنون از اینطور کیفیت ساخت و مخصوصا نسوز بودن سیم بخاطر جلوگیری از حوادث غیر منتظره کارگاه. ها
    ممنون میشم که بیشتر از این نوع سیم کاربردی ارایه بدهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما