عرضه کننده کابل چند رشته افشان گرد

عرضه کننده کابل چند رشته افشان گرد را در سایزهای مختلف به فروش می رساند. کابل های چند رشته ای از پرفروش ترین انواع کابل صنعتی در بازار هستند. به همین دلیل فروش آن به صورت عمده انجام می گیرد. در فروش کلی قیمت ها به نفع خریداران کاهش پیدا کرده و خریدار می تواند نیاز خود را با هزینه کمتری تامین کند.

در حال حاضر و با هدف فروش بهتر و دسترسی سریع تر خریداران، عرضه انواع کابل افشان گرد به صورت اینترنتی هم انجام می گیرد. در این روش شما می توانید این نوع کابل را به صورت آنلاین و از طریق سایت ما سفارش دهید.

عرضه کننده کابل چند رشته افشان گرد

مشخصات کابل چند رشته افشان گرد

مشخصات کابل چند رشته افشان گرد

کابل افشان یا همان کابل چند رشته ای که بیشترین استفاده را در صنعت برق دارد از دو یا چند رشته کابل در کنار یکدیگر تشکیل شده است. این نوع کابل صنعتی دارای یک هادی و یک روکش عایق می باشد.

کابل های چند رشته ای را به طور کلی به سه دسته تقسیم بندی می کنند.

  • کابل های نیمه افشان که خود دو نوع تخت و گرد دارند.
  • کابل های افشان که به آن کابل نرم هم گفته می شود.
  • کابل های مفتولی

کابل های افشان بسیار منعطف هستند. به راحتی می توان آنها را خم و به شکل دلخواه درآورد. لذا در بین انواع کابل های رشته ای بیشترین کاربرد و مصرف را داشته و از آن در فواصل کوتاه می توان به راحتی استفاده نمود.

امروزه در بسیاری از پروژه های صنعتی و ساختمانی که حساسیت بالایی دارند از این نوع کابل ها به وفور استفاده می شود. کابل های رشته ای مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرما داشته و به دلیل روکش بسیار مقاومی که دارند، به راحتی ذوب نمی شوند. جنس بیشتر کابل های رشته ای افشان گرد از جنس PVC می باشد.

عوامل تعیین قیمت کابل چند رشته افشان

عوامل تعیین قیمت کابل چند رشته افشان

عوامل متعددی بر روی قیمت کابل چند رشته افشان اثرگذار هستند که در ادامه مطلب به اثرگذارترین این عوامل اشاره خواهیم نمود. همانطور که می دانید در تولید کابل های چند رشته ای از فلز مس استفاده می شود. قیمت مس به صورت جهانی اعلام می شود، لذا هر نوسان قیمت در بازار جهانی سبب کاهش یا افزایش قیمت کابل های افشان خواهد شد.

عامل موثر دیگری که می تواند در تعیین قیمت اثر مستقیم داشته باشد، نوسان پلیمر می باشد. روکش کابل های رشته ای افشان از جنس پلیمر ساخته می شود. به همین دلیل زمانی که قیمت مواد اولیه تولید پلیمر بالا و پایین می شود، نرخ تمام شده پلیمری که باید برای ساخت روکش کابل خریداری شود هم افزایش یافته و در نتیجه قیمت نهایی کابل هم افزایش خواهد یافت.

همچنین هزینه و دستمزد کارگری که باید روزانه چند ساعت کار کند و هزینه های جانبی آن هم بر روی قیمت کابل افشان اثر می گذارد. وجود نوسانات داخلی و خارجی همگی دست به دست هم داده تا نرخ تمام شده این کابل های صنعتی با افزایش یا کاهش مستمر روبه رو باشند.

شرکت تولید کابل چند رشته افشان گرد

شرکت تولید کابل چند رشته افشان گرد

شرکت کابل افشان چند رشته ای گرد را در سایزهای و شکل های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. تولید این نوع کابل های پرکاربرد به کمک فناوری های روز و دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد و به همین دلیل محصول تولیدی دارای بالاترین استانداردها می باشد.

تولید کابل افشان در ایران قدمت طولانی دارد. شرکت توانسته است علاوه بر تامین نیاز بازار داخل، مازاد تولیدات خود را به کشورهای دیگر هم صادر و از این راه ارزآوری خوبی را نصیب کشور کند. در حال حاضر تولیدات ایران در حوزه کابل های صنعتی از جمله کابل های رشته ای به کشورهای همسایه که منافع اقتصادی مشترک زیادی با آنها داریم، صادر می شود.

شرکت تولید کننده با حضور فعال در بازار کشورهای دیگر توانسته است سهم خوبی از بازار فروش این کشورها را نصیب خود کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما