فروشنده کابل برق سه شاخه اصل

فروشنده انواع کابل برق سه شاخه اصل را در سایزهای مختلف به صورت عمده عرضه می کند. برای متصل نمودن انواع لوازم الکتریکی که در خانه یا محل کار وجود دارد، استفاده از کابل برق سه شاخه بسیار ضروری است. همین امر سبب شده تا بازار فروش خوبی داشته باشد.

فروشنده مدل های مختلف کابل برق عمده را با قیمت مناسب ارائه می کند تا خریدارانی که قصد دارند به صورت یکجا انواع کابل های سه شاخه ای را سفارش دهند، بتوانند نیاز خود را یکجا و با پرداخت هزینه کمتری تامین کنند.

فروشنده کابل برق سه شاخه اصل

نشانه های کابل برق سه شاخه اصل

نشانه های کابل برق سه شاخه اصل

در بازار انواع مختلفی از کابل های برق به فروش می رسد که یکی از آنها کابل های سه شاخه می باشند. این کابل ها اگر دارای مهر استاندارد و علامت شرکت تولید کننده باشند، باکیفیت و اصل بوده و در غیر این صورت تقلبی هستند.

در برخی از مواقع امکان تشخیص کابل سه شاخه اصل از تقلبی مشکل است. برای شناسایی کابل اصلی سه شاخه در زمان خرید حتما باید به موارد زیر توجه داشته باشید.

به طور کلی در زمان خرید انواع کابل برق باید به جنس کابل و هادی آن، اعداد درج شده بر روی کابل، علامت استاندارد درج شده بر روی کابل، درج علامت اختصاری برای شناسایی نوع کابل و مواردی از این قبیل دقت داشته باشید.

بر روی کابل سه شاخه اصل تعداد رشته کابل و سطح مقطع آن درج شده است. همچنین شماره کابل کاملا مشخص بوده و شما به راحتی می توانید اصل بودن آن را تشخیص دهید.

کاربرد کابل برق سه شاخه چیست؟

کاربرد کابل برق سه شاخه چیست؟

کابل برق سه شاخه امروزه کاربردی ترین انواع کابل برق یا به عبارت دیگر کابل های تبدیل می باشد که از آن هم در خانه و هم محیط های اداری به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این کابل ها کاربردهای متعددی دارند که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم نمود.

از جمله کاربردهای مهم و شناخته شده کابل سه شاخه می توان موارد زیر را برشمرد.

  1. اتصال وسایل برقی مورد استفاده در آشپزخانه مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و…
  2. وصل کردن آداپتور یا تغذیه کننده باتری لپ تاپ
  3. اتصال انواع رایانه های خانگی یا اداری
  4. اتصال سیستم های صوتی و تصویری

استفاده از کابل برق سه شاخه در دستگاه هایی که قرار است انتقال نیروی برق را به صورت مستقیم انجام دهند، حائز اهمیت است. این نوع کابل ها می توانند برق را با ولتاژ مناسب و تعیین شده به دستگاه مورد نظر منتقل کنند. به همین دلیل کابل های سه شاخه از نظر ولتاژ با یکدیگر تفاوت دارند.

در انتخاب و استفاده از کابل برق سه شاخه باید دقت زیادی به خرج دارد، چرا که این کابل ها عمل تغذیه و برق رسانی را مستقیما انجام می دهند و در صورتی که نوع کابل مناسب دستگاه نباشد ممکنست به آسیبی به وسیله وارد شود.

قیمت عمده کابل برق سه شاخه ایرانی

قیمت عمده کابل برق سه شاخه ایرانی

قیمت کابل برق سه شاخه ایرانی در فروش عمده بسیار مناسب بوده و لذا خرید آن برای مشتری صرفه اقتصادی قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. انواع کابل برق ایرانی را می توانید با قیمت عمده به صورت اینترنتی هم خریداری کنید.

مزیت خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری اولا پایین تر بودن قیمت ها و در در ثانی تنوع بیشتر محصولات عرضه شده است. در واقع شما با خرید اینترنتی از قدرت انتخاب بیشتری برخوردار خواهید بوده و می توانید کابل مناسب با نیازتان را دقیق تر و در زمان کوتاه تری پیدا کرده، انتخاب کنید و ثبت سفارش نمایید.

برای خرید اینترنتی به قیمت عمده کافیست به سایت ما مراجعه نمایید. باکیفیت ترین کابل های سه شاخه تولید داخل در سایزهای مختلف آماده فروش به خریداران محترم در سراسر کشور می باشد.

فروش بدون واسطه بوده و لذا قیمت های اعلام شده هم کمتر از نرخ بازار آزاد می باشد. شما می توانید بدون محدودیت زمانی برای خرید و ثبت سفارش خود اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما