فروشگاه انواع سیم مسی تلفن

سیم مسی تلفن یکی از انواع کابل های مخابراتی است که در جابه‌جایی اطلاعات و داده ها نقش تعیین کننده ای دارد. در فروشگاه مرکزی این محصول می توان انواع سیم مسی مرغوب را مشاهده کرد که مطابق با استاندارد سیم مسی در سطح جهانی تولید شده اند. رشته های متعدد سیم مسی با رنگ های مختلف و با نظمی خاص به یکدیگر تابیده شده تا بروز اختلال و ایجاد نویز در آنها به حداقل برسد.

فروشگاه انواع سیم مسی تلفن

آشنایی با انواع سیم مسی

آشنایی با انواع سیم مسی مس یک رسانای الکتریکی قوی است که همین ویژگی استفاده از آن را برای انواع کابل های انتقال برق و یا مخابرات، توجیه می کند. می توان با استفاده از خاصیت ذاتی مس به انتقال داده های اینترنتی هم پرداخت. فلزهای دیگری هم مانند نقره، آلومینیوم، سرب و فولاد دارای خاصیت رسانای الکتریکی هستند، اما استفاده از دو فلز مس و آلومینیوم به دلیل مقرون به صرفه تر بودن تهیه آنها، رواج بیشتری دارد.

سیم مسی را با توجه به معیارهایی مانند سطح مقطع، ولتاژ و وزن آن مورد ارزیابی قرار می دهند و برای استفاده در موارد گوناگونی انتخاب می کنند. انعطاف پذیری بالای مس و خاصیت ذاتی رسانای الکتریکی بودن موجب شده تا در بخش های مختلف صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. انواع مختلف سیم مسی عبارتند از سیم مسی افشان، نیمه افشان، سیم مفتولی، سیم مسی گرد، سیم مسی تخت، سیم مسی روکش دار، بدون روکش و لاکی.

سیم مسی را می توان با توجه به نوع عایق آن که گاهی از جنس PVC و گاهی از جنس XLPE است در انواع مختلف تقسیم بندی کرد. استفاده از روکش پی وی سی متداول تر و موارد کاربرد آن گسترده تر است. سیم مسی که با پی وی سی روکش عایق شده را می توان در زیر خاک، فضای باز، داخل آب، نیروگاه ها، داخل ساختمان و … بکار برد.

مشخصات سیم مسی تلفن مرغوب

مشخصات سیم مسی تلفن مرغوب برای انتقال داده های مخابراتی، استفاده از سیم مسی بهترین راهکار می باشد زیرا یک سیم مسی تلفن مرغوب قادر است علاوه بر انتقال سریع و بدون نقص داده ها، از ایجاد نویز بر روی خط تلفن جلوگیری کرده و امنیت و طول عمر بالاتری هم داشته باشد. یک سیم تلفن مرغوب از جنس مس، به خوبی عایق شده و می توان آن را در محیط بیرون از ساختمان هم به عنوان کابل هوایی تلفن مورد استفاده قرار داد.

روکش سیم مسی این امکان را می دهد تا هم در برابر آفتاب، باران و دیگر عوامل محیطی مقاوم باشد و هم بتوان آن را درون ساختمان و به شکل توکار بکار برد. سیم مسی مرغوب قابلیت خم شدگی بالایی داشته و با عبور دادن آن از قسمت های مختلف، دچار پارگی و یا ترک خوردگی بر روی سطح روکش نمی شود. همچنین سیم مسی درجه یک، مقاومت خوبی در برابر حرارت دارد و بر اثر گرمای زیاد موجب بروز آتش سوزی نمی شود.

اجزای کابل مسی به شکل زوجی به یکدیگر تابیده شده اند و معمولا از سیم مسی با قطر کمتر از یک میلیمتر برای امور مخابراتی مانند خطوط تلفن استفاده می شود. رنگ عایق بدنه هماهنگ با استانداردهای بین المللی انتخاب می شود تا سیم مسی مرغوب امکان صادرات به دیگر کشورهای جهان را داشته باشد.

فروش سیم مسی تلفن استاندارد

فروش سیم مسی تلفن استاندارد در مراکز اصلی فروش سیم مسی تلفن استاندارد می توان انواع سیم از این جنس را با بالاترین کیفیت و مطابق با آخرین استانداردهای روز جهانی از فروشندگان اصلی آن خریداری کرد. قیمت این محصول به خلوص آلیاژ مس و نوع روکش بستگی دارد و طبیعی است هرچه دو فاکتور اعلام شده مرغوب تر باشند، قیمت سیم تلفن مسی هم بالاتر می رود.

به دلیل اهمیت استاندارد بودن سیم مسی و امنیتی که در بلند مدت برای ساختمان فراهم می کند، در مورد خرید این محصول هیچگونه صرفه جویی اقتصادی مجاز نیست. باید تلاش شود بهترین و باکیفیت ترین سیم مسی برای خطوط مخابراتی ساختمان های مختلف خریداری شود تا علاوه بر بهره مندی از کارایی بدون نقص آنها، امنیت ساختمان را هم تضمین کرد.

  • تبلیغات: 
    1. سیم بکسل آسانسور ماشین روکش دار
    2. قیمت بهترین سیم مسی عایق دار
    3. خرید انواع کابل آلومینیوم و مسی
    4. سیستم روشنایی خورشیدی | بازار فروش انواع تجهیزات انرژی خورشیدی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما