فروشگاه کابل 6*4 مفتولی افشان

کابل 6*4 مفتولی یکی از محصولات جدید، کاربردی و بسیار مستحکم این شرکت تولید است. این کابل در مقایسه با کابل افشان انعطاف پذیری کمتر داشته و به همین جهت با نام کابل خشک شناخته می شود.

ولی در عوض در برابر ساییدگی و پیچ خوردگی مقاوم تر خواهد بود. و احتمال اتصالی در آنها کمتر است. این محصول دوام و کیفیت بالایی را ارائه و با نمونه های خارجی خود در آمار فروش رقابت می کند.

این کابل برق دارای تاییدیه و نشان استاندارد ملی ایران، نشان استاندارد از نروژ و تاییدیه اتحادیه اروپا است. برای خرید سیم و کابل البرز از طریق همین سایت اقدام نمایید.

فروشگاه کابل 6*4 مفتولی افشان

مشخصات کابل 6*4 مفتولی

مشخصات کابل 6*4 مفتولی کابل مفتول 6×4 یکی از محصولات تولیدی سیم و کابل میرا میباشد,کابل مفتولی به کابلی گفته میشود که تنها یک هادی دارد که با یک روکش عایق شده است.

این نوع کابل ها برای مصارف صنعتی و کابل کشی داخل ساختمان مناسب است و می توان آن ها را در محیط های خشک ، آبدار و مرطوب و نیز مکان های بسته و باز و همچنین در آجرکاری و بتن به کار برد.

به کار بردن این کابل ها در بتن فشرده و یا به طور مستقیم در زیر زمین مجاز نیست,کابل مفتول قابلیت انعطاف پذیری و فرم گیری بیشتری نسبت به کابل افشان دارد,به دلیل مقاومت بالا کابل مفتولی مسی نسبت به کابل افشان، در فواصل طولانی استفاده می شود.

همچنین استفاده و نصب در تابلوهای برق راحت تر است و به دلیل تک رشته بودن احتمال اتصالی مدار در تابلو برق را کاهش می دهد.این کابل مفتول جهت حفاظت بیشتر دارای پوششی فلزی در زیر غلاف است.

این کابل در محیط های خشک و مرطوب و در محیط های باز که احتمال ضربات مکانیکی مستقیم وجود ندارد، به شرطی که روکش در برابر تابش مستقیم خورشید نباشد قابل استفاده بوده و سیگنال های انتقالی از تجهیزات برق و الکترونیک در آن کمتر دچار تضعیف می شود.

مشخصات فنی کابل مفتولی ۴*۶ از جمله عواملی است که در قیمت کابل مفتولی ۴*۶ تاثیر دارد. با توجه به ویژگی ها و مشخصات فنی که این کابل دارد کاربرد آن نیز متفاوت می باشد.

مزایای کابل 6*4 مفتولی افشان

مزایای کابل 6*4 مفتولی افشان از مهم ترن کاربرد های کابل مفتول خشک می توان به ساخت تابلو های برق، کابل کشی داخل ساختمان، کابل کشی در لوله های خرطومی و ساده و برای مکان های بسته و مرطوب اشاره کرد.

از جمله مشخصاتی که ممکن است متفاوت باشد می توان به جنس عایق، جنس هادی، جنس روکش اشاره کرد. هنگام خرید کابل مشخصات فنی و توجه به پارامترها از جمله موارد مهمی است که باید به آن توجه کرد.

این کابل مفتول بر استاندارد وی دی ای به متریال به کار رفته در آنها اشاره دارد. نماد اِن لاتین به نوع سیم ها یعنی مفتول و نماد Y به متریال به کار رفته برای روکش یعنی پی وی سی اشاره دارد. در ضمن ولتاژ کاری این کابل مفتول 0.6 – 1 کیلو وات می باشد.

کابل مفتول 6×4 با استفاده از بهترین متریال استاندارد تولید شده است. این کابل از چهار عدد سیم مفتول با سطح مقطع شش میلیمتر مربع تولید شده است. سیم برق این کابل مفتول از جنس مس آنیل شده می باشد. مس رسانایی بسیار قدرت مند است.

قیمت انواع کابل مفتولی مسی

قیمت انواع کابل مفتولی مسی این کابل مفتول را می توان در هر شرایط و فضایی استفاده نمود. نصب آن در فضاهای مرطوب، زیرگچ بری ها، داخل سینی و کانال کابل و مجاز است اما باید از وارد شدن فشار مکانیکی به کابل جلوگیری شود.از موارد کاربرد این محصول می توانیم به نصب در تاسیسات صنعتی، ساختمانهای تجاری، جعبه کلیدهای اتصال اشاره کنیم.

شما می توانید جهت اطلاع از لیست قیمت انواع کابل مفتولی مسی و یا خرید کابل مفتول 6×4 از طریق همین پیج اقدام فرمایید برای این کار کافی است با شماره تلفن های درج شده در همین وبسایت با ما تماس بگیرید .

10

  1. سلام ممنون از سایت خوبتون
    مطالب واقعا جامع بود و خیلی واضح و خوب تفاوت کابل افشان و کابل خشک رو توضیح داده بودید.

  2. سلام در متن نوشته بودید که این کابل ها نباید فشار مکانیکی زیر کار بهش وارد بشه
    در صورتی که نا خواسته این فشار مکانیکی اعمال بشه
    عواقب خطرناکی داره؟

  3. سلام و خداقوت
    خیلی خوبه که این کابل ها عایق هستند
    دیگه خیالمون از این بابت راحته که خطر برق گرفتگی نداریم

  4. سلام و خداقوت چطور میتونم کابل های مسی فشار قوی رو سفارش بدم به صورت عمده برای ساختمان سازیمون
    ممنون میشم راهنماییمون کنید

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  5. سلام عرض میکنم خدمت عوامل محترم مجموعه فانوس
    محصولاتتون بسیار با کیفیت هستند .
    من خیلی راضی بودم
    خدا به کارتون برکت بده

  6. سلام و درود
    لطفا تفاوت این محصول تولید داخل رو با محصول خارجی مشابه اش ذکر کنیید
    ممنون از شما

  7. ممنون از اطلاعات مفیدتون .من بین دوراهی مونده بودم که کابل افشان بخرم یا کابل ۴*۶
    با خوندن مطالب به این نتیجه رسیدم که کابل ۴*۶ هم عایق بهتریه هم مناسب تره
    ممنون از سایت خوبتون

  8. سلام و خدا قوت
    کابل هاتون چند متریه؟ هر ابعادی که بخواهیم میتونیم سفارش بدیم؟ لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما