فروش مستقیم سیم مسی صادراتی

سیم یکی از انواع سیمهاست که کار اصلی سیم مسی انتقال جریان الکتریکی از یک مکان به مکانی دیگر میباشد. در این سیم یک هدایت کننده و رشته جریان الکتریکی وجود دارد که این کار انتقالات جریان برق را انجام میدهد. این نوع سیم میتواند از نوع مس یا آلومینیوم باشد که در این مبحث در مورد سیمهای مسی صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با سیم مسی صادراتی مرغوب برای شما فواید مختلفی را به همراه دارد. سیم های برق صنعتی مدل های مختلفی را دربر می گیرند که هر یک از آن ها در عرصه های به خصوصی به کار برده می شوند. سیم مسی لاک دار مدل زیادی دارد سیم مسی مقاوم کارایی زیادی دارد سیم مسی اصل مدل زیادی دارد فروشنده اصلی سیم این محصول را در اختیار همه قرار داده سات

فروش مستقیم سیم مسی صادراتی

ابعاد‌ مختلف سیم مسی

ابعاد‌ مختلف سیم مسی عرضه و پخش سیم مسی ۱/۵ توسط فروشندگان این سیمها انجام میشود که در ان فروشندگان عزیز برای معرفی کالای خود از روشهای مدرن استفاده میکنند. این تبلیغات باعث استقبال خریداران شده است و باعث شده فروشندگان یکی از عالیترین محصولات خود را به بازار عرضه کنند.

خرید این نوع از سیم بصورت هم بصورت حضوری و هم بصورت غیرحضوری و از سایتهای مختلف و معتبر قادر به انجام است و به جرات میتوان گفت که خرید غیرحضوری و اینترنتی یکی از بهترین روشهای خرید در بین خریدار و فروشنده است. فروش عمده سیم مسی از طریق بازار سیم و کابل بصورت حضوری انجام میشود.

بعنوان مثال سیمهای افشان یک برند معروف برای سیمهای مسی است که مشتریان بسیاری را بخود جذب کرده و سیمهای مسی ۱/۵ فروش بسیار و طرفداران زیادی دارند. اما برندهای متنوع دیگری هستند که مشتریان را در انتخاب برند دچار سردرگمی میکند. اینکه کدام سیم برای استفاده مشتری خریداری و تهیه شود، بستگی به محل و نوع مصرف و دیدگاه مصرف کننده در این مورد دارد و همچنین که مشتری و مصرف کننده تا چه حد قصد دارد هزینه کند. در صورتیکه سیم مسی تمامی موارد بالا را داشته باشد، مشتریان میتوانند با اطمینان کافی و اعتماد بالا خرید خود را به بهترین نحو انجام دهند.

سیم مسی باکیفیت امروزه کاربرد گسترده ای در برق کشی دارد و دارای نمونه های مختلفی مانند سیم مسی افشان، سیم مسی مفتولی، سیم مسی گرد و نیمه افشان و … می باشد که هر کدام دارای ویژگی و کاربرد خاصی می باشند، امروزه از انواع سیم مسی مفتولی برای سیم کشی تابلو برق استفاده می شود و نوع افشان آن به علت انعطاف پذیری بالا در سیم کشی ساختمان ها و وسایل برقی و خانگی کاربرد فراوانی دارد همچنین در سیستم های روشنایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این سیم دارای هادی از جنس مس آنیل شده می باشد و جنس روکش آن نیز از پی وی سی بوده که عایق بسیار خوبی محسوب می شود و در شرایط محیطی مختلف قابلیت استفاده را دارد و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشد، مس یکی از بهترین فلزات رسانا به شمار می آید و به همین دلیل از در ساخت انواع سیم‌ برای انتقال و توزیع نیروی برق استفاده می شود.

ویژگی های سیم مسی اصل چیست؟

سیم مسی قابلیت تحمل فشارهای قوی را داشته در نتیجه برای کارخانه های صنعتی که از توان بالای برق استفاده می کنند بسیار پرکاربرد بوده و جریان برق را به خوبی از خود عبور می دهند و دلیل آن به کار بردن مس در این سیم ها می باشد که از ویژگی بسیار مهم آن به شمار می آید، این سیم ها از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند.

یکی دیگر از شاخثه سیم مسی این بوده که مانع از سایش و خورندگی شده و همچنین انعطاف بسیار بالایی دارد که آن را در برابر شکنندگی محافظت نموده در نتیجه باعث افزایش طول عمر آن نیز می شود در ساختار مولکولی مس شامل پیوند قوی بین آن می باشید که به کار بردن آن در انواع سیم ها باعث ایجاد ویژگی های خاص و منحصر به فرد شده است.

در نتیجه از گفته های بالا به این نتیجه می رسیم که از این محصول هم در فضای داخل و هم خارج می توان استفاده نمود که هم برای سیم کشی لوازم روشنایی و هم برای ساختن انواع پیچ و مهره و خیلی از موارد کاربرد داشته و از آن به عنوان هدایت جریان الکتریکی نیز یاد می کنند که با انتخاب این محصول از نظر سیم کشی اطمینان خاطر داشته باشید.

کاربرد های متنوع سیم مسی

کاربرد های متنوع سیم مسی سیم مسی قابلیت تحمل فشارهای قوی را داشته در نتیجه برای کارخانه های صنعتی که از توان بالای برق استفاده می کنند بسیار پرکاربرد بوده و جریان برق را به خوبی از خود عبور می دهند و دلیل آن به کار بردن مس در این سیم ها می باشد که از ویژگی بسیار مهم آن به شمار می آید، این سیم ها از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند.

یکی دیگر از شاخثه سیم مسی این بوده که مانع از سایش و خورندگی شده و همچنین انعطاف بسیار بالایی دارد که آن را در برابر شکنندگی محافظت نموده در نتیجه باعث افزایش طول عمر آن نیز می شود در ساختار مولکولی مس شامل پیوند قوی بین آن می باشید که به کار بردن آن در انواع سیم ها باعث ایجاد ویژگی های خاص و منحصر به فرد شده است.

در نتیجه از گفته های بالا به این نتیجه می رسیم که از این محصول هم در فضای داخل و هم خارج می توان استفاده نمود که هم برای سیم کشی لوازم روشنایی و هم برای ساختن انواع پیچ و مهره و خیلی از موارد کاربرد داشته و از آن به عنوان هدایت جریان الکتریکی نیز یاد می کنند که با انتخاب این محصول از نظر سیم کشی اطمینان خاطر داشته باشید.

میزان ضخامت سیم مسی چقدر است؟

سیم نیمه افشان یا کابل: که برای انتقال و توزیع انرژی الکتریکی استفاده می شود ، کابل برق نامیده می شود. کابل برق شامل دو یا چند رسانای الکتریکی است که با یک غلاف روی هم وصل شده اند که از آن برای انتقال ولتاژهای اضافی در محلی که استفاده از خطوط هوایی غیرممکن است مانند دریا ،عبور از فرودگاه و غیره استفاده می شود ،اما کابل زیرزمینی در مقایسه با کابل هوایی با همان ولتاژ که یکی از اصلیترین کابل برق بشمار میرود ساخت کابل برق عمدتا از سه جزء اصلی ، یعنی هادی ، دی الکتریک و غلاف تشکیل شده است: هادی در کابل مسیر هدایت جریان را فراهم می کند.

عایق یا دی الکتریک در برابر ولتاژ سرویس مقاومت می کند هادی از اجسام دیگر جدا می کند غلاف موجود بر روی سیم مسی نیم افشان مانع از نوفذ رطوبت میشود و کابل ها را از هرگونه تماس خارجی مانند نفوذ مواد شیمیایی یا الکتروشیمیایی ، آتش سوزی و غیره محافظت می کند. اجزای اصلی کابل های برق در زیر به تفصیل توضیح داده شده است.

هدایت کننده: مس و سیم آلومینیومی به دلیل رسانایی الکتریکی بالا به عنوان مواد رسانا در کابل ها مورد استفاده قرار می گیرند. سیم های جامد یا تعدادی از مس یا آلومینیوم برای ساخت کابل برق استفاده می شود.

برای هادی که بیش از سه سیم دارد ، سیم در اطراف یک سیم مرکزی چیده شده است به طوری که در لایه اول شش عدد ، در لایه دوم دوازده ، در لایه سوم هجده و غیره وجود دارد. تعداد سیم ها در هادی ها 7 ، 19 ، 37 ، 61 ، 91 و غیره است. اندازه هادی با 7/A ، 19/B ، 37/C و غیره نشان داده شده است ، عایق بندی رایج ترین دی الکتریک در کابل های برق کاغذ آغشته ، لاستیک بوتیل ، کابل پلی وینیل کلراید ، پلی اتیلن ، پلی اتیلن متقاطع است. بیشتر کابلهای عایق کاغذی ترجیح داده می شوند زیرا ظرفیت حمل فعلی آنها زیاد است ، به طور کلی قابل اعتماد هستند

و عمر طولانی دارند. ترکیب دی الکتریک مورد استفاده برای کابل باید دارای خواص زیر باشد. عایق باید چه ویؤگی داشته باشد: عایق باید دارای مقاومت عایق بالایی باشد باید دارای مقاومت دی الکتریک بالایی باشد تا اجازه ندهد جریان نشتی از آن عبور کند. مواد باید از استحکام مکانیکی خوبی برخوردار باشند. مواد دی الکتریک باید بتوانند در دمای بالا کار کنند. باید مقاومت حرارتی پایینی داشته باشد.

باید ضریب توان پایینی داشته باشد. کابلهای مورد استفاده برای خاک زیر آب و مرطوب باید از دی الکتریکهای مصنوعی مانند پلی وینیل کلراید ، پلی اتیلن و غیره استفاده کنند. این مواد نسبتاً سبک تر بوده و دی الکتریک خارج نمیشودو همچنین ، چنین نوع مواد دی الکتریک دارای قدرت دی الکتریک خوب و اتلاف توان و مقاومت حرارتی کم است. غلاف داخلی برای محافظت از کابل در برابر رطوبت که بر عایق تأثیر می گذارد

، استفاده می شود. غلاف کابل از آلیاژ سرب تشکیل شده است و این استحکام ها فشارهای داخلی کابل های تحت فشار را تحمل می کنند. موادی که برای غلاف داخلی استفاده می شود باید مواد غیر مغناطیسی باشد غلاف آلومینیومی در کابل برق نیز استفاده می شود زیرا ارزان تربوده و از نظر وزن و قدرت مکانیکی بالاتری نسبت به غلاف سربی است.

در کابل ها و تلفن های روغنی ، از کابل های آلومینیومی بدون درز بدون سیم استفاده می شود زیرا دارای خاصیت خم شدن بهتر ، کاهش ضخامت و وزن کمتر است. پوشش محافظتی کابل های غلاف سربی هنگامی که مستقیماً روی زمین گذاشته می شوند

بازار خرید سیم مسی صادراتی

بازار خرید سیم مسی صادراتی سیم مسی ارت در انواع مختلفی وجود دارد که باید با توجه به نیازتان آن را خریداری کنید. خرید سیم مسی ارت را می توانید از طریق فروشگاه های حضوری انجام دهید و با رفتن به این فروشگاه ها سیم مسی را خریداری نمایید، مشکلی که خرید حضوری دارد این است که آن ها سیم مسی را از واسطه ها خریداری می کنند و خودشان به صورت مستقیم با تولید کننده در ارتباط نیستند و قیمت سیم گران می شود.

خرید بدون واسطه باعث می شود که سیم را به صورت مستقیم از تولید کننده دریافت کنید و آن را با قیمت تولیدی و کیفیت بالا تهیه کنید.

خرید بدون واسطه از طریق سایت های آنلاین انجام می شود و شما با مراجعه به سایت ها می توانید سیم مسی ارت را خریداری نمایید. سایت ما یکی از سایت های معتبری است که بدون محدودیت زمانی به فروش سیم مسی ارت می پردازد و آن را درب آدرس به شما تحویل می دهد.

عرضه کننده سیم مسی صادراتی

همان طور که گفته شدتامین سیم مسی مقاوم بهترین سیم ها برای انتقال برق در ساختمان ها و … می باشند و اجزایی هستند که پایه و اساس زندگی مدرن انسان را تشکیل می دهند. به دلیل نیاز بسیار زیاد به این محصولات در تمام نقاط دنیا در سطح تمام شهر ها می توان به راحتی مراکز فروش و عرضه انواع سیم های مسی را پیدا کرد.

مرکز خرید سیم مسی در ایران در مراکز فروش لوازم الکترونیکی می باشد اما بهترین راه جهت خرید انواع سیم به صورت عمده یا خرده این است که از طریق اینترنت با فروشندگان و توزیع کنندگان عمده آشنا شد و از آن طریق خریداری نمود.

عرضه کننده سیم کیلویی سیم مسی ایرانی انواع فراوانی از سیم مسی کیلویی را توزیع و عرضه می‌ کنند. این فروشندگان در سراسر کشور هستند و امروزه تمام نیاز متقاضیان و مشتری های خود را در زمینه تهیه بهترین و با کیفیت ترین نوع سیم مسی اصل را بر طرف کرده اند.این فروشندگان معتبر و پر طرفدار انواع سیم مسی درجه یک مرغوب و با کیفیت را به صورت کیلویی عرضه می کنند.

مشتری به اندازه نیاز و کاربرد سیم مسی یک نوع از سیم مسی را با قطر دل خواه خود و با کیلویی به اندازه دلخواه باید خریداری کند. فروشندگان عرضه سیم مسی کیلویی بسیار متعدد می باشند، هر کدام از بین عرضه کنندگان و فروشند گان سیم مسی را با کیفیت جنس و با هزینه خرید متفاوتی پخش می‌ کنند. مشتری باید دقت کند محصولی با کیفیت بالا و با مرغوبیت بیشتری و با قیمت مناسب تری خریداری کند.

برترین تولیدکنندگان این کالا در کشور هم با تولید انبوه این محصول توانسته انو نیاز مشتریان خود در بازار داخلی را برآورده سازند. تمامی کالاهای که توسط تولیدکنندگان ایرانی تهیه می شود.

با استفاده از بهترین مواد اولیه می باشند که تحت تاییدیه سازمان استاندارد هم قرار گرفتند و بهترین گزینه برای خرید عمده هستند.به همین دلیل هم افرادی که قصد خرید سیم مسی در حجم بالا را دارند به این مراکز تولیدی مراجعه می‌کنند و محصولات خود را در مقدار زیاد خریداری می نمایید تا از تخفیفات ویژه فروش عمده آنها هم بهره مند گردند و خرید مقرون به صرفه و با کیفیت بالا داشته باشند.

مرکز تامین سیم مسی صادراتی

مرکز تامین سیم مسی صادراتی برای خرید سیم مسی ٤ می توانید به روش های مختلفی اقدام نمایید که راه های زیادی برای تهیه آن وجود دارد که یکی از ان ها مراجعه به مراکز خرید های خاص بوده که هم در فروشگاه ها و هم مغازه ها یافت شده و حتی نمایشگاه های خاصی نیز در کشور دایر می باشند که به تبلیغ و فروش آن پرداخته و شما با مراجعه به آنها علاوه بر خرید اطلاعات کامل را در مورد محصول کسب می نمایید.

سایت ما نیز در این زمینه توانسته اقداماتی را به عمل آورد و با راهنمایی مشتریان توسط کارشناسان و مشاوران توانسته خدمات خوبی را به مشتریان ارائه دهد به گونه ای که در طول شبانه روز مشغول به فعالیت بوده و خرید اینترنتی بسیار خوب و پر فروشی را داشته است.

  • تبلیغات: 
    1. سیم جوش چدن ضعیف طلایی عالی
    2. عرضه کننده برتر پوشش فلاکس الکترود
    3. سیم بکسل نتاب + قیمت خرید فروش
    4. سیم بکسل هسته فیبری نازک نرم قوی
137

  1. سیم های مسی خیلی پرکاربرد و گرون هستن از مقاومت بالایی برخوردارن و جریان خوبی هم دارند

  2. سلام .خسته نباشین .این سایت سیم های مسی بسیار با کیفیت و مرغوب رو داره که بطور مستقیم میتونید خرید کنید این محصول به خاطر کیفیت بالایی که داره صادر میشه

  3. سلام خدا قوت سیم‌مسی اصل و با کیفیت رو چطور میتونیم شناسایی کنیم؟
    ویژگی ظاهری خاصی داره؟

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  4. سلام و خداقوت
    سیم مسی ها متری چند هست؟ چطوری میتونیم بخریم از این محصول ؟

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  5. سلام و عرض ادب در مقاله خوندم که سیم های مسی مقاومت بسیار بالایی دارند و فشار بیشتری رو میتونن تحمل کنند
    این مسئله بر قیمت سیم های مسی تاثیر گذاره؟

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  6. سلام عزیزان
    این نمونه سیم مسی مقاوم که داخل کشور تولید میشه چه تفاوت هایی با نمونه مشابه خارجی اش داره؟ ممنون میشم اگر توضیح بدید

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  7. سلام و خداقوت
    محصول خیلی با کیفیته
    داخل کار که استفاده بشه اصلا خراب نمیشه
    و قیمت این سایت هم خیلی مناسبه
    تو خریدتون شک نکنید که بهترینن

  8. همیشه و هر لحظه پر از نو آوری و خلاقیت باشید با سیم های با کیفیت این شرکت واقعا ممنونم بخاطر تنوع و کیفیت عالیتون به همه پیشنهاد میکنم.

  9. با سلام و عرض ادب خدمت مجموعه فانوس .مس به دلیل رسانایی اکتریکی و قیمت نسبتا ارزانی که دارد برای سیم کشی کابل های برق و تلفن و اینترنت مورد استفاده قرار میگیره .مس ی محصول پر سود برای صادرات به کشور های همسایه نظیر عراق برای نیروگاه های برقشون هست که بسیار ارز اور هستش

  10. سلام. وقتتون بخیر. این سیم های مسی برای مصرف برقی هستن یا برای مصارف لوله یخچال و غیره استفاده میشن؟

  11. روزتون بخیر من تعمیرکار انواع دینام هستم اکثر دینام ها دارای سیم کشی مسی هستند بنده دنبال تامین کننده سیم مسی هستم که بتونه منو تامین کنه تا بتونم کارمو گسترش بدم چطوری باید باهاتون ارتباط بگیرم؟

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  12. گازهای سیم جوش اثرات بلند مدت و کوتاه مدتی برای سلامت افراد دارد که می توان گفت:
    بروز بیماری تب فیوم بر اثر تماس با فیوم فلزاتی مثل روی منیزیم و مس و اکسید های آنبرخی ترکیباتی که در فیوم وجود دارد مثل فیوم کادمیم می تواند در زمان کوتاهی، جان آدم را بگیرد

  13. سلام و خسته نباشید به گروه بازرگانی فانوس
    امروزه سیم های مسی کاربردهای متعدد و مختلفی در صنعت برق و سیم کشی پیدا کرده اند مس به عنوان فلزی که پس از نقره بالاترین رسانایی برق را دارد در اکثر سیم ها و کابل ها به عنوان هادی به کار گرفته می شود. ساخت و تولید سیم مسی در انواع مختلف مانند،سیم افشان،سیم مفتولی،سیم مسی نیمه افشان،سیم مسی گرد،سیم مسی تخت و غیره تولید میشود که هر کدام کاربر مخصوص به خودش را دارد

  14. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  15. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  16. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.

  17. سلام وقت شما بخیر این سیم های روکش دار ارت در کجاها بیشتر کاربرد داره؟

    • سلام همراه گرامی
      برای دریافت پاسخ از سرچ گوگل کمک بگیرید.

  18. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ باتشکر از شما

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  19. سلام وقت بخیر . سیم روکش دار ارت رو ما ازاین سایت خریدیم خیلی با کیفیت بود .ممنون از شما

  20. سرزمینی با سیم های متنوع و مفید برای آنان که دستی بر آتش دارند.ممنونم از سیم های خوب و با کیفیتتون.

  21. سلام و تشکر بابت مطالب مفید و جامع که تو سایت میزارین. قطر سیم چه تاثیری روی سیم میزاره؟

    • سلام همراه گرامی
      برای جواب سوالتون میتوانید از سرچ گوگل کمک بگیرید.

  22. با سلام فروش به صورت حضوری هم دارید؟ تخفیف هاتون فقط برای سفارش های عمده هست؟

    • سلام دوست عزیز
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند

  23. سلام روز بخیر این سیمها خیلی بهتر ازجاهایی که قبل خریدیم بهتر بوده به شما هم پیشنهاد میکنم خرید کنید باتشکر

  24. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید این سیم های مسی رو اگه بخوایم به صورت عمده سفارش بدیم باید چیکار کنیم؟ ممنونم از راهنماییتون

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  25. سلام ارسالتون به شهرستان چند روز کاری طول میکشه؟؟ و اینکه بازدید حضوری از محصولم دارین

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  26. سلام قیمت این محصولارو میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت کلی میدین؟

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  27. مزایای سیم مسی بر کسی پوشیده نیست ازملزومات زندگی مدرن برق والبته سیم های مسی جهت انتقال جریان برق است وزمانی که سیم مسی جنبه صادرات پیدا میکند ارزش این محصول چندین برابر می شود

  28. سلام و درود و عرض ادب و خسته نباشید دارم خدمت عزیزان و زحمت کشان در سیم‌مسی برند فانوس خواستم تشکر کنم از توضیحات کاملی که در سایت برای خرید راحت تر و اطلاعات بیشتر در جهت خرید بهتر ارائه دادید. لطفاً در مورد قیمتها هم بفرمایید درود بر شما

  29. سلام وقت بخیر. مطالب بسیار آموزنده و مفید بود. ممنون از نویسنده ی این محتوا. موفق باشی. با تشکر.

  30. سلام خسته نباشید
    ببخشید سیم مسی هاتون قیمتشون چطوریه؟قیمتش متریه یا کیلویی حساب میشه؟چطوری میتونم ثبت سفارش کنم

    • سلام وقتتون بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده و ثبت سفارش لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  31. سلام
    من یه کارخونه سیم پیچی بزرگ دارم سایت شنا رو دیدم راغب شدم یه بار از شما جهت تست خرید کنم.برای شما مقدوره ۱۰۰ کیلو سیم برای ما بفرستین؟

    • سلام اقا راغب عزیز
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده و ثبت سفارش لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  32. سلام وقت بخیر سیم مسی را می توان بدون هیچ واسطه ای از طریق سایت فروش بدون واسطه به فروش رساند تا با قیمت کمتری به دست مشتری برسد

  33. سیم‌های مسی کاربردهای بسیار زیادی را همان گونه که قبل تر نیز اشاره کردیم، دارند که مهم‌ترین انان عبارت اند از:

    سیم کشی داخل وسایل برقی
    کاربرد در سیم کشی در ساختمان
    سیستم روشنایی
    استفاده از سیم مسی در تابلو برق‌ها و غیره

  34. به تعدادی از مهم‌ترین کاربردهای سیم‌های مسی، در زیر پرداخته شده:

    استفاده در وسایل خانگی
    سیم کشی ساختمان‌ها (در سیم های مسی افشان)
    استفاده در سیستم‌های روشنایی
    خطوط انتقال فشار ضعیف و فشار متوسط (سیم‌های مسی هوایی)
    سیم کشی تابلوهای برق (در سیم‌های مسی نیمه افشان و نیز مفتولی

  35. سلام وقت بخیر
    مطالب خوبی در مورد سیم مسی در سایت قرار دادید.
    مشتریان میتواند با اطلاعات و اطمینان کامل از این سایت خریداری کنند
    تشکر از گروه بازرگانی فانوس

  36. با عرض سلام و وقت ،ما می‌خواستیم از این سیم مسی ها سفارش بدیم ،نحوه عرضه اون به چه صورت است؟چطور میتونیم سفارش مون رو ثبت کنیم؟ممنون بابت زمانی که صرف پاسخگویی به سوالات لحاظ میکنید،موفق باشید

  37. سلام وقت شما بخیر از اطلاعات مفیدی که در مورد سیم های مسی در سایت دادین خیلی ممنونم بسیار استفاده کردم.

  38. سلام. وقت همگي بخير. نحوه فروش سيم مسي به صورت كيلويي هستش يا متري؟ قيمت فروششون چنده؟

    • سلام وقتتون بخیر برای اطلاع از قیمت خرید عمده و ثبت سفارش لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  39. من راستش یه تعداد کمی کارتون سیم جوش مسی نیاز داشتم
    الان سفارش من عمده حساب میشه؟

    • سلام اقای صالح عزیز
      معمولا سفارشات ما به صورت عمده هستش برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  40. این سیم مسی های سایت شما مفتولی هستن یا افشان؟
    ممنون میشم سریع تر پاسخ بدین

    • سلام اقای امره عزیز
      در خصوص پپاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  41. تجارت و صادرات رکن اساسی پیشرفت هر صنعتی است و با کمک به رشد تولید در این محصول می توان به رشد اقتصادی و سود بالا رسید.

  42. کیفیت و بال بردن حجم محصول تولید داخل پتانسیل برای رشد اقتصادی ایجاد نموده و زمینه ساز رشد در صادرات محصول خواهد بود

  43. سیم مسی باکیفیت امروزه کاربرد گسترده ای در برق کشی دارد و دارای نمونه های مختلفی مانند سیم مسی افشان، سیم مسی مفتولی، سیم مسی گرد و نیمه افشان و … می باشد که هر کدام دارای ویژگی و کاربرد خاصی می باشند و همچنین سیم مسی مفتولی برای سیم کشی تابلو برق استفاده می شود.

  44. سلام خسته نباشید.
    این محصولات عالی هستن برای شرکتهای برق و مخابرات
    ممنون از فروش آنلاین
    خدا قوت‌

  45. سلام روز خوش.
    یک سوال دارم
    آیا سیم‌ها رو متری می فروشید یا حالت فروش توده ای دارند؟
    ممنون میشم جواب بدین

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  46. سلام از سایتتون برای شرکتی ک کار میکنم خرید کردم هم از قیمت هم از کیفیتش راضی بودن

  47. با سلام از معرفی این کالا در سایت تون جهت آگاهی و خرید سپاسگزارم

  48. با سلام از معرفی این کالا در سایت تون جهت آگاهی و خرید تشکر میکنم

  49. با سلام و وقت بخیر خدمت شما بزرگواران،سیم مسی امروزه کاربرد گسترده ای در برق کشی دارد و دارای نمونه های مختلفی مانند سیم مسی افشان، سیم مسی مفتولی، سیم مسی گرد و نیمه افشان می باشد.

  50. سلام و وقت بخیر . من اطلاعات درستی از سیم مسی ندارم و میشه بگین چطور میشه که این سیم درست میشه ؟ برای جریان برق

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  51. با سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه فانوس با تشکر از توضیحات جدید که در مورد سیم های مسی در سایت خود قرار داده اید از سایت تان حمایت می کنیم

  52. سلام اوقات به کام.در خرید عمده کمترین مقداری که میتونیم ثبت سفارش کنیم چقدر است ؟

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  53. با سلام
    امروزه سزمهای مسی در صنعت برق کار برد وسیع و فراوانی داره و ایران علاوه بر تامین بازار داخلی به خرج از کشور نیز صادر منماید

  54. سلام وعرض ادب
    مس دارای بالاترین میزان هدایت الکتریکی در تمام فلزات غیر گرانبها است.و از زمان اختراع آهنربای الکتریکی و تلگراف از دهه۱۸۲۰ میلادی تاکنون در سیم کشی ها از آن استفاده شده است.محصولات سایت شما بی نظیرند.با تشکر از مجموعه فانوس

  55. سلام و درود
    اطلاعات مفیدی در مورد سیم های مسی در سایت خود قرار دادید.
    پیشنهاد میکنم از این محصول خریداری کنید.

  56. سلام
    عصر بخیر
    ممنونم برای محتوای بی نظیری که در سایت قرار دادید‌.
    بنده آگاهی بالایی نسبت ‌‌به سیم مسی صادراتی پیدا کردم.
    حتما سایت شما را به دوستانم معرفی خواهم کرد.
    آیا خرید سیم مسی صادراتی به متراژ خیلی بالا ممکن است؟
    متشکرم

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  57. سلام خسته نباشید
    برای خرید حضوری باید چگونه با شما ارتباط بگیریم و آیا در تهران مشغول به فعالیت هستید؟

    • سلام دوست عزیز
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  58. سلام وقتتون بخیر
    محصولات گروه فانوس را باید بخرید ،تا بفهمید که چه چیزهای خوبی تولید کرده است.
    با تشکر از شما و همکاران

  59. سلام طاعاتتون قبول
    محصولات سیم و کابل فانوس یعنی دیگه برای یه عمر راحتیم .
    تشکر از گروه بی نظیر تون و خداقوت.

  60. سلام وقت بخیر
    از سایت خوب شما ممنونم .از مقاله خوب که در سایت قرار دادید متشکرم اطلاعت مفیدی به خواننده میده .از مشاوران فروش شما هم کمال تشکر دارم .از طریق این سایت خرید کردم خیلی خوب و با کیفیت و چه ارسال به موقع .موفق و موید باشید.

  61. سلام و وقت بخیر خدمت شما دوستان عزیز فانوس،خسته نباشید، برند شما محصولات با کیفیت و ایمنی تولید می کند که حتی درخارج از ایران هم طرفدار داره و استاندارد هست،،ممنون بابت اطلاعات و مطالب سایت

  62. سلام روزتون بخیر .
    آیا در سایت شما خرید اینترنتی هم انجام میشه ؟ لطفا در مورد قیمت محصولاتتون توضیح بیشتری بدید. ممنون از پاسخگویی به موقع شما

    • سلام دوست عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  63. لطفا در مورد نحوه خرید راهنمایی کنید. هزینه ارسال با مشتریه؟

    • سلام دوست عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  64. سلام وقت بخیر.سیم مسی رو توی سایت دیدم من خریداری کردم خیلی راضی هستم ممنون توصیه میکنم خریداری کنید.

  65. باسلام ببخشید سیم مسی کیلویی چنده؟میخواستم بدونم قیمت شما نسبت به بازار ارزون تره؟درصورت خرید عمده تخفیف تعلق میگیره؟

    • سلام دوست عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  66. همانطور که می دانید سیم مسی از مس خالص تهیه شده و از لحاظ قیمتی نسبت به دیگر سیم ها گران تر است اما اگر دنبال سیم های مسی قیمت ارزان هستید حتما از این سایت خرید کنید من مشتری مجموعه شما هستم که کیفیت محصولاتتان بسیار عالی بوده و به همه معرفی میکنم.

  67. شما علاوه بر سیم های مسی محصولات یا تجهیزات برقی دیگه ای هم تولید می کنید ؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  68. سلام بنده کارم موتور سازیه برا سیم کشی موتور هم میشه استفاده کرد این محصولو؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  69. مس تولیدی در ساخت و ساز ساختمان، تولید و انتقال نیرو، تولید محصولات الکترونیکی و تولید ماشین آلات صنعتی و وسایل نقلیه حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  70. سلام وقتتون بخیر.. چقدر عالیه که میتونیم خرید بی واسطه و اینترنتی داشته باشیم چون‌ قیمت ها مناسب‌تر میشه ممنون

  71. سیم‌کشی ،جزء جدایی‌ناپذیر لوازم خانگی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و پیوندهای مخابراتی است که هر روز در ساختمان‌ها و محیط‌های صنعتی استفاده می‌شود.

  72. وجود معادن مس خوب در کشور تولید سیم انواع سیم مسی باکیفیت در ایران را با وجود مواد اولیه مناسب زمینه را برای رشد صنعت و تولید متنوع آماده می کند .

  73. بازار سیم و کابل مسی با تولید خوب از ایران با وجود بازار مناسب زمینه را برای رشد تجارت و تولید سود آور آماده می کند و رشد صنعت را در پی دارد.شعبه شهرستان دارید ؟ ارسال چگونه است ؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  74. سلام، طاعاتتون قبول و خسته نباشید
    حداقل میزانی که میشه ثبت سفارش کرد چقدره و نحوه ارسالتون به چه صورته؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  75. من میخاستم از این کابل ها بصورت عمده خریداری کنم. لطفا راهنمایی کنید

  76. سلام.
    سیم مسی به خوبی جریان الکتریسیته رو ازخود عبور میدهد و دارای ضخامت های متفاوتی است .

  77. سیم مسی مقاومت خیلی بالاتری نسبت به سیم آلومینیومی داره و همینطوری مقاومت و ضخامتش بی نظیره

  78. سلام وقت بخیر .از سایت خوبتون ممنونم .که مطالب بسیار مفید و اموزنده دارد .خرید از این سایت بسیار راحت .من خرید کردم .جنس بسیار با کیفیت قیمت مناسب وارسال به موقع .ممنونم از شما

  79. با عرض سلام
    تشکر میکنم از مجموعه فانوس برای تولید و عرضه سیم مسی با کیفیت و مرغوب و اراٸه اطلاعات کافی و کامل درباره محصول، فقط درباره قیمت هم توضیح بفرمایید

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  80. با سلام برای خرید سیم مسی نیازی به صرف وقت اضافه نیست و شما میتونید با قیمت ارزان و خرید اینترنتی محصولتون رو به موقع تحویل بگیرید

  81. سلام خداقوت ببخشید ثبت سفارش به چه صورت انجام میشه ؟میشه جوابمو سریع تر بدید

    • سلام همراه گرامی
      برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  82. سلام عرض می کنم به شما گروه بازرگانی فانوس از عکس‌های سایتتون بسیار لذت بردم لطفاً اطلاعات بیشتری در قسمت مقالات قرار بدهید

  83. با سلام و وقت بخير مطالب سایت بسیار مفید بود ، لطفا در مورد راههای ارتباطی با مجموعه رو بفرمایید و برای خرید آنلاین از این سایت بیشتر راهنمایی کنید.

  84. سلام ممنون از توضیحاتتون به درد ما خورد اطلاعات سیم مسی که نوشتید برامون

  85. با سلام و‌ خسته نباشید
    سیم مسی ارسالی برای ما جنس خوبی داره نسبت به نمونه های مشابه و بر خودم واجب دانستم که تشکر ویژه ای از شما بکنم و یه خدا قوت به تیم تولید و فروش حرفه ای که دارید بگم.
    با سپاس های فراوان
    انشا الله بتوانیم طولانی مدت با هم کار کنیم.

  86. عرض ادب و احترام
    از ارائه اطلاعات ارزشمند در راستای ارتقا آگاهی مشتری که پیرامون سیم مسی ارائه کردین سپاسگزارم
    مطالب مفیدی بود
    پایدار باشید

  87. با سلام و عرض ادب ممنون از فروشگاه اینترنتی بی نظیرتون سیم مسی خیلی قیمت گرونی داره علت قیمت بالای این سیم های مس چیع؟

    • سلام خانم زارع
      برای دریافت پاسخ سوالتان فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  88. سلام سیم مسی مقاوم کارایی زیادی دارد کاربرد گسترده ای در برق کشی ساختمان و در وسایل خانگی این سیم ها از مقاومت بسیار بالایی برخورداره واقعا عالیه.

  89. سلام و خدا قوت به تولید کننده محترم ، مس بعد از نقره بلندترین هادی الکتریکی است و به عنوان رسانای الکتریسیته در اکثر سیم‌ها و کابل‌ها استفاده می‌شود. در سیم مسی از غلاف عایق و هادی مسی برای ساخت سیم برق استفاده می‌شود. کلاهک‌های سیم مسی معمولاً از PVC ساخته می‌شوند تا سطح ایمنی سیم‌ها را افزایش دهند. همچنین انواع مفتول مسی لاکی یا روکش شده با سیم مسی در کارخانه‌های سیم و کابل با ضخامت‌های مقطع متفاوت تولید می‌شود. ممنون از اطلاعات جامع و خوبتون

  90. وقت بخیر

    قصد خرید عمده دارم،شما با چک کار می کنید?

  91. سلام و درود
    وقتتون بخیر
    مجموعه ما بارها از شما خرید داشته به علت این که به راحتی میتونیم به طور مستقیم و با قیمت بسیار مناسب خرید داشته باشیم
    ممنون از تولیدات بینظیرتون
    موفق و پیروز باشید

  92. آشنایی با سیم مسی صادراتی مرغوب برای شما فواید مختلفی را به همراه دارد. سیم های برق صنعتی مدل های مختلفی را دربر می گیرند که هر یک از آن ها در عرصه های به خصوصی به کار برده می شوند. سیم مسی لاک دار مدل زیادی دارد سیم مسی مقاوم کارایی زیادی دارد سیم مسی اصل مدل زیادی دارد فروشنده اصلی سیم این محصول را در اختیار همه قرار داده است.

  93. سلام و درود.
    خسته نباشید
    سیم مسی های شما هم از این ویژگی هایی که ذکر کردید برخوردار هست؟

  94. سیم مسی به دلیل رسانا بودن بسیار بالا و همچنین مقاومت بالا در برابر ولتاژ برق بسیار پر کاربرد است و و خواهان زیادی هم دارد در صنعت برق و سیم جهان

  95. سلام وقتتون بخير ،همين سيم مسي كه گذاشتين داخل سايت به صورت روكش دار هم دارين يا اينكه همشون بدون روكشن

  96. سلام وقت بخیر
    ممنون از تولید چنین سیم‌های مس درجه یک که کاربردهای فراوانی در صنایع کشورمان داره
    ممنون و پایدار باشید

  97. سلام روز خوش سیم مسی قابلیت تحمل فشارهای قوی را داشته در نتیجه برای کارخانه های صنعتی که از توان بالای برق استفاده می کنند بسیار پرکاربرد بوده و جریان برق را به خوبی از خود عبور می دهند

  98. سلام، مطالب مفیدی بود منتها اگر در پایان مقاله، جدولی از انواع کابل هایی که قصد فروش دارید را با خصوصیات آن درج کنید، مفید خواهد بود.

  99. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما

  100. سلام و درود چطدر می تونم به صورت عمده سفارش بدم لطفا نحوه خرید و ارسال و قیمت را بیان کنید ممنون

  101. سلام سیم های مسی این سایت بسیار باکیفیت هست پیشنهاد میکنم خریداری کنید.

  102. سلام وقتتون بخیر
    ممنون از توضیحات عالی تون موفق باشید
    سیم مسی قابلیت تحمل فشارهای قوی را داشته در نتیجه برای کارخانه های صنعتی که از توان بالای برق استفاده می کنند بسیار پرکاربرد بوده و جریان برق را به خوبی از خود عبور می دهند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما