قیمت انواع سیم مفتول عمده

برای سفارش سیم مفتول عمده متری به مرکز تامین سیم مفتول مراجعه نمایید، سیم مفتول یک محصول فلزی است که در شرایط دمایی خاصی تولید می شود و به همین دلیل این سیم دارای مقاومت بسیار بالا می باشد.

سیم مفتول ها در سه دسته ی مفتول رنگی، سیاه و سفید تولید می شوند و در میان آنها سیم مفتول سیاه خشک تر است و کار کردن با آن دشوارتر می باشد زیرا در تولید آن از کربن استفاده می شود و کربن میزان انعطاف پذیری آن را کاهش می دهد.

قیمت انواع سیم مفتول عمده

روش تولید سیم مفتول در کارخانه

روش تولید سیم مفتول در کارخانه برای ساخت سیم مفتول رنگی ابتدا مفتول سیاه یا قهوه ای رنگ را با استفاده از مواد خاصی اکسید زدایی می کنند تا احتمال زنگ زدن آن کاهش یابد و سپس این سیم ها را گالوانیزه می کنند تا رنگ کردن آنها در انتهای کار ساده تر گردد و سپس مفتول ها را درون کوره قرار می دهند تا نرم شوند و فرم دهی آنها آسانتر شود و پس از آن مفتول ها را به قطرها و طول های مختلفی فرم می دهند.

پس از این که مفتول ها از طریق مرحله ی قبل تولید شدند سطح آنها را با استفاده از رنگ های وکیوم کوره ای رنگ می کنند و پروسه رنگ کردن سیم مفتول ها سبب افزایش مقاومت مفتول در برابر رطوبت و زنگ می شود و دوام سیم ها را افزایش می دهد و این سیم ها را منعطف تر از قبل جلوه می دهد و در نتیجه کار کردن با این دسته از سیم مفتول ها راحت تر از قبل می شود.

نحوه ی تولید سیم مفتول سیاه با تولید سیم مفتول رنگی متفاوت می باشد و برای تولید سیم مفتول سیاه گالوانیزه در کارخانه ابتدا سیم مفتول های سیاه را قبل از اکسید زدایی حرارت می دهند و پس از شکل دادن این سیم ها، سیم مفتول ها را توسط گاز کربن اکسید زدایی می کنند و با این کار مانع زنگ زدن سریع سیم مفتول می شوند و پس از انجام این کار از یک ورق گالوانیزه سیاه بر روی سطح این سیم ها استفاده می کنند.

مرکز تامین سیم مفتول عمده

مرکز تامین سیم مفتول عمده مرکز تامین سیم مفتول عمده انواع مفتول های تولیده شده را به صورت کلاف پیچ به بازار عرضه می کند و قیمت مفتول های تولیده شده در این مرکز به متراژ کلاف سیم مفتول و نوع سیم مفتول بستگی دارد و برای سفارش انواع سیم مفتول به صورت عمده و اطلاع از قیمت آنها به وب سایت فروش سیم مفتول مراجعه نمایید و لازم به ذکر است که بدانید قیمت سیم مفتول سیاه مقداری گرانتر از سایر سیم مفتول ها می باشد زیرا روش تولید این سیم دشوارتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما