قیمت سیم 2.5 افشان خراسان

برق و الکتریسیته یک اختراعی است که امروزه زندگی بدون آن سخت و تا حدودی غیر ممکن است زیرا همه ی وسایل مورد استفاده و صنایع با برق ارتباط دارند. یکی ابزار های مهم و اساسی در استفاده از برق، سیم های الکتریکی هستند که کیفیت بسیار خوب آن طول عمر آن ها را تضمین می کند. قیمت سیم 2.5 افشان بستگی به چند فاکتور دارد از جمله: میزان و وزن مس به کار رفته، جنس بدنه سیم و کیفیت و متراژ سیم می باشد که در این مجموعه بهترین کیفیت سیم را با قیمتی ارزان به شما ارائه می شود.

قیمت سیم 2.5 افشان خراسان

مشخصات سیم 2.5 افشان

مشخصات سیم 2.5 افشان همه ی ما می دانیم که قطعا بدون برق فناوری و تکنولوژی فلج می شود زیرا همه ی صنایع و وسایل منزل مثل: یخچال، تلویزیون، سشوار، اتو، لب تاپ، گوشی و کولر و… بدون برق تمامی این وسایل بی مصرف و بلا استفاده می مانند و زندگی روزمره ما مختل می ماند.

سیم های برق در صنعت برق و الکتریسیته با فلز مس ساخته می شوند از دلایل مهم برای استفاده از مس به چند مورد می توان اشاره کرد از جمله این که فلز مس نسبت به دیگر فلز ها رسانای بسیار خوبی دارد و دارا بودن از ویژگی انعطاف پذیری و شکل پذیری و هم چنین مقاومت بسیار بالا در برابر گرما و حرارت هستند.

از مهم ترین مشخصات سیم برق افشان این است که از فلز مس خالص و درجه یک ساخته شده است که در هر یک لایه از سیم آن ۵۰ رشته مفتول وجود دارد که ضخامت هر رشته ۲۴/. میلی متر می باشد و برای پی بردن به کیفیت جنس فلز مس این که از روی ظاهر آن تشخیص دهیم، اگر درخشان و براق بود و هیچ گونه تیرگی و سیاهی در سیم وجود نداشته باشد نشان می دهد که ناخالصی در سیم وجود ندارد.

از مشخصه های دیگر انواع سیم افشان درجه یک این است که قطر آن در حدود ۸ میلی متر است. جنس بدنه و روکش آن از PVC بوده و ضخامت عایق دارای قطر ۸/. میلی متر می باشد که بسیار مقاوم و بادوام است و در هر وسیله ای استفاده شود تا سال های سال سالم و بی نقص کار می کند و در برابر نوسانات و اتصالی های برق شهری بسیار مقاوم می باشد.

کاربرد سیم 2.5 افشان چیست؟

کاربرد سیم 2.5 افشان چیست؟ سیم های الکتریکی از ابزار های کاربردی و ضروری در هر وسیله برقی هستند و بدون آن ها استفاده از برق امکان پذیر نمی باشد. با توجه به این که سیم ۲.۵ افشان بسیار با کیفیت و مقاوم است در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از اصلی ترین کاربرد های سیم برق افشان استفاده در برق کشی های داخلی ساختمان های اداری و مسکونی و هم چنین سیم کشی و روشنایی تمامی مکان های عمومی و رستوران ها و هتل ها و مکان ها شلوغ است. این نوع سیم را می توان در سیم کشی منازل در داخل خرطوم و روی سطح گچ نیز استفاده کرد.

از کاربرد های دیگر آن استفاده در وسایل برقی صنایع و هم چنین وسایل خانگی است این نوع سیم را می توان در وسایل برقی مثل جارو برقی، لباسشویی، اجاق گاز های برقی و مایکروفر و… به کار برد.

خرید انواع سیم برق 2.5 افشان

خرید انواع سیم برق 2.5 افشان همان طور که گفته شد جنس داخلی سیم های برق از فلز مس مرغوب و خالص است و به دلیل این که فلز مس به وفور یافت می شود قیمت بسیار ارزان تری نسبت به دیگر فلزات دارد که این خود دلیل بر مناسب بودن قیمت سیم برق افشان است. در این شرکت سیم های برق در اندازه های ۱۰۰ متری و بیشتر و در رنگ های متنوع بسته بندی می شود.

برای خرید سیم افشان به چند نکته توجه شود اول این که نام و نشان افشان را داشته باشد. دوم این که جنس داخلی سیم از مس براق و قهوه ای رنگ بوده و ضخامت کافی را داشته باشد و هم چنین بسته بندی آن سالم و پلمپ شده باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما