مرجع خرید کابل برق سه فاز

با نگاهی اجمالی در بازار، متوجه وجود انواع کابل های مختلفی که برای مصارف گوناگون کارآیی دارند، خواهیم شد. کابل برق سه فاز یکی از نمونه کابل هایی با استفاده فراوان می باشد که عموما در مواردی که وجود برقی با فشاری قوی نیاز می باشد، کاربرد دارد. این کابل ها در انواع مختلف و با قیمت های متنوع در بازار موجود می باشند. بهتر است در تهیه کابل برق اصل دقت فراوانی شود زیرا در غیر این صورت ممکن است صدمات جبران ناپذیری را متحمل شوید.

مرجع خرید کابل برق سه فاز

نحوه تشخیص کابل برق اصل

نحوه تشخیص کابل برق اصل مسلما هر چه قیمت این کابل ها گرانتر باشد دارای مرغوبیت بیشتری می باشند اما این همه ماجرا نیست. برای تشخیص اصل بودن آنها نباید فقط به میزان قیمت توجه نمود و باید موارد دیگری را نیز مد نظر داشت. قبل از هر چیز این را بدانید که این کابل ها در دو نوع آلومینیومی و مسی تولید می گردند. پس قبل از اینکه اقدام به تهیه آنها نمایید بهتر است از با توجه به نیازتان به انتخاب یکی از دو نوع بپردازید.

یکی از عوامل مهم در تشخیص اصل بودن آنها، فلزی ست که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است. دومین عامل نوع و جنس عایق بندی است. به خاطر اینکه شدت ولتاژی که از آنها عبور می کند بشدت بالا می باشد باید به عایق بندی آن و همچنین انواع پلیمری که در ساخت و تولید آنها بکار رفته نیز توجه نمود. عموما عایق بندی استاندارد آنها از یکسری لایه های مخروطی شکل و یک عدد محافظ فلزی تشکیل می شود.

مورد بعدی اتصالات و ملحقات می باشند که اگر با کیفیت نباشند باعث ایجاد مشکلات جدی در روند برق رسانی خواهند گردید. وجود برجستگی و یا تو رفتگی در سطح بیرونی آن، یکی دیگر از علائم تشخیص غیر اصل بودن می باشد. قطر غلاف سیم و عایق آن نیز نباید زیاد باشد چون با این کار می توان محتویات مسی استاندارد داخلی را تخلیه نمود و این مورد باعث سلب ایمنی از محصول فوق گردیده و ممکن است در هنگام استفاده باعث آتش سوزی گردد. مورد بعدی که می توان به آن اشاره نمود این است که هنگامی که قصد جدا نمودن عایق سیم از هادی را داریم، باید این عمل به راحتی انجام بپذیرد .

بازار صادرات کابل برق سه فاز

بازار صادرات کابل برق سه فاز ما در زمینه تولید و صادرات کابل برق سه فاز و با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی و بکار بردن دانش روز، درصدد تامین نیازهای متقاضیان گرامی از هر نقطه از جهان به آسانترین شکل ممکن هستیم و در این مسیر به نحوی بسیار مفید و موثر شما را همراهی می نماییم. شما مراجعین گرامی با مراجعه به وب سایت ما علاوه بر امکان بازدید از محصولات، می توانید از مشاوره رایگان و تخصصی ما در زمینه فوق بهره بجویید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما