مرکز پخش سیم نایلون برق

انواع مختلف سیم و تجهیزات مختلف وجود دارد که در صنایع برق کشی ساختمان و در ساخت تابلو برق بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله می‌توان به سیم نایلون برق اشاره کنیم که یکی از پرمصرف ترین و بهترین نوع سیم های نایلونی می باشد که نسبت به دیگر سیم‌ها قیمت ارزان تری دارد .ما در اینجا مرکزی را به شما معرفی می کنیم که مرکز پخش سیم نایلون برق می باشد بهترین و مرغوبترین جنس سیم برای برق کشی ساختمان است.

مرکز پخش سیم نایلون برق

ضخامت های سیم های نایلونی

ضخامت های سیم های نایلونی یکی از سیم هایی که بسیار کاربردی بوده و جزء سیم های ارزان قیمت هم به حساب می‌آید سیم که به وسیله یک روکش سفید رنگ پوشیده شده است سیم نایلونی می‌گویند که در ضخامت های مختلف در بازار وجود دارد و جزو پر مصرف ترین نوع سیم هایی است که در سیم کشی های ساختمان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این سیم ها بسیار کاربرد زیادی دارد و علاوه بر سیم پیچی ساختمانی در سیم کشی های صنعتی هم مورد استفاده قرار می گیرد .در اینجا قصد داریم درباره ضخامت های مختلف سیم نایلونی با شما صحبت کنید و بیشتر شما را با این محصول آشنا نمایید.

مغزی این سیم های نایلونی از مس می باشد که یک هادی بسیار پرقدرت و مقاوم است به خاطر دو لایه ی بودن این سیم ها می توان آن را از هم جدا کرد و در هنگام استفاده از دو قطعه ۲ لایه ها آن را جداگانه مورد استفاده قرار داد .سیم ها بر اساس مصرفی که دارد در ضخامت متوسط و نازک و بسیار ضخیم وجود دارد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این سیم ها برای اتصال بین دو شاخه و یا در کلید پریز ها هم بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و ضخامت آن هم بر اساس قدرت و ولتاژ برق تعیین می‌شود هر چقدر که ضخامت آن بیشتر باشد ولتاژ بیشتری از برق را از خود عبور می دهد و آسیب کمتری هم به سیم وارد می‌کند چرا که روکش نایلونی این سیم کاملا ضد حرارت بوده و می تواند حرارت بسیار بالا را تحمل نماید.

قیمت خرید سیم نایلون برق

قیمت خرید سیم نایلون برق قیمت خرید سیم نایلون باکیفیت در مرکزی که ما در اینجا به شما معرفی کرده ایم بسیار مناسب می باشد و شما می توانید به راحتی بر اساس مصرفی که دارید این سیم ها را خریداری کرده و در صنایع مختلف استفاده کنید. جنس مرغوب و بسیار بالای این سیم باعث فروش بسیار زیاد این محصول شده است و جز پرکاربردترین سیم های ساختمانی به حساب می آید. سیم های نایلونی ها در ضخامتهای مختلف وجود دارد که می توانید با خرید از این مرکز این سیمها را با قیمت بسیار مناسب و پایین تر از قیمت بازار تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما