قیمت فروش سیم مسی فلت

سیم مسی یکی از انواع سیم های پر مصرف می باشد که در صنایع مختلفی از جمله فولاد سازی، صنایع قطعات برقی و صنایع تولید زیورآلات نیز به کار برده می شود. کاربرد های مصرفی و موارد استفاده از سیم مسی درجه یک فوق العاده متعدد و فراوان می باشند. عده ای از افراد هنرمند و با سلیقه هستند که به منظور خلق و تولید ایده های خلاقانه و کار دستی ها و تزئینات خانگی از این نوع محصول درجه یک مسی استفاده می کنند. ویژگی بارز سیم مسی درجه یک: سیم مسی دارای متر ها و سایز های بسیار مختلفی می باشد.سیم مسی فلت کارایی زیادی دارد

قیمت فروش سیم مسی فلت

سیم مسی مقاوم در برابر گرما

سیم مسی مقاوم در برابر گرما سیم مسی امروزه کاربرد گسترده ای در برق کشی دارد و دارای نمونه های مختلفی مانند سیم مسی افشان، سیم مسی مفتولی، سیم مسی گرد و نیمه افشان و … می باشد که هر کدام دارای ویژگی و کاربرد خاصی می باشند، امروزه از انواع سیم مسی مفتولی برای سیم کشی تابلو برق استفاده می شود و نوع افشان آن به علت انعطاف پذیری بالا در سیم کشی ساختمان ها و وسایل برقی و خانگی کاربرد فراوانی دارد همچنین در سیستم های روشنایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این سیم دارای هادی از جنس مس آنیل شده می باشد و جنس روکش آن نیز از پی وی سی بوده که عایق بسیار خوبی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: فروش کابل برق چند رشته

در شرایط محیطی مختلف قابلیت استفاده را دارد و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشد، مس یکی از بهترین فلزات رسانا به شمار می آید و به همین دلیل از در ساخت انواع سیم‌ برای انتقال و توزیع نیروی برق استفاده می شود و دارای ضخامت و ابعاد‌ مختلفی است و مشتری بر حسب نوع کاربرد و محل استفاده باید نوع و اندازه سیم مورد نظر را انتخاب نماید.

قابلیت های زیاد سیم مسی

آشنایی با سیم برق صنعتی مرغوب برای شما فواید مختلفی را به همراه دارد. سیم های برق صنعتی مدل های مختلفی را دربر می گیرند که هر یک از آن ها در عرصه های به خصوصی به کار برده می شوند. برخی از آن ها در مدل های ضخیمی ارائه می شوند.

بیشتر بخوانید: فروش کابل آنتن وایرلس

برخی دیگر مدل های نازک تری را شامل می شوند.این محصولات بر اساس ضخامت دسته بندی های مختلفی دارند. برخی از آن ها را اما بر اساس جنسی که دارند، تقسیم بندی می کنند. برخی مدل های آن ها سیم مسی ضخیم هستند. آلیاژ های مس همیشه بهترین انتخاب برای رسانایی برق می باشند. برخی از مدل ها اما با جنس های آلومینیومی همراه می باشند. آلومینیوم به کار برده شده در ساخت و تولید این محصولات نیز کارایی بسیاری در این صنایع دارد. جنس آن ها همیشه در معرض توجه بوده است. چون بسیار محصولات مرغوبی می باشند. بر روی آن ها برای ایمنی هر چه بیش تر از روکش های پلاستیکی استفاده شده است که سبب ایجاد برق گرفتگی و یا آتش سوزی نشوند.

ابعاد مختلف سیم مسی فلت

ابعاد مختلف سیم مسی فلت انواع سیم مسی شامل سیم افشان مسی، نیمه افشان و همچنین سیم مسی مفتولی، سیم مسی گرد و روکش دار و بدون روکش تولید و به بازار مصرف ارائه می شود، این سیم ها با توجه به میزان ضخامت، ولتاژ و شکل ظاهری در دسته های مختلفی تقسيم بندی می شوند. سیم مسی افشان یک نمونه از سیم مسی است که از سیم های نازک فراوانی که به یکدیگر تابیده شده اند ، این نوع سیم مسی قدرت انعطاف پذیری زیادی دارد و علاوه بر این امر کارایی فراوانی را نیز به خود اختصاص داده است، سیم مسی افشان مقاومت الکتریکی بالایی را نیز دارا می باشد. سیم نیمه افشان ضخامت بیشتری که نسبت به نوع افشان دار انعطاف کمتری را دارا است و علاوه بر این مقاومت بیشتری را در خود جای داده است.

بیشتر بخوانید: فروش سیم پیچی آلومینیومی

سیم مسی مفتولی یکی دیگر از انواع سیم مسی می باشد که کارایی زیادی را دارد و به شکل سیاه و همچنین سفید تولید و به بازار مصرف ارائه می شود، شکل دهی به این نوع سیم از برای نورد استفاده می شود. البته از روش کشش نیز برای شکل دهی به سیم مسی مفتولی استفاده می شود، سیم مسی گرد با توجه به ظاهری که دارد در عایقی به شکل خود سیم که گرد است قرار می گیرد، نوع سیم های مسی که دارای روکش و بدون روکش هستند نیز از انواع سیم مسی محسوب می شوند.

بهترین مکان برای نگهداری سیم مسی

این محصول مسی دارای قطر های متنوعی می باشد و متناسب با کاربرد ها و موارد استفاده مختلفی با قطری های به صورت ضخیم و نازک تولید می‌ شوند. سیم مسی درجه یک ضد زنگ می باشد. سیم مسی درجه یک از جنس مسی تولید می‌ شود. سیم مسی درجه یک دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی می باشد. سیم مسی کیلویی با مرور زمان کیفیت و ماندگاری خود را از دست نمی‌ دهد. سیم مسی دارای مقاومت ویژه ای می باشد و در صورت استفاده پاره نمی شود.سیم ها و کابل ها جز تجهیزاتی هستند که در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری استفاده می شوند و علاوه بر آن در اکثر پروژه های انتقال نیرو در نیروگاه ها و سد ها مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: عرضه کابل برق سه شاخه

این محصولات از آن دسته تولیداتی هستند که چنان چه تولید شوند می شود گهت زندگی انسان با مشکلات جدی روبرو خواهد شد. سیم ها و حتی کابل ها جز مهم ترین بخش ها در هر ساختمانی می باشند و اگر در انتخاب و خرید آن ها دقت نشود می توانند در آینده باعث بروز مشکلات بسیار زیادی برای ساختمان ها بشوند پس باید در انتخاب آن ها دقت زیادی داشته باشیم.

در هنگام خرید سیم مسی متری مرغوب باید به این نکته توجه داشت که از سیم های استانداردی که دارای ویژگی های استاندارد می باشند خریداری نمود. متاسفانه در سال های اخیر و با ورود سیم های چینی به بازار تشخیص و خرید سیم ها خوب و استاندارد به امری سخت تبدیل گشته است که نیاز به دانش کافی و اطلاعات زیاد دارد. در هنگام خرید سیم مسی باید به سطوح سیم ها به دقت نگاه کرد تا دارای فرورفتگی یا بیرون زدگی نباشند.

مراکز خرید سیم مسی فلت

مراکز خرید سیم مسی فلت همانطور که از نام سیم مسی مشخص است معمولاً در صنعت برق و سیم کشی کاربرد های این محصول کاملا مشخص است. با توجه به اینکه فلز مس جزو فلزاتی است که بالاترین رسانایی برقی را دارد از این رو در سیمها و کابلها به عنوان یک محصولی استفاده می ‌شود که هادی جریان برق باشد. در این سری از سیم های مسی از روکش های عایق استفاده می‌ شود و این روکش ها از ساخته شده از جنس pvc هستند. معمولاً در ساخت سیم مسی لاک دار نیز از آنها استفاده می ‌شود. این محصول برای ساخت سیم مفتولی و سیم نیمه افشان نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این سیم ها در سیستم های روشنایی که در بسیاری از مراکز هستند، استفاده می ‌شوند. در تابلوهای برق از این محصولات زیاد استفاده می گردد. این سری از سیم ها در داخل وسایل برقی نصب می ‌شوند و برتری آنها نیز کاملا مشخص و آشکار می باشد. برای خطوط انتقال فشار نیز سیم مسی عایق دار کاملا ویژه و مناسب است. خصوصیات سیم مسی نازک چیست؟

بیشتر بخوانید: کابل برق سه شاخه اصل

در زیر برخی از مهم ترین خصوصیات آن ها را برای افزایش دانش شما شرح می دهیم: انواع آن ها رسانایی بسیار قوی ای دارند و به همین سبب در صنایع برقی مختلفی به کار برده می شوند. از این رو نیز مردم بسیاری خرید آن ها را برای عرصه های برقی مختلف انجام می دهند. در این سیم ها از بهترین آلیاژ های مسی استفاده شده است. یکی از ویژگی های آن ها این است که از مس خالص تشکیل شده و ناخالصی چندانی ندارند. افزون بر موارد یاد شده کاربرد های آن ها نیز بسیار بالا است. وقتی از یک کالا استفاده های بسیاری صورت گیرد، نیاز به آن در عرصه های مختلف بیشتر احساس می شود و در نتیجه میزان فروش آن ها نیز به همان نسبت بیشتر و بیشتر می شود. از این رو باید این کارخانه جات در تولید آن ها به گونه ای فعال تر عمل کرده و آن ها را در میزان انبوه تری به صورت سالانه به تولید رسانند. در ادامه با مراکز خرید آن ها آشنا می شوید.

فروشنده بزرگ سیم مسی

سیم مسی مفتولی با بسته به نوع مصرف آن در صنایع مختلف دارای مشخصات متفاوتی می باشد، که در این مقاله به بررسی برخی از مهم ترین مشخصات این محصول برای آشنایی بیشتر شما عزیزان می پردازیم.

قطر سیم: میزان جریان عبوری، ولتاژ الکتریسیته در حال گذر از سیم مسی و طول سیم کشی در محل، سه عاملی هستند که بر روی انتخاب قطر سیم مسی مفتولی تاثیر می گذارند. به همین واسطه نیز شرکت تولید کننده انواع متفاوتی از این محصول را در قطر های مختلف مانند سیم های با قطر کم برای عبور جریان پایین و سیم هایی با قطر زیاد برای انتقال ولتاژ بالا تولید و ارائه می نماید.

نوع آلیاژ و جنس سیم: شرکت های تولید کننده معمولاً با بهره گیری از انواع عناصر مختلف در کنار فلز مس اقدام به تولید انواع سیم مفتولی مسی می کنند تا دارای ویژگی های مختلفی مانند قدرت رسانایی بالا، مقاومت مناسب در مقابل حرارت، دوام در مقابله با بارش های فصلی و تغییرات دمایی محیطی و موارد دیگری از این دست باشند. نوع روکش: هر چند بسیاری از سیم های مفتولی مسی موجود در بازار بصورت فاقد روکش عرضه می شوند؛

بیشتر بخوانید: سیم برق افشان استاندارد

اما بسیاری دیگر از این محصولات برای استفاده های مختلف دارای روکش هایی در جنس های گوناگون هستند تا بتوان از آنها در محیطهای مختلف با شرایط متفاوت استفاده نمود.سیم مسی ضخیم که با استفاده از بهترین مس های مرغوب موجود در بازار تهیه می شود دارای مشخصات خاص به خود می باشد که در ادامه برخی از آن ها را برای شما عنوان خواهیم نمود تا متوجه متمایز بودن این سیم با دیگر انواع متعدد این کالا گردید. در این سری از سیم های مسی از روکش های عایق استفاده می‌ شود و این روکش ها از ساخته شده از جنس pvc هستند. معمولاً در ساخت سیم لاکی مسی نیز از آنها استفاده می ‌شود. این محصول برای ساخت سیم مفتولی و سیم نیمه افشان نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این محصولات ماندگاری بالایی در برابر حرارت داشته و با حرارت بالا ذوب نمی شود و هم می توان برای محیط های با دمای زیاد هم از این محصول استفاده نمود. برترین سیم مسی ضخیم تحت تاییدیه سازمان استاندارد قرار گرفته است و می توان با خیال راحت از این کالا برای تهیه ملزومات مسی استفاده نمود.

فروشنده سیم مسی اینمحصول را در مدل های زیادی می فروشد

شرکت عرضه سیم مسی فلت

شرکت عرضه سیم مسی فلت همان طور که گفته شد سیم مسی عایق دار بهترین سیم ها برای انتقال برق در ساختمان ها و … می باشند و اجزایی هستند که پایه و اساس زندگی مدرن انسان را تشکیل می دهند. به دلیل نیاز بسیار زیاد به این محصولات در تمام نقاط دنیا در سطح تمام شهر ها می توان به راحتی مراکز فروش و عرضه انواع سیم های مسی را پیدا کرد. مرکز خرید سیم مسی در ایران در مراکز فروش لوازم الکترونیکی می باشد اما بهترین راه جهت خرید انواع سیم به صورت عمده یا خرده این است که از طریق اینترنت با فروشندگان و توزیع کنندگان عمده آشنا شد و از آن طریق خریداری نمود.

فروشندگان کیلویی سیم مسی ایرانی انواع فراوانی از سیم مسی کیلویی را توزیع و عرضه می‌ کنند. این فروشندگان در سراسر کشور هستند و امروزه تمام نیاز متقاضیان و مشتری های خود را در زمینه تهیه بهترین و با کیفیت ترین نوع سیم مسی اصل را بر طرف کرده اند.این فروشندگان معتبر و پر طرفدار انواع سیم مسی درجه یک مرغوب و با کیفیت را به صورت کیلویی عرضه می کنند. مشتری به اندازه نیاز و کاربرد سیم مسی یک نوع از سیم مسی را با قطر دل خواه خود و با کیلویی به اندازه دلخواه باید خریداری کند. فروشندگان عرضه سیم مسی کیلویی بسیار متعدد می باشند، هر کدام از بین عرضه کنندگان و فروشند گان سیم مسی را با کیفیت جنس و با هزینه خرید متفاوتی پخش می‌ کنند. مشتری باید دقت کند محصولی با کیفیت بالا و با مرغوبیت بیشتری و با قیمت مناسب تری خریداری کند.

بیشتر بخوانید: قیمت کابل افشان دو روکشه

برترین تولیدکنندگان این کالا در کشور هم با تولید انبوه این محصول توانسته انو نیاز مشتریان خود در بازار داخلی را برآورده سازند. تمامی کالاهای که توسط تولیدکنندگان ایرانی تهیه می شود با استفاده از بهترین مواد اولیه می باشند که تحت تاییدیه سازمان استاندارد هم قرار گرفتند و بهترین گزینه برای خرید عمده هستند.به همین دلیل هم افرادی که قصد خرید سیم مسی در حجم بالا را دارند به این مراکز تولیدی مراجعه می‌کنند و محصولات خود را در مقدار زیاد خریداری می نمایید تا از تخفیفات ویژه فروش عمده آنها هم بهره مند گردند و خرید مقرون به صرفه و با کیفیت بالا داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما